Bedankt voor weer al die lieve berichtjes!!! We kunnen het nog maar moeilijk geloven, ondanks dat we echt het hartje hebben zien kloppen......
Je gaat er naar toe eigenlijk om een datum voor curretage af te spreken (dat dachten zij daar ook echt). Ze vroeg meteen of ik al een bloeding had gehad en of ik buikpijn had. Ik vertelde dat ik juist meer last had van kwaaltjes en dat ik dat erg frusterend vond. Toen mocht ik gauw gaan liggen, ze keek en zei: Ik kan er niks anders van maken dan dat dit een goedlopende zwangerschap is. Nou dan weet je echt even niet wat er gebeurt......
Maar gelukkig hebben we de foto's nog!!!! (Eentje dan...)
We zijn nu nóg 100x gelukkiger dan we 2 weken geleden waren, hij was even terug van weggeweest zeg maar. Natuurlijk hebben we nu nog geen garantie, maar we willen wel gaan genieten van wat we vandaag hebben gezien.
Ga zo even naar hart in actie kijken, is al bezig. Morgen ga ik weer even naar mijn werk, de rechter eierstok was al mooi afgezakt, links was nog wel groot, waarschijnlijk gaf die het hormoon af zei de gyn. Maar het klopt dus wel dat alles iets minder pijnlijk is, ik kan alweer meer dan vorige week!!! Kan ik langzaam mijn gewone leventje weer wat oppakken!!!
Liefs Pink (heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel gelukkig!!!)