Haai!
Ben ik weer, na een druk dagje op werk. De tijd is nu aangebroken van het in donker naar werk toe, en in het donker weer thuis. Ik vind het wel wat hebben, wel gezellig...
Minder gezellig was dat ik vandaag een half uur vertraging had met de trein. Bah. Hij was al te laat, superkort en erg druk. En er moeten altijd nog erg veel mensen bij... Hebben we een conducteur die het vertikt de deuren dicht te doen omdat "de vluchtroute van de machinist" niet leeg was. Het balkon achter de machinist moet blijkbaar leeg zijn zodat 'ie eruit kan mocht dat nodig zijn. Had ik nog nooit van gehoord...
De mensen die daar stonden vertikten het alleen om weg te gaan dus we hebben zeker 10 minuten op het station staan wachten...pff.
Op werk een goed gesprek gehad met mn (nieuwe) leidinggevende en gezegd hoe ik momenteel tegen het werk aankijk (niet echt positief). Heb gezegd dat ik het nog 2 maanden zo probeer en dan eens voor mezelf de balans opmaak. Volgens mij schrok hij daar wel een beetje van, volgende week hebben we weer een gesprek...hoop dat het beter gaat want ik wil daar eigenlijk helemaal niet weg, maar bijna elke dag met tegenzin naar je werk...nou, dat al helemaal niet.
Anoek, wat vervelend dat het niet goed gaat met je vriendin. Dat zijn toch vervelende berichten. Besef me des te meer hoe blij we mogen zijn met onze gezonde meiden.
Ohoh, zou Benthe dan toch tandjes krijgen? Spannend hoor!
Mier, wat een gave zonnebrillen zeg! Ik vind de groene ook leuker. En die van jou is helemaal top!
Gaaf zeg, dat je naar het concert van Pink gaat! Met wie ga je?
Pink, met jou ook alles goed?
Gaan jullie trouwens nog sinterklaas vieren? Wij wel: met mn ouders, broertjes (2) en vriendin (1), en mn zus. Heb er wel zin in...
Meiden, ik ga nog even surfen!
Dikke knuffel,
Ukkie