bo en pippie bedankt! was wel zenuwachtig hoor!
nou ik ben weer terug,zoooo wat was ik zenuwachtig!
gelukkig waren ze allemaal erg lief
ik werd om 13:00 van mijn kamer gehaald,eenmaal bij de ok aangekomen aan de infuus gelegd en moest daar op die tafel liggen,kreeg een warme laken over me heen en stickers op mijn borst geplakt,mijn armen werden vastgelegd en kreeg een knijpertje op mijn vinger! we waren al helemaal gereed,maar moesten wachten op de anesthetist (duurde lang) want hij was ergens anders bezig! ze stonden allemaal klaar maar het duurde maar en duurde maar ....
nadat hj eindelijk was gekomen kreeg ik slaapmiddel toegediend en een kapje voor het zuurstof,zag alles draaien en weg was ik!
ik werd om iets voor half 3 al wakker gemaakt,en was echt zo duf als een konijn.
om 3 uur mocht ik terug naar de kamer en kreeg pijnstillers voor de buikpijn.
om 4 uur werd ronnie gebeld en die was er gelukkig al 20 minuten later,toen moesten we nog op de uitslag wachten van de gyn en alles was goed en de eileiders zijn goed doorgankelijk.
dus natuurlijk aan 1 kant wel opgelucht!
ze hebben 2 sneetjes in mijn navel gemaakt en 1 bij mijn schaamhaar! morgen mogen de pleisters eraf. en ik heb oplosbare hechtingen gekregen dus mag een week niet zwemmen.
ik heb wel erg veel last van mijn buik,arm en schouders!
maar komt goed
ga nu nog even rusten,straks komt moeders en schoonmoeders!
kreeg trouwens nog een kadootje van mijn vriend,erg lief!!
xxx mier