Wij gaan voor de tweede!

Hallo allemaal,

Wat een leuk forum zeg!
Allereerst wil ik iedereen veel succes met 'klussen' wensen en natuurlijk veel plezier erbij (ook niet geheel onbelangrijk toch).

Ik ben Mylène en ben mama van een zoontje van 28 maanden. Mijn man en ik hebben sinds afgelopen maand besloten dat we voor een 2de kindje willen gaan. Een spannende tijd dus, maar wel heel leuk.
Mijn laatste menstruatie was op 7 december, en had altijd een regelmatige cyclus (tot ik deze keer met de pil ben gestopt, want nu was het 34 dagen).
Een spannende tijd, die ik graag wil delen met iedereen.

Nogmaals veel succes allemaal!

Groetjes Mylène

Hier heb ik nog de banner bij geplakt (als het tenminste lukt) wanneer mijn nod is.

Greetz, Mylène

Hey Mylene,

Leuk om te lezen dat je zoontje ongeveer net zo oud is als mijn dochtertje. Een van de weinige op dit forum die een ouder kindje heeft.
@ Iedereen: dank jullie wel voor de positieve reacties, altijd fijn om steun te krijgen en dat je je ei kwijt kan, hahaha, ben liever op een andere manier mijn ei kwijt
@ Jojo, ik hoop zo voor je dat het raak is.

Groetjes Lotje

@Lotje: Hoi, ook online? Ja, jammer voor je dat je weer een nieuwe ronde in moet. Ik ben nu al ongeduldig en ben net bezig . Maar nieuwe ronde, nieuwe kansen he?

@Iedereen: Ik heb volgens mij mijn eisprong gehad gisteren of vandaag en ik had de afgelopen dagen al een beetje gevoelige tepels. Maar nu doen ze echt zeer!!! Zou dan toch nu pas mijn eisprong zijn of ......???
Ik weet dat ik tijdens de eerste weken van dezwangerschap van Quinten ik ook zulke zere tepels had....Ik hoop dat het nu ook blijft.
Hadden jullie dat ook tijdens de eerste zwangerschap of is dit bij jullie een teken van de eisprong?

Greetzz, Billie

Hey Lotje,

Is het echt veel, als je kindje 2 jaar en 4 maanden is, als je aan een 2de gaat beginnen? Ik vind het ideaal nu: Mijn zoontje word nu wat zelfstandiger: Ik heb een reumatische aandoening, die aan het licht is gekomen tijdens mijn eerste zwangerschap, waardoor ik best veel last van mijn lijf heb. omdat het het afgelopen half jaar goed is gegaan (met kleine downs) hadden we nu zoiets van: We gaan ervoor!

Ook jou wens ik veel succes en plezier met alles. Ik vind het leuk om dit forum te lezen.

Groetjes Mylène

P.s. Mijn zoontje heet trouwens Brett.

Oja, dames; hebben jullie tips voor goede ovulatie testen? Die wil ik de eventuele volgende ronde even gaan proberen ;-)

@ billie: Ik heb zelf nooit zo'n ovulatietest gedaan, maar heb ook geen idee hoe je dit moet doen, dus wat info op deze site is misschien niet mis.
Ik heb van mijn vriendin begrepen, waarbij het erg lang duurde voor ze van de eerste in verwachting was, dat zij is gaan tempen iedere ochtend, en dat zij zo wist wanneer haar eisprong was. Moet je niet ziek worden natuurlijk...

Terug
Bovenaan