WIEBELMEIDEN 9!!!!!

het wordt gelijk wat drukker

vlinder het gaat op zich wel heel goed alleen wordt gewoon echt redelijk snel moe!
net effe gestofzuigd en ben nu al helemaal gebroken,gister was ik ook al zo moe na een paar uurtjes intratuin! ach ja het zal wel weer opgebouwd moeten worden!
morgen idd weer therapie! en werken!

anoek en patricia ook al zulke h&m liefhebbers!! voor mezelf vind ik het nooit echt zo super leuk! ( ben best wel een merkfreak ) maar voor kinderen hebben ze zulke gave dingetjes!!

xxx mier

anoek nog lekker mario gekart! kon je een beetje winnen??

wij hebben

- mario kart
- weekend miljonairs
- ski-family

en de wii sports natuurlijk!
en binnenkort ook de wii-fit!

ik heb marioparty 8 en papermario ook gehad maar vond daar echt helemaal niks aan dus maar weer doorverkocht!

volgens mij duur het nog 2 weken ongeveer!!

welke spellen heb jij??

xxx mier

Haai meiden!

Ben ik ook weer, met knallende koppijn en een snotkop. Bah, bah. Ik kom maar niet over de verkoudheid heen en als ik dan vrij ben...dan denkt mn lijf: NU, herstellen! Oftewel: tot 2 uur geslapen vandaag (mn mannetje was zo lief zich met Lise bezig te houden) en nu ben ik alweer op. Morgen nog werken en dan lekker 2 weekjes vakantie, hoop dat het dan wegtrekt.

Pink, nog 3 nachtjes slapen en dan...mag je testen! Ik hoop zo voor je dat je niet voor die tijd al ongi word! En dat je een plusje mag zien op de test!!!

Mier, fijn dat je weer een beetje gaat werken deze week. heb je tenminste een beetje afleiding, de hele tijd maar binnen zitten is ook niet fijn.

Patricia, wat irritant zeg, dat je je plas niet kunt ophouden. Ik heb gelukkig ook goede bekkenbodemspieren (paardrijden en turnen) en heb ze goed getraind na de bevalling van Lise. Doe het nu nog af en toe...   ze zijn niet heelmaal de oude, maar incontinent: nee hoor, daar heb ik geen last van. Misschien toch maar oefeningen doen?

En je schijnt ook bekkenbodemfysiotherapeuten (wat een woord) te hebben, msischien dat je daarna de bevalling van Junior langs kunt gaan.

Ik ga nog even bij de mama s kijken en dan weg achter de monitor: krijg hier alleen maar meer koppijn van...

Liefs, Ukkie26

Hey meiden,

Hier nog niks!!
Gisteren en gisteravond en vanmorgen dus bij vlagen voelde ik me zwaar ongesteld, nu even niet meer, maar nog geen bloed dus!! Normaal als ik ongesteld word, ben ik altijd iets zwaarder en iets opgezette buik, maar dat heb ik ook niet. Was deze week een paar keer 61.7 en gisteren en vanmorgen 61,3, dus geen extra vocht!! Ga er stiekem vanuit dat het misschien innestelingskrampen zijn, mijn moeder had dat ook toen ze zwanger was van mij en mijn schoonzusje had het ook vanaf ongeveer een week voor haar nod. Dus in principe kunnen we alle kanten nog op!!
Ik ben nog nooit zo vaak naar de wc geweest, veel plassen natuurlijk, maar ook heel veel checken of alles nog wit is. Pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff!!
Mijn moeder durfde mij vanmorgen niet te bellen en toen ik haar belde schrok ze zich kapot, ze dacht dat het mis was!!

Nog 2 hele dagen doorkomen, dinsdag koop ik de test(en), misschien morgen ook al, maar ik wil me kunnen beheersen tot woensdag. Spannend!!!!
Als het misgaat, wordt je meestal ongesteld tussen de 8e en de 12e dag, ik zit nu op dag 11, dus ben al een heel eind!!!!

Pink

Oh Pink,

Wat is het spannend zeg!, vooralsnog alleen maar goede tekenen dus! Ik hoop het zooooooooooooooooooo voor jullie...nog 3 (nouja, 2,5) lange dagen! Ik kan me goed voorstellen dat het erg moeilijk is niet te testen als je de testen eenmaal in huis hebt. En dat het voelt als de goden verzoeken. Toch nog maar een paar daagjes geduld opbrengen als het lukt...

Liefs,

Yeah Pink, nog steeds niks te zien!!!!! Hopelijk blijft dat nog 8 maanden uit!
Ik had trouwens allemaal dingen waar ik normaal geen last van had of waar ik normaal wel last van had. Het meeste voelde anders aan, maar dat komt natuurlijk ook door de bergen hormonen die we zelf toedienen.
Nog maar een paar dagen en dan mag je gaan testen....spannend!!!
Moet je morgen weer gaan werken? Aan de ene kant wel prettig om wat afleiding te krijgen.

dikke knuffel
vs

He Mier,

goed zeg dat het steeds beter gaat.
Hoe kijk je er tegenaan dat je morgen weer gaat werken? Blij om het huis weer even uit te zijn of toch erg vermoeiend? Denk je goed om jezelf!

Het zou wel erg mooi zijn als jij en Pink beide zwanger zijn deze maand

liefs
vs

Terug
Bovenaan