WIEBELMEIDEN 8

Ohhh en ik zou het ook geweldig vinden als jullie allebei zwanger raken en snel... al dan niet ongeveer gelijk, maar zwanger... als jullie begrijpen wat ikbedoel? Ik duim er voor dat de stekker heel snel uit de wiebelmeiden getrokken kan worden en we met zn allen lekker bij de wiebelmama's zitten!

Ik denk aan jullie!

X

Hey Mier,

succes en sterkte morgen! Ik duim voor je dat de hele ingreep goed mag gaan en ze iets kleins en makkelijk te verhelpen vinden.

x
vs

Lieve Mier,

heel veel sterkte morgen in het ZH! Hoop dat het er van binnen allemaal goed uitziet!

Liefs, Ukkie26

twinkel,pink,vlinder,tara,anoek,vs en ukkie super van jullie dat jullie komen posten voor mij om me succes te wensen! wat lief!
ik ben superzenuwachtig!
als het gaat met me kom ik morgenavond nog even posten en anders vrijdagmorgen!

pink het zal geweldig zijn,lekker naar de 9 maandenbeurs voor onszelf!

xxx mier

Hey Mier,

Hopelijk ben je niet zo zenuwachtig meer. Laat het maar gewoon gebeuren het is tenslotte voor een héééééééél goed doel!

Neem de tijd om bij te komen en als je er aan toe bent zien we je hier wel weer verschijnen.

Weet je meteen wat ze gedaan hebben of moeten jullie hier later voor terug komen?

x-vlinder

Hee Mier,

Een beetje laat, maar alsnog heel veel succes!  
Ging het vanmorgen een beetje met de zenuwen?
Hoop dat het je allemaal meegevallen is en natuurlijk dat alles goed is.

Liefs bo

He meiden,

al even hier niet meer geschreven, maar nu alles met het internet weer opgelost is ga ik dat zeker weer doen.
Jeetje mier, spannende dag vandaag zeg, ik hoop voor je dat alles goed is gegaan en dat de uitslagen ook positief zijn!! Sterkte...
En pink voor jou is het ook bijna zover zeg, ik hoop echt dat jullie binnenkort ook bij de zwangeren kunnen voegen...

Hier verder alles goed, alleen zo heet, verschrikkelijk, van die olifantenvoetjes heb ik nu..

Liefs pippie

bo en pippie bedankt! was wel zenuwachtig hoor!

nou ik ben weer terug,zoooo wat was ik zenuwachtig!
gelukkig waren ze allemaal erg lief
ik werd om 13:00 van mijn kamer gehaald,eenmaal bij de ok aangekomen aan de infuus gelegd en moest daar op die tafel liggen,kreeg een warme laken over me heen en stickers op mijn borst geplakt,mijn armen werden vastgelegd en kreeg een knijpertje op mijn vinger! we waren al helemaal gereed,maar moesten wachten op de anesthetist (duurde lang) want hij was ergens anders bezig! ze stonden allemaal klaar maar het duurde maar en duurde maar ....
nadat hj eindelijk was gekomen kreeg ik slaapmiddel toegediend en een kapje voor het zuurstof,zag alles draaien en weg was ik!
ik werd om iets voor half 3 al wakker gemaakt,en was echt zo duf als een konijn.
om 3 uur mocht ik terug naar de kamer   en kreeg pijnstillers voor de buikpijn.
om 4 uur werd ronnie gebeld en die was er gelukkig al 20 minuten later,toen moesten we nog op de uitslag wachten van de gyn en alles was goed en de eileiders zijn goed doorgankelijk.
dus natuurlijk aan 1 kant wel opgelucht!
ze hebben 2 sneetjes in mijn navel gemaakt en 1 bij mijn schaamhaar! morgen mogen de pleisters eraf. en ik heb oplosbare hechtingen gekregen dus mag een week niet zwemmen.
ik heb wel erg veel last van mijn buik,arm en schouders!
maar komt goed
ga nu nog even rusten,straks komt moeders en schoonmoeders!
kreeg trouwens nog een kadootje van mijn vriend,erg lief!!

xxx mier

Terug
Bovenaan