WIEBELMEIDEN 8

Hey Mier,

Fijn dat je al even laat weten hoe het gegaan is vandaag!
Klinkt nog steeds wel heftig hoor. Hopelijk krijg je niet veel pijn van het onderzoek. Voel je je ook nog slaperig?

Ook super dat de eileiders goed doorgankelijk zijn. Alles wat uitgesloten kan worden is goed namelijk. Zo kom je steeds een stap dichterbij ook al lijkt dat nu misschien even niet zo...want waarom lukt het dan maar niet? .

Wat is nu de volgende stap? Je mannetje is ook al onderzocht toch? Heeft hij al een uitgebreide SOT (sperma overlevingstest) gehad? Anders zou ik hier ook nog eens naar vragen hoor. Mijn mannetje is toen helemaal onderzocht (SOT, inwendig onderzoek en echo gehad). Dat was ook spannend maar ook goed dat je dingen uit kan gaan sluiten waar het aan zou kunnen liggen. Ook voor jezelf want het zit toch steeds  in je hoofd.

Ik zou als ik jullie was alles goed uit laten zoeken alvast en ondertussen kun je gewoon doorwiebelen. Dat hebben wij ook gedaan en je weet maar nooit! In de maand dat ik zwanger ben geworden heb ik echt nergens meer  naar gekeken: niet tempen, gewoon drinken, wiebelen wanneer je zin hebt en niet wanneer het 'moet'...wie weet heeft die bepaalde ontspanning ons toch een handje geholpen al heb ik hier van te voren nooit echt in geloofd hoor.

Mier ik wens je veel sterkte de komende dagen. Probeer maar lekker uit te rusten van de operatie en we zien je wel weer hier op het forum!

X-vlinder

Hoi Mier,

Fijn dat het goed gegaan is. Hoop dat je pijn snel over is. Ook wel fijn dat je meteen uitslag hebt gekregen en niet nog een week hoefde te wachten of zo. Opluchting dat ze niks gevonden hebben lijkt me. Al is het aan de andere dan nu de vraag waarom jullie zo lang moeten wachten tot je wens vervuld wordt.... Wat gaan ze nu doen? Meen me te herinneren dat ze nu tot einde van het jaar niks gaan doen.... Hoe kijk je daar tegen aan?

Ik plak helemaal van de warmte....Benthe is ook al zo klam, arm kind... Morgen gaan we dus op vakantie en moet ik jullie een weekje missen. Raar hoor...

Pink jij succes met de prik-instructie volgende week. Hoop dat het je mee zal vallen om jezelf te prikken.

Konijntje begint gelukkig weer wat te eten dus wat dat betreft kan iik met een gerust hart op vakantie!

Benthe's tas is gepakt en nu ga ik mn eigen tas pakken.

Tot over een week!

Liefs

Sorry mier voor mijn late reactie, maar ik denk wel aan je hoor. Gister wilde ik je nog succes wensen, maar ben het helemaal vergeten. Laten we het maar op zwangerschaps demensie houden.

Fijn dat alles goed was in het ziekenhuis en dat alles goed toegankelijk. Wat zijn nu de volgende stappen?? Hopelijk is de pijn snel over!!

Ga morgen ff weer een weekend naar de camping. Heerlijk ff er tussen uit. We hebben het hele weekend feest en ik houd wel van een feestje, hahaha.

Met de beeb gaat het trouwens super. Ik voel hem/haar al schoppen. Is wel erg snel, maar komt denk ik omdat het de 2de is. Dan voel je het meestal sneller.

Nou meid ik denk aan je!!
Liefs xxx

Haai Mier,

wat fijn dat de eileiders goed toegankelijk zijn! Je weet maar nooit wat ze tegenkomen tijdens zo'n operatie. Toch een geruststelling dat alles bij jou goed zit van binnen. Maar...wat vlinder zei...waarom duurt het zwanger worden dan zo lang?

Meid, ik hoop dat de pijn snel weg zal zijn en dat jullie een positieve test mogen vasthouden! Ik denk aan je!

Liefs, Ukkie26

patricia alsnog bedankt!

ja ukkie dat vraag ik me dus ook af!!
samenlevingstest is idd nog niet gedaan vlinder,denk dat dat nog de enigste optie is!
over 2 weken terug naar de gyn. en kijken wat ze daarover zegt!
ik heb vannacht veel pijn gehad aan mijn armen en schouders.mijn buik valt reuze mee!
en de piercings zijn er allemaal terug in gegaan op de navelpiercing na dan

xxx mier

Haai Mier,

is het bij jullie ook wat minder warm? Het heeft hier vannacht geonweerd en nu is het bewolkt met een windje. Heerlijk! Kan het even afkoelen in huis (het was warm en benauwd, pff).

Fijn dat je niet zo heel veel last hebt gehad vannacht, je weet toch maar nooit.

Hebben ze het zaad van je mannetje al onderzocht? Als dat goed is, ga je je inderdaad afvragen waarom zwanger worden zo lastig gaat bij jullie. Natuurlijk weet je dat het niet altijd snel gaat, maar jullie zijn alweer 1,5 jaar bezig...

Haha, alle piercings er alweer in! Waarom moesten ze er eigenlijk uit? Die in je navel lijkt me logisch, maar de rest...

Nou, fijne dag en doe het rustig aan he?!

Liefs, Ukkie26

ukkie ik heb wel veel last gehad vannacht  ik heb ook nog een beetje last van mijn keel want daar hebben ze een buisje ingestopt.
ze moesten eruit omdat ze het gevaarlijk vinden,en op mijn borst plakten ze hartstickers en in mijn keel hadden ze dus een buisje gedaan dus tepel,tong en kin is eigenlijk ook wel logisch maar van mijn oor geen idee! maar ja oorbellen mag je ook nooit inhouden dus ja,ach ze zitten er weer in!

bij mijn vriend is het ook al 2x onderzocht en ook beiden keren goed!

snap er niks van

xxx mier

Terug
Bovenaan