WIEBELMEIDEN 9!!!!!

Lieve Mier,

onwijs graag gedaan hoor, het kaartje. Ik zag hem in de winkel en wist gewoon: die is voor Mier. Dus ik maar hopen dat ik achter je adres kon komen...

Ben blij dat je het leuk vond...

hey ukkie,

ja erg lief!! dat waardeer ik heel erg! mijn vriend vond het ook lief!

ik ga met mijn vriend naar Pink maar mijn zus gaat met haar man ook! maar die zitten verder achteraan als ons! wij zitten rang 1 en mijn zus rang 4! hahaha!

xxx mier

balen dat je zo n vertraging had!!
en goed dat je het gezegd heb hoor! er niet mee blijven lopen!

anoek ik heb je op msn dus hoef niet op jou berichtje te reageren hahaha

Haai!

Ik had mn mannetje gezegd dat het kaartje naar jou ging (hij zag 'm liggen en vroeg voor wie 'ie was) en hij vond het ook lief...

ik ben zooooo lief...

geintje.

Ik weet dat een kaartje zoveel goeds kan doen en ik vond wel dat je een kaartje met een knuffel kon gebruiken...vandaar.

Maken jullie ook surprises en gedichten enzo, met sinterklaas?

lief hoor!!!!

nee we doen geen gedichtjes of surprises,alleen kadootjes! we hebben wel lootjes getrokken! ik heb mijn schoonzusje getrokken,wilde graag een badjas dus heb maar 1 cadeau!

en jullie

xxx mier

Hallo,

Gaaf hoor Mier naar PINK!
En leuke sinterklaasplannen allemaal hoor.

Wij gaan op 6 dec. bij ons eten met de familie. Ik heb ook nog Sint met vriendinnen. Dat doen we ieder jaar en is reuze gezellig! Verder pak ik altijd alles in wat ik vanaf nu tot Sint koop (als ik het niet echt  nodig heb) met wat kleine cadeautjes en die zet ik dan op de kast. Dat staat zo gezellig! Op 5 dec. hebben we dan toch een beetje pakjesavond. Ach ja voor we het weten zitten we weer te zingen voor de schoorsteen.

Volgens mij ben ik tot nu toe de enige vreemde vogel wat betreft de skibrillen. Je hebt ze toch alletwee gekocht Mier? Ga je er weer 1 terug brengen ofzo?

Ik ga er weer vandoor.

x-vlinder

Leuk Mier, naar het concert van PINK!!
En wat die skibrillen betreft: hebben jullie al plannen gemaakt om op wintersport? Ik heb dat nog nooit gedaan, maar het lijkt me heerlijk!! 's Morgens wakker worden en dan alles wit om je heen. Lekker van de berg af, of lekker wandelen, mmmmm!!!

Is de rest al wel eens op wintersport geweest? En wat zijn jullie ervaringen?

Wat een hondenweer is het, alweer niet naar buiten dus!! Ga straks even bij  mijn broer en schoonzus kijken, de babymeubeltjes zijn er!! Ben benieuwd....

Pink

Terug
Bovenaan