WIEBELMEIDEN 9!!!!!

Hallo,

Jeetje Pink wat zullen jullie geschrokken zijn!
Gelukkig dat alles vanzelf goed is gekomen...je moet er toch niet aan denken. Wel fijn dat je een goede echo hebt gehad en dat je de oorzaak waarschijnlijk  weet. Toch ook een teken dat je rustig aan moet blijven doen hoor. Op naar de kerstdagen!
Wanneer heb je weer een echo?
Ben je eigenlijk weer aan het werk of nog niet?

Mier hoe is het met jou? Weer een stapje terug doen met je werk zag ik. Wat vervelend toch ook allemaal zeg. Hopelijk voel je je snel weer wat beter!
Heb je nu trouwens je NOD? Hoe voel je je verder?

x-vlinder

Jemig Pink, wat een verhaal. Dat moeten zeker hele spannende momenten zijn geweest met gelukkig een goede afloop. Maar de schrik zal er goed in zitten.
Je zit wel in een enorme achtbaan met goed en slecht nieuws. Logisch dat het geestelijk zijn invloed heeft en dat je al 2 keer afscheid hebt genomen. Maar gelukkig gaat alles goed met de baby. Ik hoop voor je dat het moment snel komt dat je er echt van kan genieten en je je niet meer bang voelt dat het mis kan gaan. Maar als dat nog een tijdje duurt moet je je er absoluut niet schuldig onder voelen.
Woensdag dus weer een echo. Weet je waar ze precies naar gaan kijken? Je kleine uk of kunnen ze op de echo zien hoe de toestand van je eierstok is? Heb je trouwens nog leefregels gekregen om een draaiing nogmaals te voorkomen? Niet niezen is een lastige helaas.

sterkte
vs

hey

vandaag weer ongesteld geworden
morgen ga ik bellen voor een afspraak!

vandaag wel een leuke sinterklaas gehad!

ga zo naar bed want moet er vroeg uit 05:50 !

xxx mier

Hey Mier,

Wat met jij er vroeg uit zeg! Zo vroeg gaat de kv toch niet open???
Nog leuke cadeautjes van de sint gehad?
 Wel onwijs balen dat je alweer ongi bent (weet je nog in welke ronde je zit, of ben je ondertussen de tel al kwijtgeraakt?) Aan de de andere kant, weet je nu wel dat ze nu serieus aan jullie wens gaan werken. Hopelijk kan je snel starten en is de 1 behandeling gelijk succesvol.

Ik blijf voor je duimen hoor,
knuf Tara

Hey MIertje,

Hebben elkaar nog even gesproken op msn. Ik vind het echt klote dat je ongi bent geworden en de MM nu toch een feit gaat worden. Aan de andere kant misschien ook wel opluchting dat jullie nu hulp krijgen.
Laat je me morgen wat weten als je het zkh hebt gebeld?

Weltrusten

XX

Mier,

wat balen dat je weer ongi bent geworden. Je smste zaterdag al dat je dacht dat het eraan zat te komen, maar toch erg vervelend. Ik hoop echt onwijs dat je snel in het zkh terecht kunt en ze jullie het nodige zetje kunnen geven! Denk aan je!

Anoek, denk ook aan jou! Was Benthe gisteravond weer wat meer in haar hum? En sterkte zo, de eerste week alleen! Je kunt het (samen met je meisje)!!!

Ik ga snel: bus halen!

Liefs, Ukkie

Terug
Bovenaan