WIEBELMEIDEN 9!!!!!

Hallo,

@Mier, Ik vind ook de groene bril het mooiste. Gaaf man naar het concert van Pink!! Lijkt me echt super om heen te gaan.

Het is hier echt takkeweer. Het regent mega hard. Niet leuk meer. Gelukkig is mijn mannetje nog thuis om Lisa uit school te halen met de auto. Hopelijk is het morgenochtend weer droog, want moet haar lopend naar school brengen.( Mijn mannetje moet morgen de dag in en is dan om 5uur al weg). Heb nog steeds geen nieuw stoeltje voor op mijn fiets gekocht. Moet ik echt ff gaan doen  volgende week.

Ga ff mijn bonen schoonmaken en aardappels schillen.  
Tot later Liefs xxx  

He meiden,

Vlinder, wat betreft de brillen, ik ben ook meer van de bruine ruit. Alhoewel ik ze allebei mooi vindt hoor Mier!!

Enne...... Arnhem is inderdaad een leuke winkelstad. De DE shop zit een beetje buiten de stad, ik geloof dat iemand het daar over had..

Met Sinterklaas hebben wij ook een gezellige avond bij mijn ouders thuis. Met cadeautjes natuurlijk. Bas is het eerste kleinkind, dus zonder kloppen ed.

Bij mijn schoonouders wordt het een sinterklaasmiddag met zingen, kloppen ed. Erg leuk hoor de spanning bij die kids.

Nou, ik ga ook maar eens koken. Het wordt kipkerrie vanavond. Nog 1 dagje thuis morgen en dan zit mijn verlof erop! Dubbel hoor, ik ben benieuwd hoe dat allemaal weer gaat lopen..

Liefs Pippie

hey,

vlinder ik ga inderdaad 1 bril terugbrengen,ik had er expres 2 meegenomen dat hij kon kiezen! het wordt dus de ruit die ik terug ga brengen,sorry vlinder

pink we gaan 23 januari een week naar zwitserland,3e x met de familie! en we zijn 1x 1 week met zijn 2en gegaan en een x een heel weekend,en ook nog een xtje een dagje winterberg! dus heb al aardig wat sneeuw gezien!
pas geleden hadden we het er ook al over gehad wie er weleens naar de sneeuw zijn geweest,anoek moest ons weer overtreffen om naar finland te gaan!!! supercool met husky s!!! tara en vlinder zijn ook fanatieke wintersporters!
leuk trouwens dat je naar de meubeltjes gaat kijken bij je broer!! toch nog samen zwanger!! leuk!!!

patricia balen dat je nog geen stoeltje voor je fiets heb!! hoop dat het morgen droog is!
hier is het heel de dag al droog!!
en weer 1 die de groene het mooist vind!! het wordt ook de groene hoor!!

pippie nog maar 1 dag?? wanneer moet je weer beginnen dan? donderdag al gelijk of volgende week?
woon je in de buurt van arnhem?? en ik vroeg dat van de DE winkel! vandaar dat ik hem niet gezien heb! jammer!! maar wel een leuke stad!!
alleen Den Bosch blijf mijn favoriet! en Amsterdam,Rotterdam en Breda!!

zijn hier trouwens nog meer Pink liefhebbers? ik heb echt zo zin in haar concert!! echt top!!

xxx mier

Hoi!

Pink, leuk naar de meubeltjes kijken! Vond je het mooi of was het jouw stijl niet?
Wanneer mag je nou voor de echo?

Pippie, ohjee.... de eerste werkdag nu wel heel erg dichtbij. Hopelijk bieden de verhalen van Ukkie en mij (van de eerste werkdag, niet van de laatste weken) je wat vertrouwen. Bij ons ging het prima. Succes meid, als ik je niet meer "spreek".

Ja wij zijn idd op wintersport geweest naar (fins)lapland en hebben daar een huskysafari gedaan. Elk een eigen slee met 6 honden en dan dwars door de natuur. Echt een geweldige ervaring!! Daarvoor was ik een lang weekend wezen skiën met mn werk. Moet wel zeggen dat ik het geweldig vind in de sneeuw en zo buiten, mag ook wandelen of sleeën zijn, maarapresski hoeft voormij niet. Daarom ook een klein ski-oord in finland, ha ha!!

Mier, de DE-winkel zit tegenover het station. Had het je zo uit kunnen leggen als ik geweten had dat je daar naar toe wilde...

Hier weer een drukke dag op werk. Vanavond lekker Benthe in de badring in bad en lekker op tijd in bed. Zo zelf even douchen en ook op tijd naar bed. Alles gaat eigenlijk prima.
Met mn vriendin gaat het gelukkig echt een heel stuk beter. Bloeddruk flink gedaald en als het zo blijft en uit de echo vrijdag blijkt dat de uk geen verdere groei-achterstand heeft gekregen mag ze misschien t weekend naar huis. Zou wel fijn zijn voor haar!

Nou meiden, snel een langer verhaal, maar gaat ém vanavond niet worden :-(

Liefs

balen balen balen!! dat ik de DE winkel niet heb gezien!!
goed excuus om nog een x naar Arnhem te gaan !
oh ja en Maastricht vind ik ook echt een leuke shopstad!!

gelukkig dat het al een stuk beter gaat met je vriendin en dat het nog maar even blijft zitten!!

xxx mier

Hallo,

Oooo wintersport geweldig! Ik ben wel van de apres ski hoor (zoooo gezellig in Oostenrijk) na een mooie dag van de pistes af glijden en mooie tochtjes maken!

Pink, heel veel succes morgen. Dat jullie al een mooi knipperlichtje mogen zien!

Pippie, weer werken voor jou dus heel veel plezier en succes weer. Heb je er zin in?

Anoek, fijn dat het weer wat beter gaat met je vriendin!

x-vlinder

Goedemorgen!

Mier, jij bent er ook vroeg bij! Moet je werken vandaag, of was woensdag je vrije dag? En hoe gaat het met de therapie? Hoop dat het snel weer beter is.

Wij zijn niet zo van de wintersport. Nouja, ik zou het graag willen hoor (lijkt me super) maar mn mannetje niet. Ik heb 1 keer met school gelanglaufd maar dat was niet echt leuk (nouja, het langlaufen niet, het was wel supergezellig hoor!). Ach, misschien kan ik 'm overhalen .

Ik had graag nog willen slapen nu maar...Lise liet het niet toe (lees: die is klaarwakker). Ach, over een half uurtje wordt ze moe (hoop ik) en dan ga ik misschien ook nog eventjes liggen> Met een goed boek erbij ofzo...heerlijk!

Vanaf deze week werk ik officieel weer 4 dagen. Vind het aan de ene kant best veel (Lise 3 dagen KDV, 1 dag bij mn mannetje, en ik zie haar "maar" 3 dagen), aan de andere kant ben ik nu al blij dat ik eindelijk ergens aan toe kom op mn werk... En als ik het echt niet trek, kan ik altijd nog 3 dagen.

Mn mannetje heeft gisteren bij het KDV vieze kleertjes meegekregen, ze dachten dat ze van Lise waren. Nou, ik herken ze niet hoor! Zal ze vandaag maar even terugbrengen...

Ik ga eens ontbijten nu. Tot later!

Liefs, Ukkie

Terug
Bovenaan