WIEBELMEIDEN 8

Goedemorgen,

Nou ja, goed... Ik heb dus een borstontsteking! Echt, ik haat BV! Ik heb dr heb dr allleen maar ellende van gehad. ( Wil niet zeggen dat dat bij iedereen zo is hoor, bij heel veel loopt het heel erg goed, zoals bij ukkie)

Gister had ik al koorst, eerst 38,7 maar 's avonds dus 39,9. Toen dus toch maar even de doktersdienst gebeld, en ik mocht gelijk langs komen. Conclusie...borstonteking
Heb gelijk een kuurtje meegekregen, en gelukkig was vanmorgen de koorts in ieder geval weg. Voel me nu dus al stukken beter als gister.

liefs Tara

Haai meiden!

Mier, lekker gewerkt zaterdag? En nu vakantie? Nog een last-minute geboekt?! Lekker naar de zon...gewoon doen joh! Even wat anders aan je hoofd, lekker bruin worden...

Pink, met jou ook alles goed? Nog 6 weekjes, dan begint het hele prikken enzo voor jullie, toch? Eind september toch? En moet je alweer werken? Hier beginnen de scholen morgen weer...

Tara, getver, een borstontsteking. Da's balen! Jammer hoor, dat de BV niet gelopen is zoals je hoopte. Ik besef me des te meer dat ik echt onwijs mazzel heb dat het bij mij zo goed gaat...Hoop dat het snel weer over is! En lukt het wat met Viggo en de fles?

Hier gaat het goed hoor! Denk alleen dat Lise aan meer toe is dan alleen maar melk: ze slaapt van half 1 snachts tot 6 uur uiterlijk, wordt dan alweer wakker. Denk dat de melk te makkelijk te verteren is...donderdag naar het CB, zal mn mannetje het laten vragen...

Ik ga weer: mn moederlijke plicht (Lise) roept...

Liefs, Ukkie26

Tara, wat vervelend, een borstonsteking!! Lekker over op de fles dus!

Ukkie, lekker weer aan het werk dus. Ben blij dat het goed bevalt. Wanneer verhuizen jullie?

Anoek, lekker weggeweest? Ben je niet tegengekomen!!!

Mier, ga je nog lekker naar de zon? Is je mannetje nu ook vrij?

En voor alle andere zwangere meiden, geniet er nog lekker van zolang het kan, ik hoop zo dat Mier en ik ons voor het eind van het jaar ook in jullie positie bevinden!

Voor ons nog  6 weekjes tot de decapeptyl en nog 7,5 weken tot de puregon. Ik kan niet meer wachten!!!!!!

Liefs Pink

p.s. Ja, morgen weer werken. Nog geen leerlingen, we hebben een opening en kunnen dan de tijd zelf indelen met voorbereiden enzo.

ik moet nog 1 weekje werken hoor! en dan heerlijk vakantie!

tara borstontsteking dat is niet echt prettig! daar kan je goed ziek van zijn,mijn schoonzusje had dat ook. hoop dat het zo weer over is.

werken ging redelijk,maar was gebroken toen ik terug was en had last van het wondje!
s avonds nog even weg geweest naar de tent want daar kwam van velsen en nicky van idols dus dat was wel leuk! pfff 2uur thuis,ben dat echt niet meer gewend!
vandaag lekker rustig aan gedaan.

xxx mier

pink dat begint al op te schieten! ik hoop het ook wat jij schrijft!
vrijdag krijgen we allebei vakantie!
vrijdagmiddag gaan we een weekend naar een automeeting,dus daar hebben we wel zin in,zondags dan weer thuis,smaandags dan naar het ziekenhuis en daarna kunnen we op vakantie als we willen. wie weet!

xxx mier

Hey meiden,

Gelukkig voel ik me vandaag al heel stuk beter! Denk dat het komt omdat ik er wel vlug bij was. Gisterochtend begon de koorts, en gisteravond gelijk begonen met de kuur.

Nog 1 weekje werken mier, en dan vakantie! Wel lekker dat je van te voren nog een keertje naar de gyn gaat, dan weet je tenminste wat de verdere plannen  zijn.

Pink, morgen alweer naar school! Hoop voor je dat de komende 6 weken net zo snel gaan als de afgelopen 6 weken! En we duimen heeeeel erg hard dat jullie voor het eind van het jaar ook zwanger zijn, het liefst ongeveer tegelijk!

liefs Tara  

Hoi meiden,

Voor jou is de vakantie nu dus afgelopen Pink. Wel lekker dat je even de tijd hebt om op te kunnen starten zonder leerlingen. Beginnen die morgen weer?
Hopenlijk vliegen de weken voorbij nu je ook weer aan het werk, zodat je snel kunt beginnen met spuiten.

@Mier, voor jou dus bijna vakantie. Da's wel lekker hoor.
Houd even goed in de gaten of het werken al wel weer goed gaat met je wond en anders maar even op een lager pitje hoor meid.

Ik hoop ook zo voor jullie dat jullie snel zwanger mogen zijn meiden!
Alhoewel ik erg van mijn buikje geniet en genoten heb leef ik nu toch ook wel toe naar de bevalling. Van mij mogen jullie dan ook zo mijn buikie overnemen hoor meiden.
Hoogste tijd voor jullie om een zwangerschap te mogen ervaren!

Liefs, Twinkel3

Hai meiden!

Hoe is het hier?

We hebben een heerlijke vakantie gehad! Nu nog een weekje thuis en dan maandag echt aan het werk. Benthe gaat dan voor het eerst naar het KDV. As woensdag gaat ze eerst 2 uurtjes wennen... nou ja, ik ga 2uurtjes wennen, ha ha! Heb vannacht alweer gedroomd dat Benthe naar het KDV moest. Het ging wel goed, maar toch houdt het me wel erg bezig want heb in een week tijd nu al 2 x erover gedroomd....
Vandaag hebben ze een nieuwe ketel geplaatst. Vanavond ga ik bij een van beste vriendinnetjes langs. Hebben elkaar door onze vakanties al paar weken niet gezien en ze is nu 22 weken zwanger, dus zal wel meer buik hebben dan de vorige keer dat we elkaar zagen ;-)

Pink, ha ha ha... nee heb jou ook niet gezien ;-) We zijn ook slechts 1 keer en maar heel even in D. geweest. We zaten voornamelijk aan de andere kant van het meer ;-)
Ken je het theemuseum? Vond het helemaal geweldig, maar ben dan ook een echte theefanaat, ha ha!!

Miertje, nog een paar daagjes werken en dan vakantie! Wanneer moet je nou precies weer naar de gyn?

Nou ga nu even verder met de strijk, want die kmt maar niet weg. Er komt steeds weer iets tussen. Gelukkig ben ik wel bijna klaar. Mn mannetje is naar de bouwmarkt om spullen te maken voor een konijnenren in de tuin. Mn nijnen gaan buiten wonen. Ik denk dat ze daar gelukkig van zullen worden en daarnaast geeft het minder rommel en stof in huis en krijgen we weer meer uimte. Zeker als Benthe wat groter wordt is dat natuurlijk wel fijn, dus iedereen happy. Nu alleen de dierenarts bellen, want 1 van de nijnen (die ik pas heb) is niet ingeent en zonder entingen gaat ze niet naar buiten, ha ha!! Tja, ze houden me wel bezig die 2.

Liefs

Terug
Bovenaan