Wij gaan voor de tweede!

nou, ik heb toch 2 volle dagen van mijn zwangerschap kunnen genieten....tis alweer voorbij, heftige buikpijn, bloed = ongesteld.
Dus het was helaas weer niet goed, niks aan te doen das de natuur...wel heel jammer natuurlijk ben wel bedroefd, maar ja...
Volgende keer hopelijk beter!We moeten nog even door oefenen! Dus ik was weer terecht bang. Baal wel dat ik altijd gelijk heb met mijn gevoel...zucht...
maar aan de andere kant wel goed natuurlijk dat ik mijn lichaam zo goed ken!

liefs van mij!

Hoi Edith,

IK ben aan het duimen, duimen, duimen hoor!
Wanneer ga je testen??

Liefs en veel duimpjes ;-)

Billie

Hoi Billie,
Bedankt voor het duimen! Nou, we hopen eerst maar eens níet ongesteld te worden! En als dat zo blijft...dan wil ik de 14de testen, valentijnsdag!
Liefs, Edith

Hoi allemaal;

Sweety; Wat ontzettend vervelend zeg dat je een miskraam hebt gehad!
Ik leef met je mee!

Voor alle zwangeren; van harte gefeliciteerd....!!!
Hier nog geen zwangerschap, helaas. Ik vind het soms moeilijk om dit forum te lezen omdat ik jaloers kan worden op zwangere vrouwen. Ik wil ook erg graag een tweede kindje.

Inmiddels zitten wij in ronde 3 en ben ik vorige week begonnen met de ovulatietesten van Sensitest. Vrijdagavond gaf hij een vaag streepje en gisteravond was het streepje bijna net zo duidelijk als de teststreep. Gisteravond daarom maar stevig geklust.
Vanavond weer een test doen en als de streep nog donkerder is, moeten we vanavond weer aan de bak (niets aan dat verplichte klussen).

Vorige maand erg onregelmatig ongesteld geweest. Ik had ineens een cyclus van 37 dagen????? Hoezo vaag!!!!

Toch begin ik steeds meer te geloven dat het vorige maand raak was en heel snel weer mis is gegaan. Ik heb goed geklust tijdens mijn uitgerekende vruchtbare dagen. Een week daarna verloor ik veel slijm en dacht ik even aan een innesteling. Die zaterdag had ik ongelooflijke buiksteken gedurende een paar uur ( ik verging van de pijn) en prompt twee weken later word ik ongesteld. Of dit was de eisprong of het was een vroege miskraam?????
Stel het zou de eisprong zijn geweest dan weet ik vanaf nu dat het zo is omdat ik ovulatietesten gebruik.

Ik hoop snel zwanger te zijn en voor alle dames die ook zwanger willen worden.
Heel veel succes!

Groetjes Marieke

Wat is het hier toch stilletjes!!

Sweety: gaat het weer een beetje?

Edith: al nieuws?

Gaat het goed met alle zwangeren?

haaai,

Jawel mama van Dean, het gaat wel weer, ogi wordt nu pas minder, heb lang last gehad dit keer. maar hopelijk gaat het nu wel beter! en hoe gaat het met jou?? wanneer heb je echo??

bedankt voor het vragen!

hoe gaat het met de rest hier van de meiden?? nog NODjes?? of spanningen??

liefs sweety

Hallo,

Dit onderwerp begint een beetje een "zwanger zijn" onderwerp te worden.
Begrijp me niet verkeerd want ik ben ontzettend blij voor jullie allemaal......maar er zijn ook nog dames die ook graag zwanger willen worden van een tweede (waaronder ik) en als die een bericht plaatsen wordt daar niet of nauwelijks op gereageerd.
Dat vind ik heel jammer!

Marieke

Terug
Bovenaan