WIEBELMEIDEN 9!!!!!

he meiden,

Pink, wat heerlijk om te lezen dat je geniet van het misselijk zijn, nou geniet maar lekker van je zwangerschap, vind het echt super voor jullie.

Lieve Mier, hoe is het met je???

Hier alles prima, werken gaat goed en met Bas bij de oppas gaat het ook goed. Al kijk ik ook wel uit naar mijn vrije dagen hoor!

Vlinder, ik krijg inderdaad ook echt zo'n kerstgevoel van de sneeuw. Heerlijk he.

Liefs Pippie

Hoi!!

Ohh ja ik had ook echt zo'n kerstgevoel zondag :) Maar ook hier nog geen boom erin voor de Sint weer vertrokken is hoor.  Maar ga er straks wel eentje zetten. Niet zo'n grote en denk op een tafeltje, anders hangt Benthe aan de takken (net als vorige jaar de konijnen toen zaten ze nog binnen, ha ha!)

Hier een relax dagje. Straks komen ze de koelkast brengen en we zijn vooral nog wat kleine dingetjes aan het regelen en lekker aan het genieten. Net nog een mooi knutselwerk in elkaar gezet voor een vertrekkende leidster bij Benthe op het KDV (ook directrice). Wel garppig... had het vroeger nooit zo op dat soort dingen en nu ben ik de laatste tijd best een beetje crea, hihi, wie weet toch nog een knutsel-mama. Zal je zien, vindt Benthe er niks aan ;-)

Misschien is het ook wel zo dat we even niks te vertellen hebben Vlinder. Ik merk ook dat ik zelf wat minder post en wat minder op internet ben omdat ik gewoon even wat meer tijd met zn 2 -en 3tjes wil doorbrengen. En zo zal dat voor meer wel gelden dnek ik. Maakt ook allemaal niet uit, zolang we er maar voor elkaar zijn, toch?!!

Ik ga eens kijken of Benthe wakker is, want het is etenstijd.

Liefs Anoek

He Mier,

Hoe is het met je? Wilde je nou deze week al 100% gaan werken of is dat volgende week? Volgende week zal zeker wel een drukke week zijn met Sinterklaas? Die mis ik hier wel hoor. Ik vind het altijd wel een hele gezellige sfeer. Jij ging het toch op een aantal plekken vieren als ik het goed herinner?

liefs, vs

nou hier ben ik dan!
kort berichtje want val bijna om van vermoeidheid! zware dagen achter de rug met bruilioft,werken,werken en nog meer werken en etentjes! ben de laatste dagen alleen nog maar thuis geweest om te slapen! met mijn   oog gaat het ook weer stik slecht sinds ik weer hele dagen werk! vrijdag maar naar de dr ermee!
zit niet lekker in mijn vel en voel me zoooo zwaar teleurgesteld in mijn eigen!
en weer iemand in mijn omgeving zooo zwanger...
ik ga mijn eten opruimen en dan met lekker in de bank liggen!

xxx mier

Lieve Mier,
Ik maakte me al zorgen om je!
Als je niet lekker in je vel zit heeft dat ook invloed op je herstel, ga je een stapje terug doen?
't Is echt aftellen nu tot januari he? Duurt veel te lang, ik hoop dat jouw moment heel snel gaat komen, het is je zo gegund......

Liefs Pink

Terug
Bovenaan