Patricia, ha ha ha... je moet je niet snijden natuurlijk ;-)
Mijn tip; stoel erbij en een passpiegel... zo kon ik het zelf en ook nog zien wat ik deed, ha ha!!
Mier,ja is idd wel een eindje treinen bij jou vandaan. Ja snap dat je dat dan denkt, is een logische reactie als je zo'n hummeltje vasthebt. Wel goed van je dat je nog steeds blijft gaan en ook de baby wil vasthouden. VInd ik echt superstoer van je!
Ja de kansen zijn met IUI wel kleiner dan bij IVF en ICSI, maar daar moet jij een behoorlijke behandeling voor ondergaan en zolang dat niet nodig is, zou dat wel fijn zijn. Omdat er bij jullie geen aanwijsbare reden zijn waarom het langer duurt, kan dit misschien net genoeg zijn! Maar het is al zo vaak gezegd, ik en anderen met mij, hopen dat de hele IUI niet nodig zal zijn!
Ben je trouwens vandaag of vanavond nog online?
Hier vandaag zo moeten lachen om Benthe. Ze wil steeds mn bril afpakken (ja heb een bril, normaal altijd mn lenzen in, maar s ochtends en s avonds laat heb ik hem weleens op...en op een luie zondag soms wel de hele dag, ha ha) en dat mag niet, maar dan gaat ze eerst heel ondeugend kijken en dan komt er een graaiend handje aan en gaat ze lachen, ha ha!! Maar ja... moet natuurlijk met een pokerface zeggen dat dat niet mag. Verder ook heerlijk op de bank zitten "stoeien"!
Ze zal zo wel weer wakker worden! Misschien zo eerst nog even mariokarten ;-)
Liefs