WIEBELMEIDEN 9!!!!!

ik heb net het ziekenhuis gebeld en we kunnen pas van start met IUI de 1e week van februari ivm de spuiten! baal baal!! had zo gehoopt dezelfde maand nog!!!
ik mag volgende week nog bellen ofdat er iemand uit is gevallen,maar dat was bijna nooit zei ze! als we dan mogen komen voor de IUI is het precies 2 jaar na het stoppen van de pil! (de 1e week van febr.2007 gestopt met de pil)

xxx mier

Oh mier wat balen zeg dat het pas de 1ste week van februri kan. Nu maar hopen dat er iemand uitvalt en dat het als nog eerder kan. Maar je hebt in ieder geval al een datum waar jullie naar toe kunnen leven.

Liefs xxx

Shit zeg Mier, dat is toch later dan je had gehoopt.
Wie weet valt er toch nog iemand uit. Ik hoop het maar voor jullie.

De kerstmarkt was gisteren wel een succes.
Ik kwam er enigzins tipsy vandaan (haha).
En dat van één Glühwein en een Eierpunch.
Ach, ik ben gewoon niets meer gewend.

Tot gauw meiden.

Liefs, Twinkel3

Och Mier,

da's mooi k*t zeg. Bah. Weer een maand langer. En ik mailde je vandaag nog dat ik zooooo hoopte dat ze direct aan de slag zouden gaan met jullie, maar helaas. Het zit jullie ook niet mee zeg!

Patricia, heb op je mailtje gereageerd.

VS, hmm, je loopt nog steeds rond...Nog anderhalve week (toch?) tot de uitgerekende datum...probeer er maar niet van uit te gaan dat jullie uk voor of uiterlijk op die datum komt (ik weet het: makkelijker gezegd dan gedaan). Dan valt het misschien niet zo tegen als je over de datum heengaat... Maar tuurlijk hoop ik dat jullie uk haast heeft, en snel geboren gaat worden!!!

Hier alles goed, druk werkdagje achter de rug, ben MOE. Ik merk duidelijk dat ik te weinig slaap heb gehad de laatste weken, ga vanavond ook mooi vroeg naar bed hoor. Beetje bijslapen (als ons spookje het toestaat)...

Meiden, fijne avond, ik ga nog eventjes surfen, opruimen en dan kom ik nog weer ff kijken...

Liefs, Ukkie

PS: Twinkel, haha...grappig hoor. Ik heb sinds de zwangerschap van Lise al niet meer gedronken (dronk eigenlijk ook daarvoor bijna nooit hoor)...moet je nagaan, ik zou van 1 wijn en 1 punch helemaal dronken thuiskomen, haha...

willen jullie even over tarwekiemolie googlen!
en wat denken jullie daarvan?
ik ben er vandaag mee begonnen!

ik kan de tekst niet plakken op het forum en de link ook niet!

ga nu naar bed

xxx mier

Terug
Bovenaan