Wij gaan voor de tweede!

Hoi dames,
Effe een vraagje: Ik heb een onreglamtige cyclus dus ga qua duur altijd maar uit van de laatste cyclus. De vorige keer duurde die 31 dagen dus ongeveer op dag 17 zal mijn eisprong geweest zijn.
Als ik doorreken zou de 21ste december dus weer mijn eisprong zijn.
Zouden we dan vanaf nu iedere dag moeten 'oefenen' of zou om de dag voldoende zijn? Heb weleens gehoord dat de zaadkwaliteit bij iedere dag seks minder wordt. Wij oefenen nu vanaf de 14de om de dag en vraag me dus af of we de frequentie moeten opschroeven. hahaha
Hoe doen jullie dat als ik vragen mag?
Beetje genant vraagje achteraf...haha

hee billie!!

ten eerste: ieder zijn eisprong is anders, gem. is je eisprong 14 dagen na je ongi en 14 dagen voor je volgende ongi hahaha. maar das maar globaal en bijna bij niemand. Bv mijzelf, ik had een cyclus van 30  dagen maar had pas op dag 18 mijn ei...dus later dan het gemiddelde...dus we klusten toen niet op de 'juiste'tijden snap je?? ik heb toen met behulp van ovutesten de eisprong bepaald en toen gerichter geklust en promp werd ik zwanger!! veel mensen klussen dus niet 'juist' als je begrijpt wat ik bedoel....tevens is om de 2 dagen beter want dan heb je weer nieuwe zwemmers hahahaha of om de dag. elke dag is niet goed voor de zwemmertjes!!! dus wanneer ik mijn eisprong heb klussen we om de dag voor ongeveer 3 dagen. maar ieder is anders hoor en ieder voor zich!! zo werkt het voor ons het prettigst en blijft het klussen leuk en geen moetje!!

heel veel succes hoor en hopelijk is het snel raak bij je!!!

liefs sweety

Ha, ha, we hebben allemaal zoontjes! Ik ook, van 11 maanden. Nu 4 maanden aan het klussen. Ik geef nog borstvoeding, dan kan het langer duren. Vorige keer was het in 1,5 maand raak! Maar voorlopig geen reden om met borstvoeding te stoppen, hoor. Geeft 1 van jullie ook nog borstvoeding?
O, en trouwens: wel leuk om mensen van dezelfde leeftijd te treffen. Ik ben 35.
Ik ga nu wachten op de nod, dat zal begin januari zijn. Spannend! Nog een dikke week dus (optimist, he).

Hai allemaal,

Ook hier gaan wij voor een tweede, en ook wij hebben een zoontje, van zeven maanden.
We zitten nu in de derde ronde, en ben bijna een week overtijd, ga zaterdag een test doen.........................pfff zo spannend.

Groetjes Jannetje

Van ons allemaal hier in dit topic, zijn er maar 3 die al een dochter hebben. Bijna iedereen heeft een zoon! Dat is toevallig! In onze omgeving kreeg in 2007 ook iedereen een zoon, gek, he? 2007 was het jaar van de jongetjes, denk ik.

Wendy-Tristan, hoe is het afgelopen? Zeker reddays, want ik heb niks meer van je gelezen. Dat zou erg jammer zijn. Ik hoop dat je beter nieuws voor ons hebt!

Ik ga gauw mijn nod bepalen, maar dat is lastig. Je kunt er altijd een dag of 2 naast zitten, natuurlijk.

Vinden jullie het eigenlijk wel goed dat ik hiier meedoe?
Whahahaha, ik breek zomaar in.............

Terug
Bovenaan