WIEBELMEIDEN 9!!!!!

ik was er nog nooit geweest dus wist eigenlijk niet wat ik ervan moest verwachten!
weet niet ofdat we alle winkels hebben gezien (volgens mij wel) ik heb de Dauwe Egberts winkel niet gezien,of zit die niet in de stad?? zag wel dat er daar eentje moest zijn in Arnhem!

hoop dat het toch allemaal meevalt! laat het me maar weten!

xxx mier

mijn volgende NOD zal rond 30 nov. zijn dus ga 1 dec. bellen voor een afspraak dezelfde maand nog en dan krijgen we uitleg over de IUI en dan starten we in januari

He mier,

gave brillen zeg! Arnhem is inderdaad wel een leuk stadje om te shoppen, alhoewel het voor mij al een eeuwigheid terug is.

Na deze cyclus, kan je dus bellen en hoor je meer over het hoe en wat en wanneer de eerste IUI zal plaatsvinden. Het komt gelukkig nu dichterbij, maar je moet wel lang wachten zeg!

Hoe gaat het met werken? Lukt het een beetje of moet je nog steeds erg opletten dat je niet te veel doet?

liefs
vs

Hallo,

Ik ben er weer.  Een druk maar leuk weekend  achter de rug.

Shoppen in Arnhem? Leuk hoor! Ik ben er geloof ik nog nooit geweest om te shoppen. Gave brillen heb je gekocht Mier! Ik vind die met de bruine ruiten het coolst...maar wie ben ik?

x-vlinder

Hey!

Mier, ik vind die groene 't mooist!! En die je voor jezelf hebt, is ook supermooi!!!

Ik kan niet meepraten over Arnhem, ben er namelijk nog nooit geweest!!

Hier gaat het alweer een stuk beter, wat de eierstokken betreft. Ook is de buik weer erg afgezakt, dat voelt ook wel weer prettig. Ben wel erg moe, straks misschien maar even met de winterjas aan achterhuis zitten, even wat frisse lucht inademen, da's lang geleden!!

Pink

zo hier ben ik ook! anoek ik heb niks meer gehoord! ben benieuwd...

eindelijk waren vandaag de PINK kaarten binnen!! yeah! ik heb er nu al zin in! maar het concert is pas 28 februari dus we moeten nog even geduld hebben!
ben 2 jaar geleden ook naar haar concert geweest,en was echt zooooooo gaaf!

ik ben nu voor 50% beter gemeld sinds deze week,en kijk hoeveel uur ik daarbij nog kan werken! ik heb nog steeds last van mijn oog,het reflex is een stuk trager dus zodra ik vermoeid ben ziet het er nog niet best uit! dus nig steeds rust rust rust... al is dat nu heel moeilijk bij ons op het werk met deze drukke periode!

ik denk dat het ook de groene bril wordt hoor want vind hem eigenlijk wel stoerder en het montuur vind ik mooier! ja moet natuurlijk ook leuk eruit zien he!

xxx mier

Hoi!

Ben ik ook weer. Drukke dag gehad, maar moet zeggen dat ik me erg voldaan voel.
Vandaag is ook iemand geweest voor ons bed, want de matrassen zijn niet goed. Krijgen nu 2 nieuwe. Tja idd, bed hebben we nu een week:-(

Mier, ik ga ook voor de groene en voor natuurlijk die rose, die is supervet!
Zijn gisteren dus geweest in het ziekenhuis en toen ging het redelijk. Vanochtend gebeld, maar eigenlijk meteen weer opgehangen omdat het erg slecht ging. Dus haar man gebeld om te horen wat er precies is. Ze mag geen bezoek meer hebben en bloeddruk was nog verder gestegen...zo zwaar shit...Ze voelt zich ook erg ziek. Ze moeten er nu rekening mee gaan houden dat het kindje eerder komt/ gehaald wordt, uiterlijk week 38 wrs. Ik vind het best heftig en maak me best wel zorgen:-( Ik houd je op de hoogte, ok?

Pink, fijn dat je je weer wat beter voelt. Frisse lucht is idd wel lekker ja. Enig idee wanneer je voldoende fit bent om weerwat te gaan werken? Of verveel je je niet zoals Mier ;-)

Miertje, bouw je wel rustig je uren op? Kan dan wel sinterklaas zijn, het gaat wel om jouw gezondheid.

Hier voor de rest alles wel ok. Benthe rommelt met haar voedingen, kwijlt als een idioot en zit constant op iets te kauwen en vandaag ook 2 enorm dunne luiers op KDV, dus kreeg zakjes met stinkende kleren mee...bleehhhh... denk dat het eerste tandje nu toch echt eraan komt, want heb er geen andere verklaring meer voor...

Ga nog ff bij de mama's kijken. Vanavond weer op de bank voor antm!

Liefs

Haai!

Ben ik weer, na een druk dagje op werk. De tijd is nu aangebroken van het in donker naar werk toe, en in het donker weer thuis. Ik vind het wel wat hebben, wel gezellig...

Minder gezellig was dat ik vandaag een half uur vertraging had met de trein. Bah. Hij was al te laat, superkort en erg druk. En er moeten altijd nog erg veel mensen bij... Hebben we een conducteur die het vertikt de deuren dicht te doen omdat "de vluchtroute van de machinist" niet leeg was. Het balkon achter de machinist moet blijkbaar leeg zijn zodat 'ie eruit kan mocht dat nodig zijn. Had ik nog nooit van gehoord...
De mensen die daar stonden vertikten het alleen om weg te gaan dus we hebben zeker 10 minuten op het station staan wachten...pff.

Op werk een goed gesprek gehad met mn (nieuwe) leidinggevende en gezegd hoe ik momenteel tegen het werk aankijk (niet echt positief). Heb gezegd dat ik het nog 2 maanden zo probeer en dan eens voor mezelf de balans opmaak. Volgens mij schrok hij daar wel een beetje van, volgende week hebben we weer een gesprek...hoop dat het beter gaat want ik wil daar eigenlijk helemaal niet weg, maar bijna elke dag met tegenzin naar je werk...nou, dat al helemaal niet.

Anoek, wat vervelend dat het niet goed gaat met je vriendin. Dat zijn toch vervelende berichten. Besef me des te meer hoe blij we mogen zijn met onze gezonde meiden.

Ohoh, zou Benthe dan toch tandjes krijgen? Spannend hoor!

Mier, wat een gave zonnebrillen zeg! Ik vind de groene ook leuker. En die van jou is helemaal top!

Gaaf zeg, dat je naar het concert van Pink gaat! Met wie ga je?

Pink, met jou ook alles goed?

Gaan jullie trouwens nog sinterklaas vieren? Wij wel: met mn ouders, broertjes (2) en vriendin (1), en mn zus. Heb er wel zin in...

Meiden, ik ga nog even surfen!

Dikke knuffel,

Ukkie

Terug
Bovenaan