WIEBELMEIDEN 9!!!!!

JJJJAAAAAAAA JIPPIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

gefeliciteerd zeg! Wat een heerlijk nieuws is dit.
Pink   ik ben helemaal blij voor je. Kan je het al een beetje bevatten of is het erg vreemd?

geniet ervan je hebt het verdient

liefs
vs

Lieve Mier,

hierbij voor jou een hele speciale dikke knuffel. Ik hoop zo dat je binnen hele korte tijd ook hier mag vertellen dat je zwanger bent. Ik duim nog steeds dat dat voor jan mag zijn. Maar wij meiden doen het blijkbaar wel erg goed in de MMM (alle eerste keren gelukt) dus ik hoop dat dat hoopvol voor je is.

liefs
vs

Kan het nog bijna niet geloven!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Morgen weer aan het werk. Vandaag eigenlijk voor het eerst in tijden even de stad ingeweest en ontzettend last van mijn linker eierstok. Morgen maar eens bellen naar het ziekenhuis. Ze zeiden dat het vanaf de tp 2-3 weken kon duren voordat het weer goed voelde, mocht ik zwanger zijn dan kan het wel 2-3 maanden duren. Ik moet nu weer heel alert zijn op overstimulatie, want door het hcg kan alles weer worden aangewakkerd.

Ben echt superblij, mijn mannetje ook!!!!

Pink

OOOOWWWWW PINK,

Ben zo blij voor jullie, moest er bijna van  toen ik het sms-je van Anoek las. Eindelijk is jullie wachten beloond! Geniet ervan meid, het is jullie zo gegund.

Mier, we laten je niet alleen achter hoor! Nu ben jij aan de beurt. Het is vast erg moeilijk voor je, nu ben je echt de laatste van ons...
Maar jou tijd komt ook hoor, dat moet gewoon!

liefs Tara

bedankt dat jullie ook aan mij denken! bedankt voor alle lieve berichtjes!
het zal zo wel moeten zijn,ik ben de eerste die de topic was begonnen,weten jullie nog anoek,twinkel,pink en ukkie? en als laatste over! het zal zo wel moeten zijn...
ook bij mij zal het goedkomen hoor!
ik wist dat ik dit kon verwachten,maar ben ook erg blij voor pink,omdat ik ook weet hoeveel moeite het hun hebben gekost.
ik voel me niet meer rot als normaal hoor! misschien komt het als ik volgende week weer ongesteld wordt!
nog eventjes en dan begin het bij ons ook!
ook al zijn de slagingskansen voor IUI erg laag!! hoor vaker dat het misukt dan dat het slaag maar ja we gaan ervoor!

en pink geniet er heeeeeeeel veeeeeeeeeeel van!!
hoop dat we binnenkort ook over dikke buiken kunnen praten samen!!

xxx mier

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!! Hoera!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pink gefeliciteerd meid! Het is jullie zo gegund! Het zal nog wel wat onwerkelijk zijn en dat zal ook nog wel even zo blijven, maar geniet ervan. Over 2 weken al een echo, dat is wel fijn. IK vind het echt supergeweldig nieuws!!

Sorry voor mijn late reactie, maar ben net pas thuis. Maar het is dan wel laat, maar wel heeeel erg gemeend. Ik kreeg het smsje van Mier toen we middenin een lezing zaten, ha ha... ontvangst was superslecht, maar het lukte nog om Tara te smsen, ha ha! Kreeg nog heel even de kans om te internetten, maar daarna niet meer.

Pink, meid, ga lekker genieten samen met je mannetje!! En nog wel ff rustig aan doen hé?!

Liefs Anoek

Terug
Bovenaan