A
Anoniem
Guest
Aller eerst sorry dat ik zo weinig ben geweest de laatste dagen, maar heb eigenlijk bijna niet achter de laptop gezeten. Ben sinds gister weer aan het werk en dus erg moe. Werk niet veel maar moet er weer ff inkomen. Het is toch iest zwaarder dan ik had gedacht. Vandaag ging het wel beter dan gister en heb ik echt een hoop gedaan. Vind het super leuk om weer te werken een paar daagjes per week. Hoelang ik het volhoud dat zien wel wel. Ik blijf werken tot het niet meer gaat en na de bevalling zie ik wel wat ik doe!!
@Pink, Wat spannend!! Hoop dat de 2wk super snel voorbij gaan!! Mijn duimen zijn hard aan het werk en draaien overuren.
@Mier, Fijn dat de bloeduitslagen goed waren en dat het beter met je gaat. Hoop idd dat het sneller over gata dan de vorige keer. Wel prettig dat ze je goed in de gaten houden. Fijn ook dat je gewoon door kan wiebelen en dat jullie afspraak voor de iui in januari gewoon door kan gaan.
Ben gewoon gelijk helemaal blij met al dit goede nieuws hierzo!! JOEHOE!!!!!!!!
Liefs xxx
@Pink, Wat spannend!! Hoop dat de 2wk super snel voorbij gaan!! Mijn duimen zijn hard aan het werk en draaien overuren.
@Mier, Fijn dat de bloeduitslagen goed waren en dat het beter met je gaat. Hoop idd dat het sneller over gata dan de vorige keer. Wel prettig dat ze je goed in de gaten houden. Fijn ook dat je gewoon door kan wiebelen en dat jullie afspraak voor de iui in januari gewoon door kan gaan.
Ben gewoon gelijk helemaal blij met al dit goede nieuws hierzo!! JOEHOE!!!!!!!!
Liefs xxx