He meiden,
het is druk geweest dus weinig tijd om te reageren, maar ik denk en duim wel steeds voor jullie.
Mier: wel fijn dat je een goede eisprong hebt gehad. Dat betekent dat dat in ieder geval wel goed zit. Hopelijk komt er donderdag iets kleins uit waar ze makkelijk iets aan kunnen doen. Het is wel een hele procedure zeg!
Pink: het komt nu echt steeds dichter bij voor jullie (alhoewel het waarschijnlijk nog veel te lang duurt).
Wat de pil betreft. Volgens mij maakt het niet zoveel uit welke je slikt zolang je de cyclus maar onderdrukt. Toen ik na 3 weken slikken op controle kwam en bleek dat ik nog een week moest slikken, heb ik gelukkig een ander merk gekregen waar ik minder last van had. Als je nog weet bij welke pil je het minst last van hekserij had, zou ik dat zeker aangeven. Het scheelt stukken als je je beter voelt.
Met prikken zetten ben ik begonnen, maar al snel heeft mijn man het overgenomen. In eerste instantie om te oefenen maar later ook omdat ik dat een stuk fijner vond. Op die manier kon ik er wat meer afstand van nemen. Ik eerlijk moet zeggen dat ik tegenwoordig veel meer moeite heb met prikken dan voorheen.
Het wordt waarschijnlijk een heftige periode maar je zult er doorheen komen (hopelijk met een heel mooi resultaat). Mijn advies: luister naar je eigen lichaam en neem de rust/tijd/emoties/etc die je nodig hebt en verder probeer stap voor stap te nemen en niet alles in 1 keer te willen overzien.
liefs
vs