WIEBELMEIDEN 9!!!!!

Hey Mier,

Heb je de toerist uitgehangen of ben je lekker wezen shoppen? In geval van het laatste; nog wat gekocht?
Hoe ging de kraamvisite? Moeilijk of viel het toch achteraf een beetje mee?

X

Hoi Patricia,

Balen zeg, maar ja... ook wel een beetje stom... niet dat jij daarwat aan kan doen. Was ook op het nieuws dat er bij jullie grote controle was. Wel raar dat ze hem hebben meegenomen. Dat doen ze toch alleen als je echt zwaar teveel gedronken hebt? Bekeruing viel dan in verhouding wel mee. Ook al zijn bekeuringen zo zonde van je geld. Denk dat het erger had gekund.... Ben je niet ongelooflijk kwaad geweest? Groot gelijk dat je bent blijven liggen. Afspraak is afspraak en idd s avonds een vent, s ochtends een vent ;-)
Ik loop ook het risico op een bekeuring... €150,-, door rood rijden... grrrr was hele stomme situatie, waren aan de weg aan het werken en moest linksaf. Om wat te kunnen zien,moest ik dus iets verder doorrijden, maar ja... voorbij het stoplicht dus. Verder niks ernstigs want stond stil, maar goed er staat een flitser... dus als ik pech heb....Wel ongelooflijk stom ook.

En die strijk.... jij bent gek om op dat tijdstip te gaan strijken ;-) Hormonen zeker?!! Hahahahaha
Tja de bikinilijn wordt wat lastiger met een grote buik, ha ha!!

X

@patricia!

zo dat is flink balen patricia!! EN HEEL VEEL GELD!

hahaha bikiniklaar maken! ja lastig met zo n zwangere buik!

@anoek!

ja wij zijn wezen shoppen,ik heb alleen dat kraamkadootje gekocht,maar zo lang zijn we niet geweest want het reizen duurde een beetje lang! dus minder tijd om te shoppen!

en het viel achteraf wel mee,maar als je zo n kleintje in je armen heb dan denk je wel van ,,wij willen ook,,!!!!!!!!!!

en over de IUI het is waar wat je zegt het is precies op de goede tijd waar het moet zijn   en misschien is het dit kleine zetje wat we nodig hebben!
alleen de kansen liggen veel lager als IVF of ICSI!

xxx mier

@Anoek, Nou echt boos was ik niet nee, maar vind het natuurlijk niet leuk. Weet wel leukere dingen met ons geld te doen. Gelukkig delen ze de rekening door 3en want ze waren met zijn 3en. Dat vind ik dan wel weer tof, want ja hij is zelf gaan rijden dus zelf verantwoordelijk en niet zijn vrienden. Maar goed het is gebeurt en hopelijk heeft ervan geleerd, de volgende keer word ik natuurlijk wel boos. Ze hebben hem trouwens meegenomen omdat hij 2uur rij ontzeging kreeg. Hij heeft dus lekker in een celletje gezeten, hahaha. Gelukkig heeft het verder geen gevolgen voor zijn rijbewijs ofzo.

Zo trouwens wel erg lullig zijn als je in zo'n situatie een bekeuring zou krijgen zeg. Als die toch komt zou ik mooi een bezwaar indienen. Je kon er niks aan doen dan moeten die werkers niet in de weg gaan staan.

Of het echt de hormonen zijn denk ik niet. Doe altijd wel van die rare dingen op bepaalde tijden zal maar zeggen. Ga ook weleens s'avonds laat ramen zemen of dweilen ofzo. Dan heb ik daar ineens zin in, hahaha

Ja die bikinilijn weet wat. Baal er echt van dat ik erzelf niet meer bij kan. Nou ja ik kan er wel bij, maar ik zie het niet meer. Beetje lastig dus en erg pijnlijk, want dan haal ik me eigen helemaal open.

Liefs xxx

Patricia, ha ha ha... je moet je niet snijden natuurlijk ;-)
Mijn tip; stoel erbij en een passpiegel... zo kon ik het zelf en ook nog zien wat ik deed, ha ha!!

Mier,ja is idd wel een eindje treinen bij jou vandaan. Ja snap dat je dat dan denkt, is een logische reactie als je zo'n hummeltje vasthebt. Wel goed van je dat je nog steeds blijft gaan en ook de baby wil vasthouden. VInd ik echt superstoer van je!
Ja de kansen zijn met IUI wel kleiner dan bij IVF en ICSI, maar daar moet jij een behoorlijke behandeling voor ondergaan en zolang dat niet nodig is, zou dat wel fijn zijn. Omdat er bij jullie geen aanwijsbare reden zijn waarom het langer duurt, kan dit misschien net genoeg zijn! Maar het is al zo vaak gezegd, ik en anderen met mij, hopen dat de hele IUI niet nodig zal zijn!
Ben je trouwens vandaag of vanavond nog online?

Hier vandaag zo moeten lachen om Benthe. Ze wil steeds mn bril afpakken (ja heb een bril, normaal altijd mn lenzen in, maar s ochtends en s avonds laat heb ik hem weleens op...en op een luie zondag soms wel de hele dag, ha ha) en dat mag niet, maar dan gaat ze eerst heel ondeugend kijken en dan komt er een graaiend handje aan en gaat ze lachen, ha ha!! Maar ja... moet natuurlijk met een pokerface zeggen dat dat niet mag. Verder ook heerlijk op de bank zitten "stoeien"!

Ze zal zo wel weer wakker worden! Misschien zo eerst nog even mariokarten ;-)

Liefs

Hallo,

Eindelijk tijd om weer eens te schrijven. Beetje druk gehad!

Mier naar Maastricht geweest. Leuke stad is dat vind ik. Heerlijk om even weg te zijn natuurlijk? Knap dat je je zo door de kraamvisites heen slaat! Het zal niet altijd even makkelijk voor jullie zijn.
Even over IUI. Een vriendin  van mij heeft ook dat hele kleine zetje nodig gehad. Eigenlijk een beetje hetzelfde verhaal als bij jullie. MIskraam, een jaar later nog niks tot de IUI en nu ondertussen alweer bevallen dus....er is wel degelijk kans met IUI.

Anoek lekker bankhangen vandaag of niet? Ik ga dat zo ook lekker doen...tenminste als onze mini wil gaan slapen . Mijn mannetje is weg us we hebebn het rijk alleen hier voor de rest van de middag.

Patricia wat balen zeg van die bekering. Ik zou echt woedend zijn! Gelukkig voor je mannetje ben jij wat rustuger als ik (haha). Alvast veel plezier in Landal!

Pink hoe is het met jou? Al het goede nieuws tegen mensen verteld?

x-vlinder

Hoi meiden, even een kort berichtje van mij, alles gaat hier goed hoor!! Last van mijn darmen (maar kan wel naar de wc) en ontzettend moe overdag. Dus helemaal niks te klagen!!! Ben benieuwd of ik ook misselijk ga worden. Heb op mijn 14e voor het laatst overgegeven, dus ik ken het verschijnsel misselijk eigenlijk niet..................

Patricia, wat zonde van het geld!!! Dat kun je idd beter ergens anders aan besteden!!
En wat betreft die bikinilijn, we willen er natuurlijk wel een béétje netjes uitzien......

De mensen in ons omgeving die van de behandeling afwisten, weten nu ook dat we zwanger zijn. Het was fijn om de moeilijke tijd te delen, dus het is ook fijn om nu het fijne gevoel te delen.

Verder moet ik me nog steeds rustig houden, ga zo meteen weer op de bank, voel mijn eierstokken weer!!

Pink

hey,

het is wel moeilijk maar ja om nou weg te blijven vind ik ook weer zo raar!
het ging gelukkig allemaal goed,ik heb haar lekker vast gehouden,en hopen dat het tussen nu en binnen een jaar zelf ook een kleintje te krijgen...

vlinder bij jou vrienden dus ook al,hopen dat dit voor ons ook geldt!! of nog beter voor de IUI al wordt de kans nu wel steeds kleiner! maar het kan nog...

pink doe nog maar even goed rustig aan!

anoek ik ben vanavond online!

xxx mier

Terug
Bovenaan