Hai,
Spannend Jojo! Ben benieuwd of je zwanger bent! Zou wel gaaf zijn he? Fijn dat je zo'n regelmatige cyclus hebt. Ikzelf ben erg onregelmatig. Tussen de 26 en 35 dagen. de laatste cyclus waarin we 'het' overigens nog niet geprobeerd hebben duurde 31 dagen dus daar ga ik nu maar weer vanuit. Dan zou mijn NOD 4 januari zijn. Zijn weer voorzichtig aan begonnen met klussen . Je weet maar nooit hoe vroeg zo'n eisprong zich aandient.Meestal voel ik die wel duidelijk. Buikpijn, pijn in onderrug en helder slijm. Da's wel handig met zo'n onregelmatige cyclus.
Ik ben nu alweer ongeduldig. Hoe verwend! Maar ja, vorige x was het meteen bingo dus hoop ik stiekem dat dat nu weer zo is.
Bedankt trouwens voor je comliment over mijn zoons naam; Quinten.
Vind de jongensnamen nu veel moeilijker, ik heb er wel maar ik ben nog niet overtuigd.. Voor meisjes heb ik er al een paar die ik supermooi vind:
Nikki, Bo, Layla, Nova
Voor jongens: Senna, Mick, Aaron, Dinand
Ik zag bij een van jullie, dacht bij jou; Senna voor een meisje. Ook leuk! Dat is nou net het probleem dat mijn vriend heeft met de naam. Hij vindt het niet duidelijk een jongens of meisjes naam. Vind jij het typisch een meisjesnaam of niet?
Ik duim voor je!
Liefs, Billie