WIEBELMEIDEN 9!!!!!

Lieve meiden, ik kan het nog steeds bijna niet geloven, maar ik ben zwanger!!!!!!

Vanmorgen om 6.36 uur getest en een hele dikke vette + !!!!!!
Dus toch innestelingskrampen gehad vorige week!!!!

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Mier, de glitters zijn allemaal voor jou!!! Ik heb al zolang gedroomd van het moment dat ik ook met glitters mag strooien en nu mag het!!!

Ik kan het nog niet geloven, maar voel me echt ontzettend blij, en overgelukkig!!!!!!

Liefs Pink

Eerste echo is over twee weken. Het is nu natuurlijk spannend net als bij iedereen die zwanger is, maar het feit dat het kán is voor ons al zo'n grote stap in de goede richting!!!! Ik hoop dat alles goed mag gaan en dat Mier en ik over een paar maandjes over onze buiken kunnen praten!!!!! En dat we de rest van de mama's om tips en ervaringen kunnen vragen. Mier, we gaan ervoor meid!!!!!

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Yoehoeoeoeoeooeoeoeeoeoeoeoeoeoe

Jippieieieieieieieieieieieieieieieieieieieie

Pink, wat geweldig!
Het moest gewoon zo zijn op je verjaardag.

Oooooo ik ben zo blij voor je!

Een hele fijne dag maar dat moet wel lukken denk ik .

x-vlinder

Hoi Mier.

Gaaf nieuws hier hé maar hoe is het met jou? Jij bent de volgende hoor! Hopelijk geeft het je ook weer hoop dit bericht. Voor je het weet is het januari en wie weet zijn jullie wel eerder aan de beurt met zwanger zijn. Ik denk aan je~!

x-vlinder

Wij gaan er echt voor MIER  !!!!!!! Ik hoop ook dat dit bericht je wat positieve energie geeft, want bij ons leek het in eerste instantie best wel een beetje uitzichtloos. Aan de andere kant weet ik zelf dat zo'n bericht ook weer heel veel pijn kan doen..............

Terug
Bovenaan