WIEBELMEIDEN 8

Hoi meiden,

Hier gaat ie wel aardig. Viggo slaapt 's nachts super! Vannacht ook weer van 22.00 tot 06.15.  Allen huilt ie overdag  en 's avonds nogwel eens, en dat vind ik wel lastig. Ik ben maandag gestopt met de BV ivm onwijs zere tepels, kon wel door de grond gaan bij het aanleggen.

Ik heb alleen wel last  van de hormonen, heb  veel last gehad van kraamtanen, en nogsteeds komen ze zo nu en dan om de hoek.  Ik heb zolang naar dit kindje verlangt, dat ik me best schuldig voel  dat het me niet zo goed lukt om er heel erg van  te genieten. Natuurlijk vind ik hem heel lief, en is ie heeeeel erg lekker zacht maar de rose wolk ben ik even kwijt. Gelukkig heb ik wel een boel steun  aan mn vriendje.

liefs Tara        

Goedemiddag meiden!

Daar ben ik ook weer eens! Mn eerste weekje werken zit erop en viel me alles mee (gelukkig). Het is wel lekker weer wat anders aan mn hoofd te hebben dan voeden, badderen enzo.

Begrijp me niet verkeerd, mama zijn is helemaal geweldig en supermooi, maar het is nix voor mij om elke dag thuis te zitten.

Twinkel, ik een kletskous? Dat heb ik nog nooit gehoord...haha. Geintje... Dan moeten Vlinder, Pippie, Tara en jij het kletsen maar overnemen, jullie hebben nu verlof...

Tara, de wolk wordt steeds rozer hoor. Het grote genieten komt echt wel! Tuurlijk is het lastig en als het met voeden zo zeer doet is dat ook niet fijn. Maar het komt echt wel hoor, dat je super van Viggo gaat genieten.

Mier, gaat het weer wat beter met je? Knap je goed op? Doe rustig aan hoor, zorg maar lekker dat je goed herstelt.

Ik ga even huishouden...tot later!

Liefs, Ukkie26

Halllooo!!!

Daar ben ik weer!! Terug van vakantie. We hebben het heerlijk gehad met zn 3tjes!
Weer was niet elke dag fantastisch, maar voor een vakantie in NL mogen we niet klagen ;-)

Ik ben nu bij de wiebelmeiden bijgelezen en nu de wiebelmama's nog... Dus houd het kort met berichtje. Ook wij hebben vanavond een bruiloft.

Mier, ben je inmiddels helemaal opgeknapt? En nee, jezelf niet weg laten sturen hoor!!!

Pink, voor jullie de vakantie bijna voorbij en dan gaat de tijd idd heel hard. Snap dat jullie deze periode toch nog willen benutten. Je weet nooit, kijk naar Vlinder! Veelsucces!

Meiden, tot later dit weekend!

Liefs

eindelijk weer wat gekletst hier!

anoek jeeeeeeeeeee je ben terug! nog leuke dingen gedaan in je vakantie?

tara wat vervelend dat je zo last heb van de hormonen,schijnt vaak voor te komen he!
komt helemaal goed!

twinkel veel plezier op de bruiloft! WAT LEUK

ukkie ja het gaat eigenlijk wel beter met me,ben blij toe,morgenmiddag ga ik nog even werken,en dan alweer weekend! volgende week nog een paar daagjes en dan hebben we ook vakantie!

xxx mier

hmmm...was ik net zo gezellig met Mier aan het chatten (moeten jullie ook eens doen, haha), nokt mn computer ermee. Opnieuw opgestard, maar hyves heeft er geen zin meer in.

Dan maar zo: Mier, welterusten!!! Werk ze morgen, rustig aan he? En tot forums/hyves! Sorrysorrysorry dus dat ik zomaar weg was...

Liefs, Ukkie26

hey ukkie,

ik dacht al waar ben je nou
misschien tot morgen dan
slaap lekker straks na 12enen morgen weer vroeg dag he

je hoor het nog wel

xxx mier

Idd Ukkie we moeten hier vaker kletsen. Ik kom hier veels te weinig ik schaam me eigen gewoon. Meiden ik zal vaker hier komen!! Eerst kletsen we ook heel wat af. Ik ben jullie in ieder geval niet vergeten hoor en den geregelt aan jullie, ik vergeet altijd alleen hier te tikken, sorry!!

Met mij gaat het super. Ik voel me goed, heb gelukkig niet meer zo'n last van mijn banden, mits ik weer teveel heb gedaan. Ik moet het wel in de gaten houden dat ik rustig aan doet omdat ik met Lisa erg last heb gehad van mijn bekken en dat willen we nu natuurlijk niet. Ga zo ff naar zuidplein wat pakjes kopen voor de baby. Dinsdag ben ik alweer 16wk zwanger. Het gaat echt super snel!! Kan me herinneren dat ik het bij Lisa erg lang vond duren, maar nu ben ik er natuurlijk niet de hele dag meebezig dus dan is het toch anders.

In november ga ik een midweek met Lisa en mijn beste vriendin naar Landal en dan gaan mijn vriend en schoonvader de babykamer verfen zodat ik en Lisa geen last hebben van de lucht. Eigenlijk had ik de kamer dan al af willen hebben, maar ja dat gaat niet. Lisa krijgt alles nieuw, want ze heeft nu nog haar babykamer spullen, (commode en kast). Wil een hoogslaper voor haar kopen.

@Hoe is het met jullie??

Liefs xxx

Hoi meiden,

Hoe is het met jullie?

Ik voel me een beetje brak vandaag na het feestje van gisteren (hoofdpijn, maagzuur, mijn bekken werkt weer eens niet mee). Nou ja, het zal er wel bij horen in die laatste weken. Vandaag nog even wat wassen en boodschappen doen. Stofzuigen doe ik morgen anders wel. Ik wil vanmiddag ook nog eventjes plat, dus dan moet ik het maar rustig aan doen met mijn plannen.

@Mier, bijna vakantie dus. Lekker hoor!

Tot snel.

Liefs, Twinkel3

Terug
Bovenaan