Hey meiden,
Even een snel berichtje. Moest natuurlijk even hier kijken hoe het is

Heb drukke dag gehad. Bespreking was uitgelopen, dus kon pas later weg. Ik moest Benthe halen en was gewoon een half uur later dan normaal en pas om 18 uur thuis. Benthe moest nog in bad (de badring is echt een succes) en nu ligt ze op bed en hang ik op de bank... met koppijn. Heb wel een goed gesprek gehad met een collega, dus hoop dat het daardoor wat leuker zal worden.
Piiinnnkkkkkkkkkkkkkk!!!!!!!!! Spannend!!!!!!!! Als ik je advies mag geven, wacht tot morgenvroeg met testen.Ochtendurine bevat een sterkere concentratie HCG en aangezien je nu op zn vroegst kan testen, geeft dat het beste resultaat!!! Natuurlijk hopelijk een positief resultaat.
Ik wist dat ook niet van die bolletjes. Maar klinkt op zich heel logisch. Heb je daardoor ook meer kans dat het goed gaat? Kans is toch 25%? Dat is meer dan via de normale manier. Meid, ik hoop dat je nog een beetje kan slapen, Wel fijn dat je morgen vrij bent, want het zal hoe dan ook een emotionele dag worden. Is je mannetje ook thuis? Ik heb eigenlijk ook een heel goed gevoel, al weet ik niet of je dit soort dingen wel wilt horen. Keep my fingers crossed for you!
Miertje, hoe ging het werken vandaag? Heb je het nu rustiger aan gedaan en minder uren gemaakt?
Patricia, fijn dat de operatie goed is gegaan. Hopelijk herstelt je schoonmoeder snel.
Liefs Anoek