WIEBELMEIDEN 9!!!!!

ha meiden,

Ik MOET even inbreken..........
Lees de laatste dagen al mee om te kijken hoe het Pink vergaat......

Meid: ga ontzettend genieten, het is jullie gegund!!!
Van harte gefeliciteerd!

Dikke kus Rimke
(klusbabes topic)

Heeeeee Pink,

Wow wat een super goed nieuws

Van harte gefeliciteerd!

Ga er lekker van genieten samen met je mannetje!

Ik vind het echt super gaaf voor jullie!

Liefs bo

Wow Pink SUPER!!!! Wat een goed nieuws!!! Lekker genieten he en een fijne dag vandaag, maar dat komt vast helemaal goed!! GEFELICITEERD!!! Ben echt zo blij voor jullie.

Dikke xxx

JJJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!

Wat een super nieuws!!! Pink, super super super, van harte gefeliciteerd.............
Ben zo blij voor je, echt zo fijn!!!

YES, YES, YES, nou, ga er lekker van genieten!! Hoe is je mannetje eronder?? Ook helemaal door het dolle, of kunnen jullie het allemaal nog maar moeilijk bevatten?

Ga je het trouwens nog aan meerdere mensen vertellen of wacht je daar nog eventjes mee?? (ik weet  zo niet meer wie je allemaal verteld hadden dat jullie in de MM zaten).

Echt geweldig,
geniet ervan,
Liefs Pippie

Lieve Mier,

Ik weet dat ook jij enorm blij bent voor Pink, maar ergens zal het ook wel erg confronterend en pijnlijk zijn. Wij weten allemaal dat jij ook zo graag met glitters wil strooien.
Ik hoop echt dat het voor jou ook heel snel zover mag zijn......

Knuffel,
Pippie

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!

Wauw Pink, wat ben ik ongelofelijk blij voor jullie!
Van harte gefeliciteerd meid.
Onwerkelijk of niet dan, dat het nu eindelijk zover is!

Ik wens jou een heel fijne zwangerschap toe en alle geluk van de wereld, het is jullie zo gegund.

Lief van je dat je ook aan Mier denkt.
Het is idd waar dat het bericht van de één soms hard is voor de ander, hoezeer we het elkaar ook gunnen.

Lieve Mier, al onze duimen draaien nog heel heel hard voor jullie!
Met zoveel glitters die naar jou worden gestrooid hoop ik dat het snel goed mag komen meid!

******************************************* ******************** *********************************

Veel liefs,

Twinkel3

Terug
Bovenaan