Wij gaan voor de tweede!

hee jojo, ik kan de NOD lijst nog niet invullen he, maar vul hem in zodra ik mijn eisprong heb gehad. Ik had voordat ik zwanger was een best regelmatige cyclus, ongeveer 30-31 dagen. Ik was zwanger na 2 mnd maar dat werd helaas een MK. de 3de mnd weer zwanger en das dus mijn zoontje geworden!!

Billie, ik heb bijna 8 mnd borstvoeding gegeven en dan blijft je ongi meestal wel weg, omdat ik echt alleen BV gaf en niks erbij. ben nu gestopt sinds paar weken en dus keurig zelf ongi geworden, kortom, alles functioneert prima nog daarbinnen hahaha!!
wel spannend nu hoor!! Dit wordt dus ronde 1 als ik een eirpong heb, waar ik wel vanuit ga. Ga ff aan de gang met clearblue, die met dat als je een ei hebt je een gezichtje ziet!! duidelijker kan het nie he!

succes iedereen!! Ik blijf namen lastig vinden hoor, mijn zoontje heet Justin, voor een eventueel 2de jongetje hebben wij Yazz, maar voor een meisje hebben we nog niks definietiefs..Justin en Jazz, klinkt wel leuk vonden wij, wat vinden jullie???je spreekt het uit met een d ervoor dus djustin en dyazz.

liefs sweety

Hai Billie,

Mijn dochtertje heet Senna. Ik persoonlijk vind het echt een meisjesnaam. Het heeft ook een mooie betekenis : Pracht Glans Schittering.
Mooi he

Kus Martine.

Thnx Jojo!

Ik wil me graag bij jullie aansluiten.

Ik zal me ff voorstellen.
Ik ben dus Debby, ben 25jr. Ik heb een vriend, en die is 33jr (bijna 34).
Samen hebben wij een prachtzoontje van 7,5mnd. Genaamd: Dylano.
Dylano is geboren op 2mei!!
Ik ben dus ook actief op het Zomerforum 2007.
Wij willen niet al teveel leeftijdsverschil tussen Dylano en het andere ukje.
Ik ben nu sinds 1,5 week gestopt met de pil.
Ik moet nog wel ff uit zien te vogelen hoelang mijn cyclus is.
Maar dat wordt niet echt makkelijk denk ik, want toen we zwanger wilde worden van Dylano had ik een onregelmatige cyclus.
De ene x 24dgn en de andere x 27.
Ik zal hier zeker vaak meelezen, en ook proberen te reageren.

Groetjes Debby.

welkom debbie en heel veel geluk!! wij gaan ook voor een tweede!! onze zoon justin is 8 maandjes oud en ik zit op voorjaarsforum!! ook hier ff kijken hoe mijn cyclus is aangezien ik  7,5 mnd BV heb gegeven. ben nu voor het eerst ongi geworden, en ga ff met ovutesten kijken wanneer mijn ei komt...spannend he!! succes met klussen hoor!!

liefs sweety

Hoi Meiden,

Hier ook een moeder die gezellig met jullie wil meekletsen.
Ik ben een moeder van een superlieve zoon van 1 jaar en aanstaande zaterdag slik ik de laatste pil. Dan gaan we klussen voor een 2e kindje.
Voor mijn zoon ben ik 2x in verwachting geweest, maar helaas fout gegaan.
Wel ben ik bij alle 3 de zwangerschappen in de 1e maand aangeteld.
Dus hopelijk gaat het nu ook zo snel, maar daar moeten we niet vanuit gaan.

Liefs, Go

Welkom Go,

Leuk dat je ook mee kom kletsen!
Hoop dat je snel zwanger bent en dat het dan ook goed gaat!

Ik zit nu in de afwachtperiode.... 30 december mijn NOD. Toch wel weer spannend. Is pas tweede ronde, en bij eerste was het na 6 maanden pas raak. Zou toch leuk zijn als het nu sneller gaat....

Wie zal de eerste zwangere zijn? Ik wacht vol smart op goed nieuws!!!

Groetjes Jojo

Hoi hoi, ik ben van een cyclus van 27dgn uitgegaan, dus gaan nu extra veel klussen.
De 1ste dag van mijn laatste menstruatie was 11dec.

Terug
Bovenaan