WIEBELMEIDEN 9!!!!!

Mier, niet te hard van stapel lopen he? Helaas kun je nu nog niet alles wat je graag zou willen....... Rustig aan hoor, het werk blijft er wel!

Ukkie, alweer ziek, bah!! Kan ook nog wel door alle drukte van de verhuizing komen!! Beterschap!!

Hier nog geen nieuws. Constant last van mijn buik (darmen), ze werken wel weer een beetje dankzij de roosvicee laxo maar voelt niet lekker!! Verder niks aan de hand. Baarmoederkrampen zijn gelukkig over. Zou het dan toch van de innesteling zijn geweest??

Nog 1 dag helemaal proberen door te komen en dan testen! Zit vandaag op dag 12 of 13 (gerekend vanaf de dag ná en de dag ván de terugplaatsing). Als het misgaat, meestal tussen dag 8 en 12, dus daar zit ik in ieder geval overheen.

Vanmorgen even naar het werk geweest, we hadden studiedag. Vanmiddag testen gehaald en lekker op de bank geslapen.

Pink

Hoi!

Pink, je maakt het wel spannend hier!! Iedereen leeft ook zo met je mee. Het ziet er goed uit meid. Hoop dat het gewoon zo doorblijft gaan en dat de RD's niet komen.
Dus vandaag wel beetje afleiding door die studiedag. testen in huis... welke heb je gekocht? Digitale? Vond ik erg fijn, want bestond geen twijfel over, alleen de eerste test deed ik een normale ook al had ik een digitale in huis. Als er Niet zwanger zou zijn dan vond ik dat confroterender dan een min ipv plus.... Hoop op een positieve test voor jullie. Nog 2 nachtjes slapen. Of wordt de test nachtwerk, ha ha!! Ochtendurine is het beste hé?!! :)

Miertje, suffie je bent ook gelijk weer te hard van stapel gelopen. Vanavond dus echt op de bank he? Was het wel fijn om weer wat meer onder de mensen te zijn? Iemand nog wat gezegd dat ze er wat van zagen?
Vanavond idd weer ANTM!

Vandaag weer werken. Ben nu moe... mn mannetje is vanavond niet thuis.Morgen wel weer. Benthe heeft me tussen 3 en 6 wakker gehouden met haar gespeel en geklets. Denk dat ze wat last had van de tijdsverschillen.
Vandaag heeft ze het gewoon weer super gedaan op KDV. Ze vonden dat ze weer veel geleerd heeft in die 1,5 week en dat har haartjes zo gegroeid zijn. Merk zelf ook dat Benthe weer een enorme sprong heeft gemaakt in haar ontwikkeling.
Vanavond denk ik maar vroeg naar bed.

Tara, heo was het in het ziekenhuis?

Patricia, is de operatie goed gegaan?

Verder weinig te melden. Ga echt ff languit op de bank.

Liefs

hey anoek,

nee ze zagen het bijna niet (gelukkig)
ik vond het wel fijn om iedereen te zien hoor!

ahhh krijg Benthe al lange haartjes! schattig!!

vanavond vroeg naar bed,en morgen maar even wat minder weer doen!

xxx mier

nee geen digitale, ik heb de testen van clearblue (+ of -). Ik heb ook wel eens digitale ovulatietesten gehad, maar dan moest het wel heel erg positief zijn wilde er een smile komen. Ook met een vaag plusje ben ik blij, maar zou dan bang zijn dat de digitale niet zwanger aangeeft. Psychisch hoor.........

Liefs Pink

Jeetje, het wordt inderdaad erg spannend hier!!

Nou, nog twee nachtjes Pink, mijn duimen draaien nog steeds overuren. Ik hoop het zo voor je...

Mier, toch weer iets te veel gedaan vandaag? Denk je wel aan jezelf en dat niet nog even dit en dat je dadelijk toch gaat opbreken??
Wanneer is eigenlijk nu precies je NOD??

Hier gaat alles prima, Bas doet het goed. Kan alleen enorm kreunen en steunen. Lijkt er toch steeds meer op dat hij na iedere voeding darmkrampjes heeft. Zet het dan alleen niet op een krijsen, maar kreunt en steunt continue. Soms best zielig om te zijn, maar hij kan ook heerlijk ontspannen zijn hoor. En voor de verderrest is het een tevreden manneke.

Tot snel, toi toi toi,
Liefs Pippie

Hoi Meiden,

De operatie van mijn schoonmoeder is goed gegaan. De tumor bij de altvleesklier hebben ze helemaal weg kunnen halen en bleek goedaardig te zijn. Ze hoeft ook geen nieuwe stands meer, want de galweg hebben ze ook kunnen maken. Ze ligt nu nog op de IC, maar mag morgen misschien gewoon naar zaal. Ben echt zo opgelucht dat het goed gegaan is allemaal. Nu maar hopen dat ze goed en snel opknapt!!

Liefs xxx

Patricia, wat een opluchting dat de operatie goed gelukt is en dat de tumor ook nog goedaardig blijkt te zijn!!

Arme Bas!! Lijkt me als moeder heel moeilijk om te zien dat je kleintje ergens last van heeft en dat je er niks aan kunt doen!

Ik heb gisteren ook iets te veel gedaan. Eerst naar mijn werk en 's avonds naar Kaimai (soort van chinese yoga). Maar vandaag vrij, dus maar lekker languit op de bank en lekker lezen.

Het wordt hier heel erg spannend hoor!! Deze dag en nacht nog doorkomen en dan morgen eindelijk testen!!!!!

Pink

Terug
Bovenaan