WIEBELMEIDEN 8

Mogguh,

Mier, hoe is het ermee? Hoe voel je je? Vind je het een geruststellend idee dat er bij jullie nu ook wat gebeurt (eindelijk?!)? Of is het meer spannend? En ik snap heel goed hoor, dat je er alles voor over hebt om zwanger te mogen worden en een kindje te mogen krijgen! Meid, sterkte.

En Pink, lekker op vakantie?

Hier gaat het prima. En het is spannend: we zijn bezig met een ander huis en vanmiddag komt er iemand naar ons huis kijken! En we gaan een eindbod doen op een huis waarover we al anderhalve week aan het onderhandelen zijn (en waarbij de verkoper niet echt zakt met de prijs)! Allemaal spannende ontwikkelingen dus!

We zijn zaterdag voor het eerst met zn tweetjes uit eten geweest, Lise was bij mn ouders. Het ging goed, ik kon haar (redelijk) makkelijk achterlaten en ze heeft zich prima gedragen. Ook wij hebben een gezellige avond gehad! En niet eens de hele tijd over Lise gepraat...

Meiden, ik denk aan jullie (ook al reageer ik hier niet zo vaak)

Liefs, Ukkie26

Hallo hoe is het hier?

Ik moet even het volgende kwijt!

Ik heb een leuke dag gehad vandaag  Vanochtend na de fles weggereden... althans geprobeerd, maar de tomtom deed echt helemaal niks... zag het niet meer zitten, ha ha! Dit werd mn eerste keer zover en een onbekend traject rijden, dus vond het al spannend genoeg. Uiteindelijk tom aan de praat gekregen gelukkig. Heenreis prima gegaan en het was erg gezellig bij mn collegaatje/ vriendin. Benthe wilde eerst niet slapen, dus maar een fles gegeven en toen viel ze op mn arm in slaap en heb ik haar in het campingbedje gelegd. Toen heeft ze toch nog even lekker liggen slapen! Na haar middagflesje ben ik vertrokken, maar nee... niet naar huis....Jullie raden het nooit waar ik ben geweest!!
In de plaats waar ik was werkt onze Mier en ik heb haar een bezoekje gebracht!! Het was zo leuk, zo vertrouwd, maar ook wel een beetje gek. Eigenlijk ken je elkaar zo goed, maar toch ook weer niet, ha ha! We hebben even staan kletsen en toen ben ik echt richting huis gegaan! Miertje, ik vond het echt super leuk om je in het echt te ontmoeten!!!

Liefs Anoek

hihi!!! anoek!! echt leuk!!! je bent helemaal hoe ik gedacht dat je zou zijn!!
helemaal leuk!!! vond het super om je in levende lijve te zien!!!
ik vond het wel gelijk heel vertrouwd! voelde me wel op mijn gemak bij jou hahaha!

xxx mier

Hoi meiden,

Anoek en Mier wat leuk dat jullie elkaar gezien hebben vandaag! Herkende jullie elkaar meteen? Ja zal ook wel raar zijn, je weet zo veel van elkaar, maar toch is het anders als je elkaar opeens in het echt ziet!

Ukkie hoe is de bezichtiging geweest vandaag? En het bod dat jullie hebben gedaan is daar nu eindelijk wel een serieuze reactie op gekomen? Spannend allemaal hoor...

Nou wij hebben een nieuwe (2e hands) auto!!!! Ben er erg blij mee alhoewel ik m nog niet in het echt gezien heb. Me man is samen met een vriend wezen kijken en kopen, ik heb er toch niet zo verstand van haha. Had m wel al op een plaatje gezien (zelf uitgezocht) Het is een mooie grote wagen en dat wilde we gaag, 4 jaar oud, dus kan nog wel wat jaartjes mee.

Vind het trouwens ook erg leuk dat van de meeste van jullie nu ook een gezicht heb!!! Alleen van Twinkel, Pink, VS en Pippie nog niet.
Je probeert je toch altijd een voorstelling te maken, maar dat klopte niet erg haha!

Mier nog een paar dagen tot vrijdag... Hoop dat er een mooi groot ei zit!

Liefs bo

quote: mier1980 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-07-2008 21:02:02'));

hihi!!! anoek!! echt leuk!!! je bent helemaal hoe ik gedacht dat je zou zijn!!
helemaal leuk!!! vond het super om je in levende lijve te zien!!!
ik vond het wel gelijk heel vertrouwd! voelde me wel op mijn gemak bij jou hahaha!

xxx mier

Jaaaa, ik vond het ook zo leuk  Vooral ook bijzonder om elkaar na dik een jaar lief en leed gedeeld te hebben elkaar nu in het echt te zien. Ook al heb je een beeld van elkaar dit maakt het toch echter hoor. Ik herkende jou ook meteen toen ik binnenkwam, maar je was n beetje druk, dus ging ik maar op zoek naar de Zwitsal  Ben trouwens nog die mini-toverstok vergeten  Vind het ook leuk dat je Benthe nu ook in het eggie gezien hebt!! Grappig toch dat je elkaar niet hoeft te zien en dan toch zo vertrouwd te voelen...
En weet je Mier, alles komt goed meid!

Mier en Anoek, wat leuk dat jullie elkaar "live" hebben gezien! Echt geweldig! Een tijd geleden wilden we misschien nog een keer met de wiebelmeiden afspreken (op Utrecht geloof ik), maar jullie weten elkaar gewoon zo te vinden! Gaaf hoor!

't Is dat ik niet in het zuiden van het land woon, anders kwam ik mn drogist-spulletjes ook lekker bij Mier halen. Maar da's wat ver (ik woon bij Alkmaar in de buurt). Zeker lopend: heb meestal geen auto, haha.

Lise had een spuugdag vandaag, niet normaal. Ze heeft pas 4 keer gedronken en bijna alles kwam er weer uit. Echt zielig. Ze heeft geen koorts (en genoeg reserves ). Ze is nu bij mn mannetje in slaap gevallen, ze hangen samen op de bank. Ga dr zo maar wakker maken voor de laatste voeding...hopen dat ze het daarna niet weer op een brullen zet.

Het bod wat we gedaan hebben werd niet op gereageerd: ze zakten 500 Euro. Nou, dan niet. We gaan ze morgen duidelijk maken dat het "Take it or leave it" is. Als ze dan niet happen, dan niet. Zij zijn maar 3500 gezakt, wij hebben er vele malen meer bijgedaan. En hun eindbod is niet wat het huis waard is (zegt ook de makelaar die ons huis verkoopt).

De bezichtiging hier was wel goed gedaan, de vrouw was wel enthousiast. Ze bekijkt deze week nog 2 huizen en dan laat ze weten wat ze doet. Spannend hoor.

Meiden, ik ga mn kleine meisje (en mn mannetje?) wakker maken.

Liefs, Ukkie26

anoek ik vond het echt heel bijzonder! ik vind Benthe echt een scheetje! mooi meisje hoor!!

ga nu snel douchen en werken

ukkie wat spannend allemaal van het huis zeg!
gaat het met lise al wat beter?

xxx mier

Hallo meiden,

Wat leuk zeg dat ook Mier en Anoek elkaar hebben ontmoet.
Heel apart hè. Je kent elkaar al best een tijdje en dan sta je ineens tegenover elkaar.
Ik vond het in januari ook heel bijzonder om jou gezien te hebben Mier.
Ik sta nog steeds open voor een wiebelmeidenontmoeting hoor!

@Bo, als je mij een mailtje stuurt op twinkel1979@hotmail.com zal ik jou ook een foto toesturen van mij. Ik ben ook wel benieuwd naar jouw koppie hoor!

Tot gauw!

Liefs, Twinkel3

Terug
Bovenaan