WIEBELMEIDEN 9!!!!!

Jaaa Pink, weer een dag van de kalender strepen! Wat heb je vandaag gedaan om de dag door te komen?

Hahaha Tara, ook al zo'n achterlijk tijdstip om te testen. Ik deed mn eerste positieve test op zondagochtend om 6.30... hoezo niet kunnen wachten?! ;-)

Hier weer weekend! Er zijn de afgelopen dag dingen gebeurd (of liever gezegd niet gebeurd) waar ik absoluut niet blij mee ben. Sinds de zw en de geboorte van Benthe kijk ik anders tegen zaken aan en heb dus meteen mn leidinggevende verteld wat me dwars zat. Ik voel me eigenlijk niet zo meer op mn plek... ik heb een leuk team om aan te sturen, de inhoud spreekt me aan, maar de manier waarop de org wordt aangestuurd en de manier waarop collega-leidinggevenden leidinggeven matched totaal niet met hoe ik vind dat het moet.... Lastig....Maar goed, ik ga een aantal zaken bespreken met een collega en dan zal ik het even aankijken maar ga niet meer met tegenzin werken, die les heb ik wel geleerd ;-)

Zo, ff mn gal gespuwd en nu weer lekker verder, ha ha!!
Met Benthe is het vandaag erg goed gegaan! Ze drinkt bijna weer de normale hoeveelheid, eíndelijk!

Liefs

Zo, duidelijke taal, Anoek!! Hopen dat het wat oplevert!
Fijn dat Benthe weer beter is, en jij?

Wij hebben vandaag even boodschappen gedaan en vanmiddag visite gehad. Was tijdens de visite en daarna echt supermoe. Eigenlijk niet op de bank gehangen, had vanmiddag dus wel weer enkele pijnlijke steekjes in eierstok, maar ik merk dat ik al veel meer kan doen. Heerlijk!!
's Avonds na het eten zakt de vermoeidheid meestal wat af. Gelukkig slaap ik 's nachts de hele nacht door!
En inderdaad weer een dag voorbij, joehoe!! Morgen nog maar 5 te gaan. Voel nu geen tekenen die kunnen duiden op een menstruatie, maar ja, ik weet ook niet hoe die komt opzetten na een icsi-behandeling. Neem aan dat ik het wel zou merken toch?

Soms voelt het alsof het voor ons te mooi om waar te zijn is, dat zwanger zijn écht alleen bij anderen hoort! Ik kan me dan ook bijna niet voorstellen dat het echt kan, dat het echt mogelijk is. En waarom ook niet? Het gaat tot nu toe heel erg goed! De basis is goed, ik reageer precies op de hormonen zoals het moet en ons embryootje was en is een topper. Dan mag het toch gewoon niet misgaan?

Pink

Haai!

Vandaag weer hard gewerkt (het is druk en ik heb volgende week en de week erop vrij, dus nu "extra" hard werken...).

Mier, fijn hoor, dat je best snel opknapt. Wat kan je lijf dan toch snel herstellen he? Gelukkig maar... Nu nog een positieve test...meid, wat gun ik je dat! Denk echt regelmatig aan jou en je mannetje...

Pink, zoals je merkt wachten we als wiebelmeiden gewoon met je mee! Poe, ik denk dat we woensdag best nieuwsgierig zijn hoor! Spannend! Ik hoop dat de pijntjes en steken die je voelt goed nieuws zijn en dat het raak is!!!
Fijn trouwens dat je "zelf" en thuis mag testen, in een ziekenhuis met een gyn erbij lijkt me nou niet echt een speciaal moment. Heb je de test al in huis???

Uuhh...ik wist dat ik zwanger was rond mn NOD, en 4 dagen later heb ik positief getest (was de eerste test die ik deed, ik had, raar maar waar, engelengeduld). Ik was op mn NOD misselijk en dat was ik nooit, en had krampen in mn baarmoeder maar het waren geen ongi-krampen. Toen wist ik genoeg...En een weeëig gevoel in mijn buik.
Geen last van mn borsten ofzo. Ook nooit gehad trouwens, tijdens de zwangerschap.

Anoek, goed hoor, dat je duidelijk hebt gemaakt op je werk dat je het zo niet wilt. Ik heb ook dat ik, sinds de geboorte van Lise, anders tegen mn werk aankijk... Ik kijk het nog een paar maandjes aan en als het niet verbetert ga ik eens om me heen kijken...

Meiden, ik ben moe: douchen en naar bed. Morgen weer een (drukke) werkdag voor de boeg!

Liefs, Ukkie26

Hey Ukkie, ook niet echt klachten van tevoren dus!! Ik heb normaalgesproken na mijn eisprong ontzettend zere en gespannen borsten. Had ik tijdens het spuiten van puregon ook, vanaf de dag na de terugplaatsing zijn ze weer normaal en doen ze geen pijn meer, nog steeds niet. Ik heb dus geen idee wat de hormonen in dit geval hebben gedaan. Maar gelukkig lees ik vaker over meiden die normaal gesproken altijd zere borsten hebben en toen ze zwanger waren juist niet!!

Jullie hebben het wel in de gaten, ik heb al een jaar niet meer op internet gezocht naar kwaaltjes enzo, maar ben weer volop bezig!!

pink

Tja, dat weeige gevoel...... mijn darmen en mijn spanning vrees ik!! Gewoon een vervelend gevoel in je buik dat je niet echt kunt plaatsen. Heeft bij mij niks met misselijk te maken. Spanning doet ook veel met je, echt niet normaal!!

hey ukkie,

het geneest echt heel goed! maandagmiddag weer therapie,maar eerst smorgens werken! volgende week ga ik weer voor halve dagen aan de slag!

pink ik had ook een weeeig gevoel in mijn buik,wel een soort van menstruatieachtige pijn maar meer kan ik er ook niet over vertellen want het was natuurlijk maar van korte duur!
nog een kleine week!

xxx mier

Hallo,

Nog 5 nachtjes Pink!
Hoe voel je je nu?
Ik voelde er helemaal niks van dat ik zwanger was al was ik er nou net die ene maand totaal niet meer mee bezig. Met mijn hoofd was ik toendertijd al in het volgende jaar volop in de mm.
Heel veel succes met wachten...je bent al dik over de helft van de wachttijd!

Mier, hoe gaat het daar met jou? Nog volop in de weer met de Wii? Nog plannen voor het weekend? Hopelijk heb je iets gezelligs op het programma staan dat is altijd leuk!

x-vlinder

Terug
Bovenaan