WIEBELMEIDEN 9!!!!!

Hier ook heerlijk weer. Zo lekker!

Wij willen een lang weekend skien in Oostenrijk. 4 of 5 dagen. Ons aankomend talentje blijft het eerste jaar thuis (logeren bij opa en oma)  en wij gaan met vrienden zodat we ook lekker nog een keer  kunnen aprés skien...Gezellig en dat kun je in Oostenrijk goed (en vorig jaar wist ik net dat ik zwanger was dus weinig ge-aprés skied omdat ik me zo onzeker voelde)!Het jaar daarna willen  we met de kids gaan. Dan kunnen ze al een beetje sleeen etc. Nu hebben ze er nog niet zoveel aan om mee te gaan.

Succes straks met de therapie Mier!

x-vlinder

zo lekker hoor! ze hebben er idd niks aan als ze zo klein zijn!
in januari is mijn neefje bijna anderhalf als hij meegaat,dus dan is sleeen wel leuk voor zo n kleintje! we gaan nu naar landal park dus kan je ook schaatsen,zwemmen,en er zit ook een welnesscenter bij dus kan je ook nog iets anders doen!

ja ben benieuwd de therapie! ze gaan dan ook weer mijn gezicht masseren maar daat is niet zo lekker hoor want dan drukken ze hard op de plekken waar het zo stijf is maar ja we zien wel,ik heb er vertrouwen in!

xxx mier

Hallo!

Ik zit thuis.... Heb me vanochtend ziekgemeld. Voel me nog niet helemaal de oude; buikpijn en nog steeds bij vlagen misselijk. Ook Benthe thuisgehouden van KDV. Gisteren heeft ze niet hoeven spugen. We hebben echt steeds kleine beetjes gegeven en dat is dus goed gegaan. Vandaag begonnen met opbouwen, maar net wildeze bijna niet drinken. Gelukkig begint ze nu wat meer te plassen en ze is ook weer actiever en vrolijker!Gaat de goede kant op.

Leuk dat het hier zo gezellig is!
Wat betreft wintersport, ik ben 2 x wezen skiën, 1 keer in oosterijk een lang weekend met mn werk en 8 dagen met mn mannetje in (Fins)lapland. Dat was helemaal het einde!! We hebben toen ook een huskysafari gedaan, elk op een eigen slee met 6 honden. Heel gaaf! Als Benthe wat ouder is, willen ook wij wel weer een keer gaan, maar het is niet zo dat we hele fanatiekelingen zijn. Op de Wii wel, ha ha ha!!

Mier, succes vanmiddag!

Pink, hoe is het met jou?

Ukkie, ook hier mag ik totaal niet meer in haar mondje voelen of ik wat voel.... zou het iets betekenen of zou ze gewoon dwars zijn?

XX

anoek van jou wist ik het dat je de huskysafari heb gedaan! echt superstoer!!
lijkt me echt geweldig!! en dan nog wel in finland!! zoooooooo gaaf!

balen dat je je eigen nog niet echt de oude voelt,maar goed uitzieken want anders kom het er over een paar weken weer uit!

xxx mier

Ja daar hebben we het op msn een keer over gehad of niet? Ja was echt zo ontzettend gaaf! Mooimoment voor een huwelijksaanzoek, ha ha ha, maar moest toch nog een jaatje wachten ;-)
Hoe laat is je therapie?

Hier gaat het best goed! Benthe ligt nu net weer in bed. Ze is best lang wakker geweest in vergelijking met de afgelopen dagen. Ik ben zo blij en opgelucht dat het zoveel beter gaat. Pff mn gedachten zijn afgelopen dagen ook vaak bij Twinkel geweest... hoe zou zij zich in hemelsnaam moeten voelen als ik dit al voel...Ik hoop dat het inmiddels beter gaat daar en dat we snel weer iets horen.

Vanavond weer ANTM! Ben vanavond alleen thuis... dus kan lekker relaxed kijken zonder commentaar van manlief, ha ha! Na vanavond maar eens een gokje wagen voor de winnares?

X

ja daar hebben we het idd weleens over gehad

ik moet om 17:10 dus moet nog even wachten! net zo n rottijd! (etenstijd)
wanneer gaan we mariokarten??

haha mijn vriend wil echt niet kijken naar mijn programma s,hij vind dat ik altijd van die achterlijke programma s kijk hahaha! million dollar wedding,moment van de waarheid,gtst,antm,hntm! hij kijk liever naar discovery autoprogramma s! die ludolfs en als ze van die oude vw busjes opknappen enz enz.

xxx mier

Terug
Bovenaan