WIEBELMEIDEN 9!!!!!

Hallo,

Hoe is het hier met iedereen?

Hier is het buiten net Winterwonderland. Echt mooi!

Verder gaat hier alles goed. De tijd vliegt voorbij. Vandaag niet veel bijzonders doen. Vanmiddag op ziekenbezoek bij familie en vanavond een feestje.

Fijne dag.

x-vlinder

Rustig geweest hier vandaag...

Ik lig ziek op bed, bah. Lise is alweer beter gelukkig, maar ik heb het goed te pakken. Buikgriep. Vannacht om 3 uur begon het en het lijkt nog niet op zn retour... Al mn eten komt er weer uit, zelfs drinken blijft niet binnen. Baalbaal. heb niet eens de kracht om naar beneden te gaan. Hoop dat het snel weer over is...

Hier dus nix spannends gebeurd vandaag...

Ga nog even bij de mama's kijken.

Liefs een erg beroerde Ukkie

Hallo!!

Jee wat is het hier rustig geweest. Waar zijn jullie allemaal??
Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik geloof ik ook al 2 dagen niet gepost had, wel even vlug gelezen. Gisteren bijna hele dag weggeweest. Bij mn schoonschouders geweest. was emotioneel afscheid. Is wat hoor. Snap het nu ook wel beter nu ik zelf moeder ben :)

Verder weinig bijzonders. Met Benthe gaat het super. Gisteren nog Sinterklaascadeautjes gehad bij mn schoonouders. Wel heel leuk! Verder heeft ze van Sinterklaas thuis een kleine plastic bal gekregen vanochtend, nou en dat is een succes, ze gilt het uit van de pret bij het overrollen, ha ha! Ook wil ze steeds vaker gaan staan en op de houten vloer op blote voetjes, zet ze nu ook haar voetje goed neer!

Pink, hoe voel je je? Heb je al ff niet gezien hier, dus hoop dat alles ok is.

Miertje hoe is het nu met jou? NOg wezen shoppen gisteren of moest je werken?

Ukkie, vervelend dat je ziek bent. Wat een ellende hé, weet het nog van last, zelfde symptomen als jij nu..bleeehhhh. Ziek maar goed uit. Beterschap.

Liefs

Ja alles is goed hoor, ik denk ik zal even snel een berichtje achterlaten. Ben namelijk erg misselijk (en ik geniet er met volle teugen van!!) dus lig de hele dag op de bank. Kan het nog steeds niet echt bevatten hoor, maar hoe ik me nu voel zegt op zich genoeg denk ik!!
Gisteren even de stad in geweest (voor het eerst in 6 weken) en ik merk nu dat ik een beetje last van mijn eierstok krijg. Valt best mee dus, hebben toch anderhalf uur gewinkeld.

Ik ga weer even liggen,

tot snel!!

Liefs Pink

Hallo,

Nog even hier kijken of Mier nog hier is geweest na mijn laatste berichtje, maar geen Mier te zien helaas. Hopenlijk gaat alles een beetje met je.

Ik ga mijn hotmail nog even bekijken en dan even voor de TV naar Draadstaal kijken.

Tot gauw.

Liefs, Twinkel3

rustig hier....jammer hoor!

Hier alles goed. Straks even werken.
Mn mannetje voelt zich helemaal prima dus das wel lekker.
Kom vanavond nog wel even langs.

liefs Tara

Hallo!!

Waar zijn jullie allemaal??????? Weekend is weer voorbij, dus weer tijd voor het forum, ha ha ha!!

Hier alles ok. Hoe gaat het met jullie?

Miertje, waar ben je? Heb je hier al ff niet gezien. You ok?
Zal zo eens kijken of je opmsn bent...

Heb eigenlijk ook weinig te melden hoor. Laatste dagen als gezinnetje... We genieten er dan ook maar extra van.
Morgen komt de nieuwe koelkast, dus dat is ook wel fijn. De  oude nemen ze mee (lang leve de verwijderingsbijdrage) en hoef hem niet eens te ontdooien. Dus dat scheelt een hoop werk, want dat vind ik toch zo'n k#t-klus de koelkast ontdooien. De nieuwe heeft No-frost, dus daar hoeft het nooit, joehoe!!!

Ukkie, voel je je al weer wat beter vandaag?

Liefs Anoek

Hallo,

Inderdaad rustig...maar ja dat zegt iedereen. Ik heb het idee dat we gewoon even weinig te vertellen hebben. Dat kan ook wel eens gebeuren en komt vanzelf weer goed.

Hiet gaat het allemaal goed. Nog een klein laagje sneeuw ligt er buiten. Ik vond het wel heel gezellig gisteren. Ect zo'n kerstgevoel kreeg ik er van. Kaarsjes aan, sneeuwvlokjes die rond dwarrelden, had zo de kerstboom willen zetten. Maar goed eerst moet de Sint weer terug naar Spanje voordat hier de boom binnen komt!

Hoe is het verder hier?

Mier je bent inderdaad al een tijdje niet geweest. Hoe is het? Gaat het wel een beetje met je?

x-vlinder

Terug
Bovenaan