Wij gaan voor de tweede!

Ik heb bij de eerste wel erg verkleurende urine gehad. Het was echt oranje, terwijl ik wel genoeg dronk. Heel vreemd en na een week of 14 trok het ook weer weg, samen met de ochtendmisselijkheid.

Hier is het ook nog steeds afwachten. Wil maandag weer een test gaan doen. Ben zo benieuwd en woensdag is de bloedtest-uitslag. Gisteren gevreeen en heb sindsdien al buikpijn, kwam na orgasme. Kan me herinneren dat ik dat bij Lotte ook had. En het voelde ook alsof het allemaal wat 'strakker' was (sorry voor deze plastische omschrijvingen) en ook dat was bij Lotte zo. Hoop zo dat ik zwanger ben...

Groetjes, Marisa

hoi lieve meiden,

Hier nog een mama die sinds deze week voor een 2de wondertje gaan!! Mijn zoontje is 8
maanden en heet Justin. Wij willen graag de kindjes kort op elkaar. Mijn zus en ik schelen 5 jaar en ik vond dit altijd te veel. Nu heb ik een geweldige band met haar hoor, maar das pas later zo gekomen. Als ik jullie zo lees, zijn jullie kindjes ouder. Maar mocht het net zo snel lukken als bij Justin (na 2 mnd zwanger en MK, daarna weer meteen zwanger..) dan zit er tussen Justin en de beeb 1,5 jaar. Ik ben alleen nog niet ongi geweest na de bevalling omdat ik tot en met 7,5 mnd BV heb gegeven. Tuurlijk kan ik wel gewoon zwanger raken maar ik weet dus niks over NOD en mijn ei. We zien wel, nu klussen we gewoon wanneer we zin hebben en kijken wel. We hebben geen haast.
Vind het wel weer net zo spannend als bij de eerste hoor! Heb mezelf voorgenomen telkens na een week of 3 a 4 een testje te doen, aangezien ik dus geen NOD weet of heb gehad. Hopelijk kunnen we gezellig kletsen hier verder en alles delen! Wens jullie natuurlijk alle geluk op een snelle zwangerschap en een 2de wondertje!!

liefs sweety

Hallo allemaal

Ja JoJo ik word net als jij..... verslaafd!!!!!!!!!!
Ik ben er ook heel ertg mee bezig, omdat we op de eerst erg lang hebben moeten
wachten. Daarom hadden we ook zoiets van we gaan na 9 maanden al voor een
tweede. Ik heb nog wel even getwijfeld om gelijk weer naar de gyn te gaan, maar
hij vond het helemaal niet raar. Ik hoop natuurlijk dat ik snel zwanger word, maar ik ben bang dat waarschijnlijk weer lang gaat duren snif, snif

o ja nog even de trotse moeder uithangen! Van de week heeft ze haar eerste losse
stapjes gezet!

Liefs Maartje

hoi

dat gevoel van verslaving herken ik ook wel...ik moet alleen eerlijk bekennen dat ik vaker lees dan dat ik iets schrijf
maar het is zo leuk om samen hetzelfde te willen/hopen etc.

mijn vriend is er veel minder mee bezig dan ik (hij zucht al bij een babyprogramma op tv..) en hier hoef je je neit in te houden!

groetjes Janne

ps. hopelijk komt vandaag mijn 1e ongesteldheid na met de pil gestopt te zijn  en kan ik gaan kijken hoe mijn cyclus eruit ziet (hopelijk regelmatig maar dat zien we vanzelf de komende maanden) dit was overigens geen ronde 1, vrij weinig gebeurd deze maand haha!!)

OOOOOH NEE HOE STOM,

Ik dacht echt dat ik komende dinsdag ongesteld zou moeten worden. Toch nog maar eens even de kalender bijgepakt en het is gewoon een week later!!! Huh?? Ik was er gewoon van overtuigd dat het a.s dinsdag zou zijn. Hmm, nou ja, weet dat we op het juiste moment geklust hebben dus dat is ok maar goed,, dat ik me  zo vergist heb.

Lotje

Hoi Meiden,

Zullen we ook een lijstje maken met alle gegevens van iedereen die mee schrijft? Kunnen we een beetje zien in welke periode we allemaal zitten......
Gewoon kopieren en eigen gegevens erbij zetten. Misschien leuk om naam van andere kindje en leeftijd erbij te zetten.

December:

NOD

7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 JoJo, 27 jaar, tweede ronde, Cyclus 27 dagen, zoontje Owen 15 maanden,
31

Januari:

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15

December:

NOD

7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
31

Januari:

1
2 Kim, 25 jaar, eerste ronde, Cyclus 28 dagen?, zoontje Lennon 15 maanden.
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15

Ik denk dat het die datum is als ik uitga van mijn cyclus voor mijn spiraaltje maar is even afwachten.. wel leuk dit.. ik onthou het nooit zo goed als ik een verhaaltje lees ( schaam ) maar zo wel !!! Kan ik met jullie meeduimen!!!

quote: KimmieD reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-12-2007 22:53:17'));

December:

NOD

7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 Marieke, 27 jaar. Eerste ronde, cyclus wisselend, zoontje 14 maand
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
31

Januari:

1
2 Kim, 25 jaar, eerste ronde, Cyclus 28 dagen?, zoontje Lennon 15 maanden.
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15

Ik denk dat het die datum is als ik uitga van mijn cyclus voor mijn spiraaltje maar is even afwachten.. wel leuk dit.. ik onthou het nooit zo goed als ik een verhaaltje lees ( schaam ) maar zo wel !!! Kan ik met jullie meeduimen!!!

Terug
Bovenaan