Wij gaan voor de tweede!

Dat zijn hele leuke namen Jojo. Zal ik ze dan ook maar verklappen?
Voor een meisje Raeven (spreek uit als Reeven) en voor een jongen Dylan (mijn favoriet, past goed bij Dean) of Joey (vindt mijn man leuker, ik vind het niet meer zo leuk als hij een jaar of 30 is). We hadden ook de naam Lexi voor een meisje, maar mijn man heet Lex en dat is misschien wat verwarrend.

Dean heet alleen Dean dus we hoeven niet na te denken over 2 namen, dat scheelt dan weer.

Geef je eerlijke oordeel maar.... Hahaha.

groetjes,
Nelly

Hoi Nelly,

Een eerlijk oordeel....
Reaven vind ik niet zo heel leuk. Wel heel apart, maar voor mij iets te apart. Dylan en Joey vind ik allebei leuk. Ik zou dan voor Joey gaan omdat Dean ook al met een D begint. Maar ja, dit is mijn mening. Je moet vooral doen wat jullie leuk vinden!

Groetjes Jojo

Hallo Dames,

Hebben jullie nog plaats voor een mama die ook graag een tweede wilt..?
Wij hebben een zoontje van 2,5 jaar oud en vinden het nu echt de hoogste tijd voor een broertje of zusje.

In september ben ik gestopt met de pil en ik was direct zwanger! Helaas na 8 weken een miskraam gehad. (ik had bloedverlies en bij de echo bleek dat er alleen een leeg vruchtzakje te zien was).

Bij de eerste  was ik na het stoppen van de pil ook in één keer zwanger en nu dus de tweede keer ook, helaas ging dit niet goed. Nu heb ik 1 menstruatie afgewacht voordat we het weer gingen proberen. Nu zijn we dus hard aan het klussen,  deze week als het goed is mijn vruchtbare week! (is wel moeilijk na de miskraam om je cyclus te bepalen want die is helemaal van slag).

Leuk dat jullie zo snel achter elkaar weer een tweede nemen! Had ik achteraf ook wel gewild maar goed het kwam er niet van. Druk met andere dingen geweest. Nieuwe baan, nieuw huis.

Greetz Veltje

Hoi Veltje, welkom!

@ Jojo: heb je misschien nog andere suggesties?

Groetjes,
Nelly.

hallowwwww,

Hier nog een mama die graag een plaatsje bijj ullie zou willen!
Ik ben sweety, 31 jaar en heb al een zoontje van ruim 8 mnd. sinds deze maand gaan we voor een 2de wondertje proberen, maar dit is eingelijk de proefdraai mnd hahahaha, kortom nog weinig geklust. geeft niks, we hebben geen haast en we zien wel. ik ben pas net gestopt met BV dus ben nog niet ongi geweest en weet dus totaal niks van mijn eisprong of NOD. we klussen dan ook alleen als we zin hebben en ik gooi er af en toe keer testje tegen aan denk ik.

Mama van Dean , deze naam hadden wij ook samen met Justin. Maar bij ons is het dus Justin gewordenhahahaha mischien mochten we een zoontje krijgen, dat we dan weer gaan voor Dean!! Voor een meisje hebben wij een paar opties..Imme, Juliia en nog een paar hahaha

dames, allemaal succes hoor!!

liefs sweety

Welkom Sweety!

Leuk dat je ook bij ons komt typen....

Nelly, bedoel je suggesties voor namen?
Heb het maar druk met twee forums bijhouden op het moment.... Weer de was niet opgevouwen en moet nu toch echt naar me werk.........

Laterzzzzzzzzzz

Doei doei
Groetjes Jojo

Hey Sweety, leuk dat jullie er ook weer voor gaan!!

Het valt niet mee hè Jojo, 2 forums. Maar het is wel gezellig bij de zomermama's, toch? En wat kan Owen lekker slapen op z'n buik, hahaha.
Ik bedoelde inderdaad suggesties voor namen, vooral jongensnamen. Voor een meisje wordt het toch Raeven vrees ik, hahaha. Ach, je moet er van houden. Ik hou wel van aparte namen, maar niet in de trant van Melody, Vanity, etc. Onze achternaam zullen ze ook altijd moeten spellen, eindigt namelijk op .....kx.

Het schoonzusje van mijn zusje heeft haar kinderen Rik en Eric genoemd. Een beetje vreemde combinatie.

Laterrr!

Poeh Nelly, jij stelt een lastige vraag.... namen verzinnen voor andere kindjes.

Hier ga ik eens ff goed over nadenken.........

Zowiezo vind ik Lynn heel leuk voor een meisje. Ikzelf hou van korte stoere namen, maar ik neem aan dat deze naam niet meer doorgaat omdat jullie hem al verder verklapt hebben........

Jongensnamen...... Scott, Mylo, Levon.....

Meisjesnamen, Mila, Fay(e).....

Nou, ik ga er even een nachtje (of een paar nachtjes) over slapen en dan kom ik er op terug....

Groetjes Jojo

Terug
Bovenaan