Wij gaan voor de tweede!

Hoi,

Mijn dochter is 12,5 mnd oud en wij willen ook voor een tweede gaan.
Ook ik ben erg benieuwd hoe het dit keer gaat omdat ik de vorige keer direct zwanger was.

Liefs Suzie

Hij doet het hoor Billie!

Omdat ik nogal onregelmatig ongesteld ben (21-38 dagen) weet ik niet wanneer het de beste tijd is zeg maar. Daarom doen we "het" maar lekker vaak, dan hebben we in elk geval geen kans gemist. Hihi.

Jojo: ik heb bij de zomermama's een topic naar boven gehaald die een tijdje  terug over septembermama's ging.

Groetjes,
Nelly.

dag dames!!

Alles goed met jullie?? lekker weekend gehad?? Ik ben nu op dag 5 van mijn langverwachte ongi!!! Eindelijk na 1,5 jaar weer ongi geworden en nu unnen we voor ons 2de wondertje gaan!! weet in ieder geval wat meer. Ik ga nu met met clearblue mijn eisprong proberen te checken hahahaha weet ik nl nog niet he aangezien dit pas onze eerste maand wordt!! spannenddddddd!!

Dames die in de klusweek zitten: toi toi, duim voor jullie dat het raak mag zijn hoor!!
dames die net als ik nog ff moeten wachten!! lekker klussennn!! hahaha

succes dames en tot gauw weer!!

liefs van een blije sweety

Hallo dames,

Gelukkig is het weer wat drukker hier. We staan in ieder geval weer aardig bovenaan.

Welkom Suzie! leuk dat je ook meekletst!

Hier ook mijn banner....

Hopen dat ie het doet....

Sweetie, wij hebben een lekker rustig weekend gehad. Alleen verjaardag van buurmeisje en verder lekker niks gedaan! Wel even gewandeld en de boodschapjes gedaan natuurlijk, maar verder weinig bijzonders.

Hoop dat de clearblue test je helpt om je eisprong te vinden. Ik had hem volgens babybrabbel gister. Heb mazzel met een hele regelmatige cyclus. Bij eerste kindje half jaar lang elke 27 dagen ongi en nu na stoppen met de pil ook meteen weer 27 dagen.

Wie zal de eerste zijn die ons goed nieuws komt brengen??? Zal NOD lijst zo weer ff omhoog halen....

Groetjes Jojo

Willen de nieuwe dames ook deze lijst invullen?

Groetjes Jojo

December:

NOD

7
8   Wendy, 23 jaar, 3e ronde, cyclus 29 dagen, zoontje Tristan van  3 jaar.
9
10
11
12
13
14
15
16 Marieke, 27 jaar. Eerste ronde, cyclus wisselend, zoontje 14 maand
17
18 Lotje, 27 jaar, 4e ronde, cyclus 28 dagen, dochtertje 2,5 jaar
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 JoJo, 27 jaar, tweede ronde, Cyclus 27 dagen, zoontje Owen 15 maanden,
31

Januari:

1
2 Kim, 25 jaar, eerste ronde, Cyclus 28 dagen?, zoontje Lennon 15 maanden.
3
4Billie, 28 jaar, eerste ronde, cyclus 31 dagen?, zoontje 12 maanden.
5
6 Nelly, 24 jaar, derde ronde, laatste cyclus 32 dagen, zoontje Dean 14 maanden
7
8
9
10
11
12
13
14
15

@ Suzie: Leuk dat je ook mee komt kletsen! Mijn zoon is ook 12,5 maanden nu maar het kriebelt al veel langer. Nu 'mag'  ik weer en heb er heel veel zin in.

@Mama van  Dean: Wij  oefenen ook heel veel. Beter geen kansen missen natuurlijk. En  het is geen vervelend tijdverdrijf ;-)

@Jojo: Ja, Nova is een hele leuke naam. Vind ik ook. Maar ik heb het gevoel dat ik geen meisjes krijg. Zou ik wel leuk vinden, dat wel ;-)

@Sweety: Hoi! jeetje, na 1,5 jaar  pas weer ongi? Hoe is dat nou mogelijk? waar kwam dat doro dan? En is het nu op een natuurlijke manier op gang  gekomen?

Liefs, Billie  

Terug
Bovenaan