Wij gaan voor de tweede!

Hoi,

Ik wilde het eigenlijk nog niet aan de grote klok hangen, hahaha. In mijn directe omgeving weet alleen mijn zusje het en de rest hoort het wel als het zover is. Kan nog wel een tijdje duren. Vandaar.

Er zijn een aantal september mama's die bij de zomermama's meeschrijven. Paulinebert, skitje, Pas, en nog wat andere dames. We hebben regelmatig meetings met de andere mama's, gezellig hoor.

Ik vind het trouwens weer net zo spannend als bij Dean. Jij ook?

Groetjes,
Nelly.

Wij gaan ook voor een tweede! Helaas moet ik nog even groen licht krijgen van mijn arts, want ik heb een 'kwaal' waardoor ik niet zomaar zwanger mag worden, maar als ik in december groen licht krijg gaan we er meteen voor! Van de eerste was ik binnen 2 maanden zwanger dus hopelijk gebeurt het nu weer snel!

Onze zoon is onlangs 1 jaar geworden.

Liefs

Hoi Nelly,

Ik dacht al zoiets.... is niet leuk als hun weten dat je bezig bent. Horen het wel als het zover is toch?

Ik vind het ook weer super spannend. Bij Owen duurde het een half jaar voordat ik zwanger was. Ga daar minimaal vanuit, maar eerder zou ook geweldig zijn natuurlijk....
Als ik deze ronde zwanger word ben ik 7 september 2008 uitgerekend....
2 jaar en 4 dagen na de geboorte van Owen....

Hebben jullie al namen voor het tweede kindje?

Groetjes Jojo

December:

NOD

7
8   Wendy, 23 jaar, 3e ronde, cyclus 29 dagen, zoontje Tristan van  3 jaar.
9
10
11
12
13
14
15
16 Marieke, 27 jaar. Eerste ronde, cyclus wisselend, zoontje 14 maand
17
18 Lotje, 27 jaar, 4e ronde, cyclus 28 dagen, dochtertje 2,5 jaar
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 JoJo, 27 jaar, tweede ronde, Cyclus 27 dagen, zoontje Owen 15 maanden,
31

Januari:

1
2 Kim, 25 jaar, eerste ronde, Cyclus 28 dagen?, zoontje Lennon 15 maanden.
3
4Billie, 28 jaar, eerste ronde, cyclus 31 dagen?, zoontje 12 maanden.
5
6 Nelly, 24 jaar, derde ronde, laatste cyclus 32 dagen, zoontje Dean 14 maanden
7
8
9
10
11
12
13
14
15

Welkom Billie,

Hoop dat je snel groen licht krijgt en net zo snel zwanger bent als bij de eerste!
Hoe heet je zoontje?

Groetjes Jojo

Hoi Billie! Hopelijk heb je snel groen licht en kunnen jullie weer aan de slag, hahaha.

Hey Jojo,

Wat een leuke foto van jou en Owen. Knap ventje hoor!
Als Dean een meisje was hadden we de naam Lynn. Nu hebben we een andere meisjesnaam waar we allebei helemaal weg van zijn. De jongensnaam is nog een beetje een twijfelgeval. Ik vind 'm wel heel leuk, maar mijn man niet zo. We hebben nog tijd zat om na te denken. Jullie al een idee?

Groetjes,
Nelly.

Hallo meiden,

Leuke naam Quinten!

Dean, bedankt. Ik vind de foto ook heel leuk. Is een heerlijk mannetje en dat is goed te zien op de foto!

Wij hebben nog dezelfde meisjesnamen als bij Owen. Jongensnaam hebben we wel, maar kan nog veranderen. Ik vind hem helemaal leuk en manlief ook, maar staan open voor andere namen. Meisjesnaam hebben we al 4 jaar dus die blijft zo.
Zal ik het dan maar zeggen..........
Meisjesnamen Senna Joy
Jongensnamen Finn Morris

Owen heet volledig Owen Jason.

Wat vinden jullie van de namen voor ons toekomstige kindje?

Groetjes Jojo

Terug
Bovenaan