WIEBELMEIDEN 8

ze gaan kijken ofdat ze misschien iets kunnen vinden waarom het zo lang duurt,ze gaan naar mijn eileiders en eierstokken kijken,ik weet niet ofdat ze iets kunnen vinden omdat ik idd zwanger ben geweest maar als ze niks vinden dan zal ik me er bij neer moeten leggen en maar afwachten wanneer het weer raak zal zijn want voor de rest doen ze niks tot zoiezo einde van het jaar...

He meiden,

het is druk geweest dus weinig tijd om te reageren, maar ik denk en duim wel steeds voor jullie.

Mier: wel fijn dat je een goede eisprong hebt gehad. Dat betekent dat dat in ieder geval wel goed zit. Hopelijk komt er donderdag iets kleins uit waar ze makkelijk iets aan kunnen doen. Het is wel een hele procedure zeg!

Pink: het komt nu echt steeds dichter bij voor jullie (alhoewel het waarschijnlijk nog veel te lang duurt).
Wat de pil betreft. Volgens mij maakt het niet zoveel uit welke je slikt zolang je de cyclus maar onderdrukt. Toen ik na 3 weken slikken op controle kwam en bleek dat ik nog een week moest slikken, heb ik gelukkig een ander merk gekregen waar ik minder last van had. Als je nog weet bij welke pil je het minst last van hekserij had, zou ik dat zeker aangeven. Het scheelt stukken als je je beter voelt.
Met prikken zetten ben ik begonnen, maar al snel heeft mijn man het overgenomen. In eerste instantie om te oefenen maar later ook omdat ik dat een stuk fijner vond. Op die manier kon ik er wat meer afstand van nemen. Ik eerlijk moet zeggen dat ik tegenwoordig veel meer moeite heb met prikken dan voorheen.
Het wordt waarschijnlijk een heftige periode maar je zult er doorheen komen (hopelijk met een heel mooi resultaat). Mijn advies: luister naar je eigen lichaam en neem de rust/tijd/emoties/etc die je nodig hebt en verder probeer stap voor stap te nemen en niet alles in 1 keer te willen overzien.

liefs
vs

Hé Mier,

Ik kom jou even heel veel succes wensen voor morgen!!!
Hopenlijk valt het je mee en heeft de kijkoperatie het beoogde succes .

Ik denk aan je en duim voor je meid!

Liefs, Twinkel3

Mier, heel veel succes morgen, ik denk aan je!!!
Ik hoop dat we binnenkort samen zwanger zijn, kunnen we lekker naar de 9 maanden beurs!!

Pink

Hallo,

Mier, onwijs veel succes morgen!

Hoe gaat het verder met jullie Pink en Mier?

Pink hoelang heb je nog vakantie? Heb je op je werk al besproken wat er allemaal staat te gebeuren of nog niet?

x-vlinder

p.s.

Hoop ook zo dat jullie binnenkort samen zwanger zijn! Dat zou geweldig zijn!

Hoi hoi,

Mier, hoe is het met de zenuwen meid? Wil je ook heel veel succes en sterkte wensen voor morgen. Je mannetje gaat mee of niet?

Pink, hoe is het met jou? Hoe kijk je tegen de komende weken aan?

Liefs

Terug
Bovenaan