WIEBELMEIDEN 9!!!!!

Hey,

Ja is wel allemaal prijzig he dat spul voor de wii. VInd het hier ook wel even mooi geweest. Dat ski-spel is ook echt cool hé? Moest ff oefenen, maar toen leek het ook ergens op. Handig dat je oples kan, ha ha!
Ja je herstel gaat echt heel goed hé? Logisch dat je je dan weer meer richt op zwanger worden.

Pink, de eerste week zit er op. Nog 1 te gaan! Ja wie weet ben je wel hartstikke zwanger! Dat toiletbezoek herken ik... al was mijn situatie wel even iets anders dan die van jou. Je wilt niet, maar toch weer wel... Hoop zo dat het lekker wegblijft en je straks lekker een positieve test hebt. Je hebt volgens mij nog niet verteld of je zelf mag testen of niet... Of wil je het moment en de manier waarop even lekker voor jezelf houden? Kan ik ook begrijpen hoor!

Hier moet ik nog even iets kwijt: Benthe heeft net haar eerst "kruipje" gedaan; beentjes onder haar lijfje en zich vooruit duwen.... Was helemaal ontroerd... Maar stiekem heb ik vandaag wel een beetje moeite met de snelheid waarin het nu ineens weer gaat. ..Het leek de dag van gisteren dat ik haar pasgeboren in mn armen had... boeehhh sentimentele dwaas.... hahaha

Liefs

Haha, blij dat jij dat ook had VS!! Ik zit constant te niezen en dan ga ik eerst helemaal voorover zitten met mijn hand op de plaats van mijn eierstok en dan pas niezen. Gisteren ontkwam het me een beetje......AU!!

Morgen nog maar 6 dagen!! VS,   'wist' jij al dat je zwanger was, had je kwaaltjes, of kwam je er pas tijdens de test/bloedprikken achter?

En de andere dames, hoe merkten jullie dat je zwanger was?

Pink

bijna tegelijk Anoek!! WAt knap van Benthe!!!! Kan me wel voorstellen dat het heel snel gaat. Ineens is het baby-achtige er dan een beetje af he?
Begint het bij jullie al te kriebelen voor een 2e?

Ik mag gewoon zelf testen. Woensdagochtend de 29e.......... Waarschijnlijk van dinsdag op woensdagnacht, haha, langer hou ik het dan toch niet uit.....

Pink

Hey Pink, fijn dat je in je eigen omgeving "mag" testen. Wat de uitslag ook is, het is toch een intiem moment waarop je het liefste met zn 2tjes bent.

Ik wist eigenlijk al dat ik zwanger was voordat ik een positieve test had. Ik had in de 2e week (nouja 4 e week vd zw) een soort gloeiend gevoel in mn onderbuik. Kan het een neetje moeilijk omschrijven en mn borsten deden geen pijn, terwijl ze dat normaal wel deden als ik ongi moest worden. Ook was ik de avond voor ik de test deed uit het niets heel erg emotioneel geworden. Toen had ik echt zoiets van.... het kan niet anders... bleek voorbode want de tranen zaten de hele zwangerschap erg hoog, ha ha!
Niet dat het betekent dat als je dit niet voelt, je niet zwanger zou zijn hoor!!

Uhhh.... kreeg telefoon tussendoor, dus nu weet ik niet meer wat ik wilde schrijven...

X

De vierde week start morgen....
Ben er erg mee bezig, maar ja, ik weet ook dat er iets in zit, dat maakt het extra spannend. Ben niet zo bijgelovig, maar ben er wel een beetje van overtuigd dat het toch wel móet lukken, want hij is op mijn verjaardag gemaakt!! Mooier kan toch niet?

Ik ga naar beneden, het is verrekte koud hier boven. Heb geen laptop, dus vandaar dat ik de boel afsluit. Lekkere kop thee (de zoveelste) en een fleecekleedje op de bank. Poes komt vast bij me liggen, gezellig!! Mannetje is naar voetbaltraining, dus het rijk (lees: de afstandbediening) voor me alleen. Ben alweer te laat voor hello goodbye of hart in actie, maar even er middenin vallen, straks de ultieme woondroom!! Geen voetbal voor de tv in ieder geval, daar zap ik overheen..

Pink

't wordt met de dag spannerder Pink....nog 6 te gaan!
En een baby'tje op je verjaardag verwekt,mooier kan idd niet.
Bij ons was het natuurlijk heel anders, maar ik weet nog dat ik ook zoooo zenuwachtig was om te testen. doordat ik ovu test gdaan had wist ik ook precies wanneer ik kon testen en de laatste dag echt zó vaak naar de wc geweest in de hoop niets te zien. Ik heb toen 's nachts heel slecht geslapen en 's morgens om 06.00 een test gedaan. Ik wist op van te voren niet dat ik zwanger was, achteraf gezien had in de dagen ervoor wel onwijs veel honger rond de middag, dit ging later over in misselijkheid.

Sterkte,
liefs Tara

Terug
Bovenaan