WIEBELMEIDEN 9!!!!!

Pink, ik heb nogwel een leuk adresje voor je om heen te touren en choco te drinken ( en even shoppen) Tis alleen op zat en zondag open, dus nogwel even geduld...
www.laifennuver.nl
Volgens mij een half uurtje rijden voor jou ofzo! Ben er zelf nog nooit geweest maar wel goeie dingen over gehoord. Is van de broer van 1 van mn medewerksters nl.

Mier,

fijn hoor, dat het alsmaar beter met je gaat! Ben blij dat te horen!!! Voel je je ook weer steeds meer de oude?

Pink, volgens mij kun je je dag wel vullen met het lezen van onze wachtweek-ideeën...haha. Hoop dat je een goede manier vindt om de tijd te doden... Niets zo vervelend dan wachten en je vervelen tegelijk.

Liefs,

ukkie ik ga me wel steeds meer de oude voelen,alleen links kost wel meer moeite als rechts bewegen,maar goed gewoon maar blijven oefenen en bewegen dan komt het vast en zeker goed! ik kan weer fluiten! drinken uit een blikje en flesje!! helemaal goed!
alleen mijn oog blijft nog wel geirriteerd ook al knipperd hij weer goed!

xxx mier

Nu wel Mier! Choco-rum boven op de berg, tussen heeeeel veeel sneeuw...HEERLIJK!
Ga binnenkort maar eens even surfen of ik een leuk adresje kan vinden voor de wintersport.

Lekker dat ie weer wat beter gaat Mier. En wel goed blijven oefenen hoor.  

ohhhhhhhhh heerlijk tara!!! mijn favoriet!!! mmmmmmmmmm echt lekker!!

nou ik weet wel een mooi adresje  waar wij naartoe gaan!  en dan rond dezelfde tijd he!! (zal wel leuk zijn)

xxx mier

Hey meiden,

Lekker druk hier, gezellig!!

Vanochtend thuisgewerkt. Ging op zich wel, alleen de tijd dat Benthe wakker is, is het met 1 oog op haar natuurlijk. Mailbox zat ramvol, dus dat scheelt dat hoef ik morgen dan niet te doen.
Benthe heeft het gisteren op zich goed gedaan, niet gespuugd, wel 2 spuitluiers. Ook vandaag doet ze het best goed, alleen wil ze nog steeds niet veel drinken... Fruit gaat redelijk, maar ook helft minder dan normaal. Wel is ze echt weer lekker vrolijk en ondanks haar ziek zijn gaat haar ontwikkeling gewoon door. Ze trekt zich aan mn handen op tot staan... hemeltje... ik vind het veel te snel gaan, wil nog zo graag genieten van mn babietje... Die spuitluiers zijn denk ik toch te wijten aan een tandje vermoed ik. Heb vandaag eens goed in haar mondje gevoeld (het mocht weer eens een keer) en ik meen iets van een bultje te voelen.... ben benieuwd.

Jeetje Pink, genoeg te doen dus! Oja en dat theemuseum in Houwerszijl is ook de moeite waard (als je van thee houdt). Niet zo groot en daarna lekker op je gemakje een heerlijk thee met high tea uitzoeken! Samen met een vriendin of zo, of met je mannetje natuurlijk!

Mier, echt super dat het al zoveel beter gaat. Kan je ook al drinken uit een glas? Ja gaan we met zn allen Mariokarten!! Daar oefen je je gezichtspieren ook of niet? Als je tenminste net zulke gekke bekken trekt als ik, ha ha!!

Liefs

Terug
Bovenaan