WIEBELMEIDEN 9!!!!!

Nou ja zeg! Ik heb vanmorgen echt een bericht gepost...is ie weg!!!!
Toen ik alleen alles lezen tot 19 november, raar forum!

Mier, wat balen dat je pas in feb kan beginnen. Maar ook al is het later dan je wil, je kan wel eindelijk beginnen met aftellen. En misschien valt er toch wel eentje uit, je mag ook weleens een beejte geluk hebben toch?
Heb tarwekiemolie gegoogeld maaruhh waar is het nu voor? Ik lees allemaal hele verschillende dingen

Vs, nogsteeds BIB. Hopelijk komt hij/zij er snel uit! Ik begin nu toch wel weer heeeel nieuwsgierig te worden.

liefs Tara

Hoi,

Ben ik ook eventjes. Heb een rotdag. Mis mn mannetje gewoon heel erg op deze speciale dag... Heb ook migraine gehad, maar na mn medicijnen is het over gegaan gelukkig! Slik ook mn medicijnen voor mn rug niet meer en dat gaat prima.

Mier, had al via sms met je er over gehad, maar shit dat je pas in feb kan beginnen. Heb wel van tarwekiemolie gehoord, maar dacht dat dat was voor een regelmatige cyclus...
Maar idd baadt het niet dan schaadt het niet. Het proberen waard denk ik.

Benthe heeft vanavond haar eerste voorzichtige poging gedaan om echt te kruipen. Ze kon al op knieen en handen zitten, maar nu schuifelde ze ook een klein stukje vooruit! Ik ben zo trots!!

Ik ga vroeg naar bed. Ben moe... hoop dat ik de komende dagen meer puf heb om te reageren...

Liefs

Hey!!

Sorry dat ik er even niet was, maar de laptop had geen netwerkverbinding, kon nu pas weer even wat doen!!!!

Morgen meer reactie van mij, maar wou wel even tegen Mier zeggen dat ik met je mee baal dat het pas februari wordt...... bah!!!

Patricia,

Vandaag echo gehad. Ik had hem eigenlijk pas de 24e, maar voelde me zo onzeker dat ik hem heb verzet, er was vandaag nog een plekje. Alles is goed, het was al een echt mensje dat sprong, schopte, bokste en het mondje open en dicht deed. Oh ja, en hij zwaaide ook nog!! Niet te bevatten dat het nu echt zo is. We moesten er nu ook maar echt op vertrouwen zei de echoscopiste. Wow he?
Als ik me over een paar weekjes weer zo onzeker voel kan ik gewoon een afspraak maken zonder verwijsbrief, ze schuift het dan onder termijnecho. ik had het hele verhaal van de ups en downs verteld en ze bood het zelf aan. Geeft mij een heel fijn gevoel.

Morgen meer, ik ben helemaal kapot.......

Kus

Pink

Hoi meiden,

Even heel snel een berichtje voordat ik met Iva naar het ziekenhuis ga (vandaag MCUG).

@Pink, wat fijn om te lezen dat jullie krummeltje het zo goed doet!
Geweldig hoor!

@Mier, tarwekiemolie lijkt me in ieder geval geen kwaad kunnen, dus je kunt het allicht uitproberen. Zo heb ik de hele zwangerschap multivitamines voor zwangeren en visoliecapsules geslikt. Hier ben ik al voor de zwangerschap mee begonnen hoor.
Ach, je probeert toch wat uit.
Hopenlijk helpt het je in de goede richting, maar ik durf er nooit te hooggespannen verwachtingen bij te hebben.

Ik moet nu echt gaan opschieten - hahaha.

Liefs, Twinkel3

Hoi!

Pink, wat fijn dat alles goed zit! En dat je eerder een echo kon krijgen. Ik kan me goed voorstellen dat het lastig is zomaar op je lijf te vertrouwen hoor. Probeer er toch maar lekker van te genieten!!!

Anoek, nog gefeliciteerd met de verjaardag van je hubbie. Logisch dat je je gisteren kl*te voelde hoor, doordat ie jarig was word je er gewoon extra mee geconfronteerd dat hij niet in de buurt is. Sterkte meid. Wel fijn dat het zo goed gaat met Benthe...

Twinkel, sterkte met Iva vandaag in het ziekenhuis. Hoop dat het goed gaat allemaal!

Mier, ben je vrij vandaag??? Meestal wel toch, op woensdagen... Denk aan je!

Ik ga eventjes wat nuttige dingen doen: hier moet nodig (weer) opgeruimd worden...en Lise ligt te slapen dus ik kan eventjes ongestoord mn gang gaan...

Tot later vandaag/vanavond!

Dikke knuffel, Ukkie

Terug
Bovenaan