WIEBELMEIDEN 9!!!!!

hey ukkie,

woensdag is mijn vrije dag! ben altijd om 7:50 wakker als ik vrij ben (stom he)!

nou dat is lekker dat hij vieze kleertjes heb meegekregen! hahaha

xxx mier

Helaas erg slecht nieuws hier........
Vanmorgen de echo gehad, er was wel een vruchtzakje, maar zat geen vruchtje in!!

Het vruchtzakje was precies zo groot als het nu moest zijn, maar leeg.........
Alle zwangerschapshormonen en verschijnselen zijn er dus wel, want mijn lichaam denkt dat ik hartstikke zwanger ben, maar mijn lichaam heeft me dus heel erg voor de gek gehouden.

We hadden van alles verwacht, vooral een bevestiging, maar dit??????? Een leeg vruchtzakje hadden we echt niet verwacht.

Volgende week woensdag weer terugkomen voor een laatste check en dan hopen dat het vanzelf loslaat, anders curretage.
Het vruchtzakje was 2,2 cm en het vruchtje had 5 mm moeten zijn, dus 1/4 deel van het vruchtzakje had gevuld moeten zijn, maar het was een zwarte leegte waar helemaal niks te zien was...............

Wij zijn zwaar teleurgesteld, voelen ons leeg en ik voel me bedonderd door mijn eigen lichaam.

Pink

Oooooooo nee Pink.

K*T K*T K*T.
Wat een ontzettend Kl*te bericht.

Tsja, ik hoop dat het snel uit zichzelf los laat en dat je niet ook nog eens een curretage tegemoet hoeft te gaan. Ik heb wel van mijn vriendin gehoord dat je je dan inderdaad heel erg zwanger voelt en je gewoon alle symptonen hebt. Dat verdwijnt waarschijnlijk ook nog niet 1-2-3 jammer genoeg.

Jeemig wat een verschrikkelijke teleurstelling voor jullie.

Heel veel sterkte voor jullie samen.

x-vlinder

neeeeeeeee dit kan je niet menen!!!
pffff wat ontzettend klote voor jullie!!! ik kan me inbeelden hoe jullie je nu moeten voelen!!.... ik heb het natuurlijk ook met de miskraam meegemaakt vorig jaar en dit is gewoon ontzettend verschrikkelijk!!
heeeeeeeeeeel veel sterkte voor jullie!
hoop dat het vanzelf loskomt want dat zal toch fijner voor jezelf zijn!
weet wat voor donkere dagen nu komen voor jullie

liefs mier

Terug
Bovenaan