Haai!
Vandaag weer hard gewerkt (het is druk en ik heb volgende week en de week erop vrij, dus nu "extra" hard werken...).
Mier, fijn hoor, dat je best snel opknapt. Wat kan je lijf dan toch snel herstellen he? Gelukkig maar... Nu nog een positieve test...meid, wat gun ik je dat! Denk echt regelmatig aan jou en je mannetje...
Pink, zoals je merkt wachten we als wiebelmeiden gewoon met je mee! Poe, ik denk dat we woensdag best nieuwsgierig zijn hoor! Spannend! Ik hoop dat de pijntjes en steken die je voelt goed nieuws zijn en dat het raak is!!!
Fijn trouwens dat je "zelf" en thuis mag testen, in een ziekenhuis met een gyn erbij lijkt me nou niet echt een speciaal moment. Heb je de test al in huis???
Uuhh...ik wist dat ik zwanger was rond mn NOD, en 4 dagen later heb ik positief getest (was de eerste test die ik deed, ik had, raar maar waar, engelengeduld). Ik was op mn NOD misselijk en dat was ik nooit, en had krampen in mn baarmoeder maar het waren geen ongi-krampen. Toen wist ik genoeg...En een weeëig gevoel in mijn buik.
Geen last van mn borsten ofzo. Ook nooit gehad trouwens, tijdens de zwangerschap.
Anoek, goed hoor, dat je duidelijk hebt gemaakt op je werk dat je het zo niet wilt. Ik heb ook dat ik, sinds de geboorte van Lise, anders tegen mn werk aankijk... Ik kijk het nog een paar maandjes aan en als het niet verbetert ga ik eens om me heen kijken...
Meiden, ik ben moe: douchen en naar bed. Morgen weer een (drukke) werkdag voor de boeg!
Liefs, Ukkie26