WIEBELMEIDEN 9!!!!!

ik ben vanmorgen bij de huisarts geweest om mijn oog te laten zien.
hij gaat nu in overleg met de neuroloog dat ik misschien naar het ziekenhuis moet terug komen hiervoor. was niet mijn eigen huisarts maar een arts in opleiding volgens mij.
nu maar afwachten... denk dat ik toch rustiger aan moet gaan doen!

He Mier,

rustig aan doen is makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk. Wanneer weet je of je weer terug moet naar de neuroloog? Ik hoop voor je dat het allemaal heel snel weer voorbij is en je kan doen en laten wat je wilt.

Was het trouwens de bruiloft van je zus die je afgelopen weekend had? Dat zou toch rond deze tijd zijn of slaat de dementie toe bij mij? Hoe is het geweest?

Ik denk de laatste week veel aan je en vraag me af hoe het met je gaat wat betreft zwanger worden? Het is nu natuurlijk bijna een jaar terug dat je positief testte. Wat voor invloed heeft dit op je? Kijk je momenteel naar het verleden of  naar de toekomst en de IUI die steeds dichterbij komt?

dikke knuffel
vs

Hallo,

Heb bij de mama's al gereageer, maar hier nog een keer. Idd super van je Vlinder!!! Je bent idd een kanjer!!

@Mier, Hoop dat ze wat voor je kunnen doen met je oog en idd beetje rusitg aan proberen te doen. (makkelijker gezegt dan gedaan) Hoe is het verder met je??

Hier vandaag een drukke dag. Eerst naar Ikea geweest om voor Lisa de nieuwe kasten te halen. Zondag worden ze als het goed is in elkaar gezet. Mijn schoonvader komt morgen weer klussen en als alles goed gaat is dit weekend het kamertje af. Kan ik eindelijk gaan soppen en inruimen en voor Lisa ook alles weer op zijn plaats zetten. Vanmiddag ook met de babywas begonnen. Heerlijk weer al dat kleine spul!!

Dit weekend zijn we hier dus druk met verbouwen en schoonmaken, strijken en oja ook nog een verjaardag.

Fijn weekend allemaal
Liefs xxx

Vlinder, je bent echt een kanjer! Helemaal top!
Ik zit nu alweer met natte oogjes achter de pc (hormonen...)

Mier,  ga je nu wel weer wat rudtiger aan doen? Vier jij ook sinterklaas met je neefjes en  nichtjes? Ik vind dat zo leuk als er kleintjes bij ijn die er echt in geloven.  

Wie vieren er nog meer sinterklaas? Wij niet.  Misschien dat ik nogwel wat leuks voor Viggo koop hoor, maar vanaf volgend jaar gaan we het wel echt vieren!  

liefs Tara

Hoi!!

MIer, heb vandaag op verschillende manieren contact met je gehad, dus je weet dat ik aan je denk! Hoe gingen de paar uurtjes werken? Heeft de huisarts nog gebeld?

Hier alles ok! Nu op de bank voor popstars. Kijk jij dat ook Mier? Die Rebecca heeft echte MD-bh's aan!!!!! Vet!!

Liefs

hey

nou de huisarts heeft vanmiddag gebeld en contact gehad met een neurloog (degene die ik heb gehad had een vrije dag) maar hij zei dat het dus door vermoeidheid kwam wat ik zelf dus ook al dacht. moet dit weekend even afwachten want ben nu natuurlijk 2 dagen vrij dus dan zou het minder moeten worden met rust,en anders als het niet minder wordt of erger moet ik terugkomen bij de neuroloog. ik moet in ieder geval weer de oogzalf gebruiken.
ik moest eigenlijk vandaag van 13 tot 21 werken maar omdat dat weer te lang was,heb ik van 18 tot 21 gewerkt! en zit nu weer voor de helft in de ziektewet voorlopig!!

vs je heb geen zwangerschapsdementie hoor!! je heb het goed onthouden! het was idd van mijn zus.
hoe is het? nog een beetje vol te houden?

patricia ja ik moet nu zeker weer wat rustiger aan gaan doen!
leuk dat je meubeltjes heb gekocht voor lisa.
bij jou begint het nu ook al op te schieten!

tara wij vieren idd sinterklaas met mijn neefjes en nichtjes!! zooooooo leuk!!
denk het laatste jaar voor de oudste (6 en een half jaar)
we vieren het zondag bij mijn moeder met de 4 kids! en we hebben lootjes getrokken onder de vrouwen! ik heb mijn zus die getrouwd is afgelopen maandag.
volgende week zaterdag vieren we het bij mijn schoonouders met 1 kindje van mijn schoonzus,maar die is nog maar bijna 15 maanden dus die heeft het nog niet echt in de gaten. en we hebben daar ook lootjes getrokken en heb mijn schoonzusje zonder kindje. dus wel heel leuk allemaal!!

anoek we kletsen effe lekker verder op msn!

xxx mier

Hoi!

Mier, ik had al van Anoek begrepen dat je gisteren naar de HA was. Wel vervelend dat je oog niet opknapt, aan de andere kant: goed dat je het toch rustig aan (probeert) te doen! Vandaag lang werken?

Vlinder, wat een schat ben je! Onwijs leuk gedicht. Kon ik maar zo dichten! Kan ik je inhuren, haha! Anoek had het gedicht naar mn werkadres gemaild (kan vanaf daar niet op het forum), zat met een grote glimlach mn werk te doen de rest van de dag. Echt super!

Hier alles goed. Lise staat tegen de bank aan (oeioei) en houdt haar evenwicht steeds beter. Ook met mij gaat het goed na mn ziekzijn van vorige week.

Geen spannende dingen op de planning hier, voor dit weekend. Jullie wel? Heb gisteren al de boodschappen gedaan dus dat hoeft nu niet, joehoe!

Ik ga Lise in bed leggen: is moe, ligt te zeuren in de box.

Liefs, Ukkie

Terug
Bovenaan