WIEBELMEIDEN 9!!!!!

het begint gelukkig al op te schieten,gelukkig al bijna november en dan nog een maandje dat we terug mogen komen.
nu het weer goed met me gaat wil ik ook wel weer heel snel zwanger worden,afgelopen maand zat ik wel een beetje in de rats met die medicijnen en zwanger worden,maar nu is de prednison alweer bijna uit mijn lijf.

ik wil eigenlijk nog wel voor een mooie plant met pot voor achter bij het raam!
ik heb pas geleden ook van die zilveren potten gekocht voor voor,die vind ik zooo gaaf!

voor jullie nog 4 en een halve dagspannend!
wat doe je nu een beetje om de dag door te komen?

xxx mier

nee anoek dat bedoel ik niet,je had een ander woord!
kan er nu even niet opkomen! ik zei prinsesje en jij zei toen noem het maar ....??

7 nov. zal mijn nod weer zijn,dus blijft altijd spannend...

xxx mier

Goedemorgen,

Nog 4 dagen Pink! Het komt dichterbij... SPANNEND!!!!! Kun je 's nachts nog een beetje slapen enzo?

Mier, veel plezeir bij het tuincentrum! Dat is altijd wel leuk om even te kijken of sneupen zoals pink dat zo mooi zei. Wij zeggen dat ook vaak, maar zeggen jullie dat ook in het zuiden vh land? Mischien heb jij straks ook wel een positieve test in handen. Bijna gelijk met Pink dat   zou pas helemaal geweldig zijn! En anders gaan ze jullie in jan in ieder geval wel weer helpen. Jullie wachten ook al veel te lang. Wij blijven ook voor jou duimen hoor!

liefs Tara

Hallo,

Ik dacht net waar zijn de wiebelmeiden toch gebleven maar Tara, jij hebt het weer snel bovenaan gezet!

Sneupen...nog nooit van gehoord. Denk dat wij dat rondstruinen noemen of niet brabo's?

Pink nog 4 nachtjes....het is bijna zover.

Mier veel plezier.

Tot snel (sorry, heb het een beetje druk vandaag  ).

x-vlinder

Wij noemen het sneupen of strúne (spreek uit als strune met de u als in muren)!!

Ik weet niet wat ik moet denken. Werd vannacht wakker van een hele heftige buikpijn (onderin, alsof ik ongesteld was). Vanmorgen voelde ik het weer en nu is het gewoon een soort van druk daar beneden. Ben zo bang dat het niet goed is...... Nu hoor je wel vaker dat iemand die zwanger is ook een soort ongipijn voelde, maar ik ben echt bang nu. Ben heel onzeker en ga constant naar de wc, maar nog niks te zien. Het voelt ook wel een beetje anders dan anders, maar vannacht was het echt heel heftig!!

Pink

Goeimiddag,

Owwww Pink wat vervelend. maar het zegt nog helemaal niets hoor! Al kan me wel voorstellen dat het je heel onzeker maakt. Dat gevoel van druk had ik wel toen ik zwanger was. Nog niet opgeven hoor!

knuffel, Tara

hey,

nu nog minder als 4 dagen pink!! en kan me voorstellen dat dat gevoel je onzeker maak!
maar ik had ook dagen van tevoren echt een soort van ongigevoel en dacht ook echt dat ik ongesteld zou worden! zolang er nog niks te zien is,is het een goed teken!

had trouwens ook nog nooit van die woorden gehoord,rondstruinen daarentegen natuurlijk wel!

net terug van de intratuin! en heb weer 2 hele mooie plantenbakjes gehaald!

ga nu nog even rusten want ben wel erg moe! en straks nog een paar boodschappen doen! maar eerst rusten en naar mijn nieuwe cd van PINK luisteren!! supergaaf!
kaartjes zijn alweer besteld voor haar concert!

xxx mier

Terug
Bovenaan