WIEBELMEIDEN 9!!!!!

Nog 1 nachtje Pink!

Ik ben benieuwd of je nog een beetje kan slapen.
Ooooo ik heb er een heel goed gevoel bij hoor. Nog steeds geen rd's is nu echt een heel goed teken voor mijn gevoel!

We blijven duimen en hopen je hier morgen (of zelfs vannacht) hier heel snel te zien met geweldig nieuws!

x-vlinder

Ik begin nu echt de kriebels te krijgen hoor!! Beetje zenuwachtige buikpijn. Heb net het umcg even gebeld want ik las allemaal vage verhalen dat de utrogestanbolletjes de menstruatie tegen kunnen houden, maar dat schijnt dus niet zo te zijn volgens de ivf-arts. Utrogestan kan wel bloedingen veroorzaken rond de 10e dag, veel mensen denken dan al dat het mis is en stoppen met de bolletjes, maar die bloeding heeft dan niks met een menstruatie te maken.
Morgenochtend de laatste keer 2 bolletjes inbrengen. Als de test duidelijk positief of duidelijk negatief (neeee!!) is, dan stoppen, is de test dubieus dan nog een dag doorgaan en donderdag opnieuw testen.

Pink

Oh Pink wat spannend nog een half dagje en dan testen. Heb er ook een goed gevoel over!! Wanneer ga je testen?? Vannacht of morgenochtend?? Mijn duimen draaien nog steeds overuren hoor!! Hoop zo dat het raak is!!

Hopelijk kan je van de spanning wel een beetje slapen vannacht!!

Heel veel liefs xxx

3 x daags 2 bolletjes vaginaal inbrengen vanaf de dag van de punctie. Hierin zit  progesteron dat zorgt dat het baarmoederslijmvlies dik blijft. Dit is omdat het een nagebootste cyclus is, dus het lichaam doet dit niet uit zichzelf. Mocht ik zwanger zijn, dan mag ik stoppen, want dan maakt het lichaam zelf progesteron aan.

Ik ga gewoon morgenochtend testen zodra ik wakker word. Denk ik......

Pink

Hey meiden,

Even een snel berichtje. Moest natuurlijk even hier kijken hoe het is :)
Heb drukke dag gehad. Bespreking was uitgelopen, dus kon pas later weg. Ik moest Benthe halen en was gewoon een half uur later dan normaal en pas om 18 uur thuis. Benthe moest nog in bad (de badring is echt een succes) en nu ligt ze op bed en hang ik op de bank... met koppijn. Heb wel een goed gesprek gehad met een collega, dus hoop dat het daardoor wat leuker zal worden.

Piiinnnkkkkkkkkkkkkkk!!!!!!!!! Spannend!!!!!!!! Als ik je advies mag geven, wacht tot morgenvroeg met testen.Ochtendurine bevat een sterkere concentratie HCG en aangezien je nu op zn vroegst kan testen, geeft dat het beste resultaat!!! Natuurlijk hopelijk een positief resultaat.
Ik wist dat ook niet van die bolletjes. Maar klinkt op zich heel logisch. Heb je daardoor ook meer kans dat het goed gaat? Kans is toch 25%? Dat is meer dan via de normale manier. Meid, ik hoop dat je nog een beetje kan slapen, Wel fijn dat je morgen vrij bent, want het zal hoe dan ook een emotionele dag worden. Is je mannetje ook thuis? Ik heb eigenlijk ook een heel goed gevoel, al weet ik niet of je dit soort dingen wel wilt horen. Keep my fingers crossed for you!

Miertje, hoe ging het werken vandaag? Heb je het nu rustiger aan gedaan en minder uren gemaakt?

Patricia, fijn dat de operatie goed is gegaan. Hopelijk herstelt je schoonmoeder snel.

Liefs Anoek

Terug
Bovenaan