WIEBELMEIDEN 9!!!!!

Haai!

Wij zijn weer terug van ons brabant-weekje en hebben het heerlijk gehad! Ondanks de regen (woensdag) en de mist...we hebben heerlijk ontspannen!

Mier, ik had zó gehoopt hier goed bericht van je te lezen, heb vaak aan je gedacht. Best een raar idee, dat we zó dicht bij elkaar in de buurt zaten de afgelopen dagen. Onwijs balen dat je maandag alweer ongi bent geworden. Dikke knuffel voor je!

Pink, die pijn in je liezen/onderin je buik: heel herkenbaar, is je baarmoeder die zich oprekt...had ik van week 6 tot 10 ofzo...

Ga even bij de mama's reageren.

Liefs, Ukkie

Hoi,

Het is hier rustig geweest... Ik ben deze week ook niet zo vaak geweest.Nogal druk op mn werk, veel hoofdpijn en 2 avonden alleen geweest, dus ook druk met mn meissie.

Hoe gaat het met iedereen?

Miertje, hoe gaat het?

Wat zijn de plannen voor het weekend? Hier eigenlijk nog geen.... Ben vandaag bij een vriendin geweest, daarstraks de boodschappen gedaan en voor de rest zien we wel. Nog een paar weekenden samen.... Maar eens kijken wat het weer brengt.

Liefs

bedankt allemaal voor jullie lieve berichtjes!!

ja hoe gaat het! ja..... nog steeds wat ongesteld,en last van mijn eierstokken of iets,ik heb geen buikpijn maar meer een vervelende pijn,kan het niet echt plaatsen dan mijn eierstokken of zo! hoop dat ik er morgen toch wel vanaf ben! en dan volgende week weer de wiebeldagen.........................

hoe is het met de rest??

pink alles goed? begin je het al meer te beseffen?

ik ga morgen naar arnhem met mijn moeder met de trein! we komen langs jou plaats anoek!! morgenavond verjaardag,en zondag geen plannen!

xxx mier

Wat gek dat je last hebt van je eierstokken!! Vervelend gevoel he?
Ik dacht gisteren dat ik toch echt wel even kon stofzuigen, 's middags hing ik op de bank en ik heb toch zo'n pijnaanval gehad!! Ik heb nog nooit zo'n pijn gehad, in de buurt van de linker eierstok!! Pffff, ik had de telefoon en het nummer van het ziekenhuis al in mijn handen, maar na een uur (bij vlagen) zakte het langzaam weg. Vond het heel beangstigend. Vannacht nergens last van gehad en nu is het nog een beetje gevoelig. Ik hoop woensdag meer duidelijkheid te krijgen over wat ik nu wel en niet kan en mag doen. Ze roepen steeds rusten en luisteren naar je lichaam, maar als ik naar mijn lichaam luister is het telkens te laat, dan heb ik alweer pijn. Dit wordt de 6e week dat ik thuis zit, ik hoop maar dat ik gauw weer even wat leuks kan doen en lekker naar mijn werk kan gaan. Er gaat niks boven de normale structuur!!!

Pink

Hallo,

Hier ben ik even hééééééél snel.

Hopelijk gaat het een beetje met iedereen!

Ik heb het echt mega druk dus ben er weer snel vandoor...ik dacht even zeggen dat alles goed gaat hier.

x-vlinder

het is hier rustig geweest!

gisteren dus naar arnhem geweest,leuke stad! ik heb weinig gekocht  ik had eigenlijk ook niks nodig!

gisteravond hadden we een verjaardag,en nu lekker een rustig dagje! heerlijk!!

eindelijk ben ik nu van de ongesteldheid af! het heeft 6 volle dagen geduurd! pfff!

xxx mier

gisteren kwam ik thuis van arnhem,en er lag een heel lief kaartje voor mij klaar van ukkie!! echt super lief!! bedankt ukkie!! kreeg er tranen in mijn ogen van zo lief vind ik het!
wat een kaartje al niet kan doen he!!

xxx mier

Hoi!

Het is hier -en bij de mama's ook- rustig geweest inderdaad. Iedereen druk denk ik.

Mier, hoe vond je A'hem? Mijn stadje ;-) Hahahahahaha!

Wij zijn gisteren nog even naar Babydump geweest en hebben alvast een nieuwe autostoel gekocht. Niet dat benthe het al nodig heeft, maar dan konden we het samen uitzoeken. Ook moet er nog een traphek komen, is wel echt nodig want die dame tijgert nu echt overal heen.

Vandaag de ren van de konijnen doen, was opruimen en strijken en vanmiddag naar mn beste vriendin in het ziekenhuis.
Morgen weer werken... vorige week was het zó druk dat ik er nu nog over droom... pfff, nog 1 week en dan is mijn senior weer terug en krijg ik weer wat meer rust ;-)

Wat gaan jullie vandaag doen?

Liefs

Terug
Bovenaan