WIEBELMEIDEN 9!!!!!

tara dat is idd het frustrerende eraan! bij ons alles goed zeggen ze maar waarom luk het bij ons dan niet??

voel me nog steeds k#t,had wel verwacht dat ik het heel moeilijk zal hebben als ik weer ongesteld werd en ja dus...

xxx mier

ik ben er ook van overtuigd dat het wel goed zal komen want ze kunnen idd heel veel! maar ik wil niet weken,maanden of jaren nog afwachten!! ik wil NU!! wij hebben nu ook wel lang genoeg gewacht,ik wil nu nu nu!!

Hoi,

Miertje... dat is inderdaad frusterend. Maar nu kunnen ze jullie nier meer wgesturen. Toch? Ik gun jou alle babygeluk in de wereld dat weet en ik zou willen dat ik wat voor je kon doen. Ik ben er voor je dat weet je.

Dikke kus en knuffel,
Anoek

Lieve Mier,

Kan niet veel meer toevoegen aan wat hierboven allemaal geschreven is. Vind   het ook ronduit k#t voor je en hoop echt het allerbeste voor je. Wij willen allemaal graag dat jij nu ook eens dat geluk hebt. Ik hoop net als Tara al schrijft dat iui net het zetje is wat jullie nodig hebben.
Hele dikke knuffel.
Pippie

Lieve Mier,

na 2 jaar wachten en keer op keer teleurgesteld te worden wordt het nu echt tijd dat het bij jullie NU ook gebeurd. Het moet ontzettend frustrerend zijn dat je niet weet waar het aan ligt, als het al ergens aan kan liggen, en maar continu moet wachten. Ik hoop zo dat IUI net het zetje is wat je nodig hebt en het in januari raak zal zijn (of eigenlijk daarvoor al). Ik duim heel hard voor je.

dikke knuffel
vs

Hehe, ik werd er 3x afgegooid!!! Maar nu lukt het dan eindelijk!

Mier, hoe is het met je?
Ben je ook aan het werk op dit moment? Niks overhaasten he, jij bent het belangrijkst nu en je werk blijft er wel. We denken soms wel dat we onmisbaar zijn, maar als je er niet bent draait alles daar gewoon door..... Soms best wel een frusterend idee vind ik. Maar ook wel weer fijn als ik dan op mijn werk kom, dan zijn de leerlingen zó enthousiast en blij dat ik er weer ben!

Ik ben gisteren na 4 dagen eindelijk weer naar de wc geweest, nou dat was ook een ware bevalling zonder in details te treden!! Lang leve de laxo en het gebroken lijnzaad!!
Vanavond lekker patatjes eten bij vrienden, mmmmmmmmmmmm!!!

Ga jij nog iets leuks doen dit weekend? Wij verder niks, ik kan eigenlijk ook nog niks, haha! Ik hoop dat ze volgende week op de echo kunnen zien hoe het met de eierstokken gesteld is, ben benieuwd of ze al wat 'gekrompen' zijn en of er ook cystes in zitten zoals VS vertelde.

Liefs Pink

Terug
Bovenaan