WIEBELMEIDEN 9!!!!!

Hoi,

Bezoek vertrokken, mn hoofdstuk van mn studie afgerond en gegeten en nu ff tijd voor internet.

Pink, nog niks te zien. Yes... hoop dat dat zo blijft! Kunnen inderdaad krampen zijn van de innesteling. Het ergste is dat je gewoon niks anders kan dan wachten, maar dat is wel moeilijk...Denk je dat je je kan beheersen en tot woensdag pas wachten?

Mier,morgen weer paar uurtjes werken en therapie. Heb je wel zin om weer een beetje te gaan werken?
Wij hebben ook Family Ski en voor de rest; guitar hero 3  (kan ik echt niet...), And then there where then (agatha christie, moordspel, echt gaaf), Wii Fit & Sports, Big Brain Academy, Mariokart, Topspin 3 (niks voor mij)  en Endless Ocean (duikspel). Maar Mariokart vind ik het leukste en dat agatha christie-spel ook, maar dat hebben we al uitgespeeld! Is weekend miljonairs leuk? Wil dat misschien ook kopen.

Ukkie, vervelend dat je weer (of nog steeds?) niet lekker bent. Ik merk ook dat ik sinds de zw moeilijker herstel van verkoudheid en mn griep laatst. Denk dat  zo'n zw toch een behoorlijk aanslag is op je weerstand of zo. Beterschap en onthoud, nog 1 dagje en dan heb je heerlijk vakantie. wanneer vertrekken jullie?

Hier voor de rest geen nieuws!

Liefs

nou pink spannend hoor!

anoek wat heb je veel spellen! ik vind weekend miljonairs ook wel een leuk spel!

ukkie wat balen van je verkoudheid!

vs het zou idd heel mooi zijn maar geef mijzelf wel weinig kans!
wel weer zoiezo op de goede dagen gewiebeld!

morgen weer werken! dus we zien wel hoe het gaat!

xxx mier

Mier, elkaar gemist op msn... hoop dat het etentje leuk is geweest.

Wil je nog even veel succes wensen voor je eerste werkdag morgen en natuurlijk voor therapie.

Weltrusten voor allemaal.

Liefs Anoek

Goedemorgen,

Mier, succes met werken!
Pink, nog 2 dagen....hopelijk nog steeds niets te bekennen?! Moet je nu ook weer werken, of ben je nog even vrij?

Was het bij jullie gister ook zulk kl#&*(teweer? Hier heeft het echt de hele dag geregent. Weinig bijzonders gedaan. Heb de boekhouding voor deze maand weer klaar. STraks met mn mannetje naar het zh.

liefs Tara

Ooooo spannend hier.

Pink, nog 2 nachtjes!
Mier, weer aan het werk.
Tara, met je mannetje naar het ziekenhuis.
Patricia, met je schoonmoeder.

Jeetje...........

Allemaal heel veel succes!

x-vlinder

Oohhh meiden,

wat is het hier spannend!

Pink, nog 2 daagjes en dan mag je testen! Hopen dat je niet ongi wordt en de test positief is! Mijn duimen draaien overuren hoor!!!

Mier, vandaag weer werken. Doe je het wel rustig aan?

Tara, ik hoop dat alles goed is in het ziekenhuis met je mannetje!

Hier gaat het dus weer balen: zit weer ziek thuis. Ik kom er maar niet overheen. Echt zo irritant. Ga zo de dokter bellen en dan wil ik een antibioticakuurtje ofzo, even een stoot zodat ik weer echt beter ben. Ik herstel gewoon net niet goed ofzo , mn weerstand is helemaal weg...echt balen.

Hoop dat we volgende week wel op vakantie kunnen...

Pink, sterkte met de zenuwen!

Liefs, Ukkie26

hey allemaal,

hier ben ik dan ook hoor,helemaal vermoeid!
vanmorgen dus gewerkt! het ging best goed alleen er was zoveel administratie dat ik het af wilde hebben,dus was pas om 1 uur klaar,ik denk te lang voor zo n eerste x weer werken! 5 uur totaal gewerkt! nu heb ik dus een oog  die weer minder knipperd!
vanmiddag toen ik thuis was dus moe,maar moest nog wel mijn boodschappen doen,dus toch maar gegaan,daarna snel eten maken en  in de oven want moest om 10 voor half 5 weer bij de therapeut zijn,dus allemaal haasten!
gelukkig was de massage niet zo pijnlijk als vorige week.

nu ga ik eerst jullie berichtjes nog lezen

xxx mier

bedankt voor het succes wensen!

anoek ja we hebben elkaar net gemist op msn! vanavond weer ANTM!

pink nog anderhalve dag!!! spannend!!

vlinder alles goed met lars?

tara bij ons heeft het ook geregend,blehhh!
hoe was het in het ziekenhuis?

ukkie wat balen dat je niet opknap zeg! elke x zo belabberd voelen is echt geen pretje!
hoop dat je een goed kuurtje krijg en snel er vanaf ben!

xxx mier

Terug
Bovenaan