WIEBELMEIDEN 9!!!!!

Hallo!

Rustig hier... Iedereen werken?

Nou lekker dagje gehad. Zijn vanochtend op pad gegaan en nu net pas terug. Nou ja tussendoor wel even thuis geweest om koelkasten te bekijken op internet, wnat degene die we wilde werd niet meer geleverd. Uiteindelijk dus toch geslaagd! Hij voldoet aan al onze eisen (en datwaren er nog al wat, ha ha ;-) Dinsdag wordt ie al bezorgd.

Verder nog voor benthe een echt supergave "pet" gekocht en een sjaal. OOk eindelijk geslaagd voor een kinderkapstokje voor in de gang. Natuurlijk zijn we ook lekker wezen lunchen. het was een hele geslaagde dag, maar nu wil ik toch wel graag mn meissie gaan ophalen... Nog ff wachten over een half uurtje mogen we :) Toch was het wel handig, want ze zijn een paar keer heen en weer egreden en dan blijf je in en uitladen met de kinderwagen...

Wrs nog tot vanavond!
X

Meiden, er is mail.

Mochten jullie geen mail hebben ontvangen, stuur het dan s.v.p. maar even door aan elkaar (nu nl. geen tijd voor lange berichten of het bekijken van de hotmail i.v.m. nagym).

Ook hier geruststellende berichten gelukkig!

Liefs, Twinkel3

Ha meiden,

Even heel snel, maar ik ben er dit weekend niet.. Wij gaan nog even een weekendje weg met ze 2tjes! Lekker  een  relax weekendje! Zal voorlopig wel het laatste weekendje met ze 2en zijn.
We gaan nu weg!!!

Fijn weekend allemaal!!

Liefs bo

Ben ik een paar dagen niet geweest (sorry,sorry...druk,druk,druk en kon  gister en vanmorgen niet op internet komen grrrr) Val ik bijna van verbazing van mn stoel:

Pink, GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wat super! Ik had het eerlijk gezegd niet verwacht hoor, maar ben natuurlijk wel superblij voor jullie! Over 2 weekjes dus weer een  echo,  echt geweldig dat  jullie een hartje hebben zien kloppen. Kom nu maar op met alle kwaaltjes of niet?

liefs Tara  

He meiden,

het is nog rustig geweest vandaag. Ik hou het ook kort want ik voel me niet geweldig...verkouden en moe.

Mier hoe is het? Ga je nog wat leuks doen dit weekend?

Kan iemand de mail van Twinkel doorsturen, ik heb hem nl niet gehad.

liefs
vs

Lieve Miertje,

Bedankt voor je mailtje! Ik wou dat ik wat voor je kon doen...
Hopelijk is jullie 1e behandeling straks netzo succesvol als bij Pink en Vs.
Ik denk aan je, een heeeeele dikke knuffel van mij!

liefs Tara

Hoi!

Eindelijk weekend. Druk weekje gehad op werk en tot overmaat van ramp was Lise gisteren ziek. Toen we haar ophaalden van het KDV had ze 39.1 koorts, ze wilden ons nog bellen maar omdat mn mannetje altijd vroeg is met halen (rond 5 uur) hadden ze dat toch maar niet gedaan...alleen gisteren waren we na half 6. Arm meisje. Mn mannetje is vandaag bij haar thuisgebleven, ik móest echt werken, drukdrukdruk.

Met mij gaat het goed, werken went nu eindelijk een beetje.   Verder gaat het met Lise ook goed hoor, de koorts was vandaag al minder. Hoop dat ze van 't weekend goed opknapt en volgende week weer de oude is...

Pink, hoe is 'ie met jou? Kun je het al bevatten?

Mier, en met jou? Lekker vrij gehad vandaag? Het was hier echt rotweer, hoop dat het bij jullie beter was...

Meiden, ik ga nog even bij de mama's kijken en dan naar bed: ben moe!

Tot later!

Liefs, Ukkie

Terug
Bovenaan