Wij gaan voor de tweede!

Hey Meiden,

Balen, balen, balen, voor mijn verjaardag heb ik gekregen: rode duivels, en nog wel een week te vroeg. Snap er echt niks van.

Lotje

Hallo

Lotje wat ontzettend vervelend derode duivels op je verjaardag
Balen.............!! toch nog van harte gefeliciteerd met je
verjaardag

Ik ben vanochtend bloed wezen prikken of ik eisprong heb
gehad ik ben benieuwd.
Ik hoor het bij de volgende afspraak bij de gyn.

Maartje

Hallo dames,

Lotje: zeker balen zeg dat de rd je weer gevonden hebben. En dat nog wel op je verjaardag. Je had vast gehoopt op een mooi cadeau. Hoop dat je evengoed een gezellige verjaardag heb en dat je je cadeautje snel mag krijgen! Op naar de volgende ronde!

Maartje, spannend allemaal. Hoop dat je een eisprong heb gehad en dat het klussen niet voor niets is.....

Ik zit nu ook in de klusdagen. En daarna maar weer afwachten of het gelukt is!

Nou, ik ga genieten van een rustig wekend zonder afspraken!

Fijn weekend allemaal!

Groetjes Jojo

Hai allemaal,

Wij hebben ook besloten om aan een tweede kindje te beginnen!!
Mijn dochtertje wordt 24-12 alweer 3 jaar dus wordt een groot lleeftijdsverschil!! Ik ben nu nog aan een antibioticakuur dus moet helaas nog even wachten. Vorige keer was ik zo zwanger maar dat zal nu denk iik niet zo vlot gaan heb nl sinds de bevalling heel erge onregelmatige menstruaties gekregen. Dus het zal nog spannend worden!

Martine

Hallo dames,

Alweer het 100ste bericht geschreven!
Is de laatste dagen wel rustig hier. Hoe gaat het met jullie?
Wij zitten nu in de klusdagen en doen dus weer goed ons best....
Kijken of het dit jaar nog gaat lukken om zwanger te raken......
Hebben een lekker rustig weekend gehad. Was wel weer eens een keertje lekker!
Nou, ik lees jullie graag snel weer!

Groetjes Jojo

Hai,

Spannend Jojo! Ben benieuwd of je zwanger bent! Zou wel gaaf zijn he? Fijn dat je zo'n regelmatige cyclus hebt. Ikzelf ben erg onregelmatig. Tussen de 26 en 35 dagen. de laatste cyclus waarin we 'het' overigens nog niet geprobeerd hebben duurde 31 dagen dus daar ga ik nu maar weer vanuit. Dan zou mijn NOD 4 januari zijn. Zijn weer voorzichtig aan begonnen met klussen . Je weet maar nooit hoe vroeg zo'n eisprong zich aandient.Meestal voel ik die wel duidelijk. Buikpijn, pijn in onderrug en helder slijm. Da's wel handig met zo'n onregelmatige cyclus.
Ik ben nu alweer ongeduldig. Hoe verwend! Maar ja, vorige x was het meteen bingo dus hoop ik stiekem dat dat nu weer zo is.

Bedankt trouwens voor je comliment over mijn zoons naam; Quinten.
Vind de jongensnamen nu veel moeilijker, ik heb er wel maar ik ben nog niet overtuigd.. Voor meisjes heb ik er al een paar die ik supermooi vind:

Nikki, Bo, Layla, Nova

Voor jongens: Senna, Mick, Aaron, Dinand

Ik zag bij een van jullie, dacht bij jou; Senna voor een meisje. Ook leuk! Dat is nou net het probleem dat mijn vriend heeft met de naam. Hij vindt het niet duidelijk een jongens of meisjes naam. Vind jij het typisch een meisjesnaam of niet?

Ik duim voor je!

Liefs, Billie

Hey,

Wij zijn ook lekker bezig als je begrijpt wat ik bedoel. Ik zou alleen niet weten wanneer het het gunstigst is, dus "doen" we het (net als bij Dean) zeer regelmatig, hahaha. Heb mijn nod denk ik rond 6 januari. Zou leuk zijn als dat niet zo was. Vindt het wel heel spannend hoor. Veel plezier en succes allemaal!

Groetjes,
Nelly.

Hallo dames,

Op www.babybrabbel.nl kan je zien wanneer je vruchtbare dagen zijn. Moet je op interactief klikken en dan vruchtbaarheidskalender geloof ik. Maar ja, als je regelmatig klust heb je die kalender niet nodig hahahaha.

Billie, Ik vind Senna een naam voor jongens en meisjes. Wij hebben de naam van onze eerste vakantie samen ( 5 jaar geleden). Daar was een meisje dat zo heette. Een heel leuk meisje dus die naam hebben we onthouden.... Zoontje van Marco Borsato heet Senna dus het kan allebei....

Van de namen die je opnoemt vind ik Nova voor een meisje heel leuk. Voor een jongen vind ik Mick ook heel leuk, maar wij hebben een buurjongetje Kick dus dan is het weer minder als wij ons zoontje Mick zouden noemen.

Nou meiden, ik hoop echt dat we snel een zwangere in ons midden hebben!

Groetjes Jojo

Terug
Bovenaan