Wij gaan voor de tweede!

Hey Kimmie,
Dan ben ik nog net op tijd om je te feliciteren.
Gefeliciteerd!!! En nog vele jaren met hopelijk snel een mooi kindje erbij!
Maareh, mijn mening blijft staan hoor, ondanks je 'omlulpoging' haha.

Fijne avond nog!

Groetjes Jojo

Hallo, ik ga mij hier ook aansluiten! Ik ben Marisa, 28 jaar en wij gaan ook voor een tweede. Ons eerste kindje, Lotte, is van 2-5-2007.

Er zijn grote vermoedens dat ik al zwanger ben, ik heb hier de laatste dagen al het een en ander over gepost. Dit is wel gewenst maar niet gepland.  Wij waren van plan om 9 maanden op, 9 maanden af aan te houden en het dan weer te proberen, maar ineens kreeg ik zwangerschapsverschijnselen. Ik geef bv en ben nog niet ongesteld geweest, dus ik heb geen idee hoe en wat...

Ik heb met mijn man afgesproken gisteren dat we niet meer veilig gaan vrijen. We gaan tot februari ( dan ben ik 9maanden af) niet echt voor een kindje vrijen, zoals bijv om de dag, maar spontaan. Doordat wij vermoeden dat ik al zwanger ben, zijn wij er al op ingesteld, dus die keuze was snel gemaakt...

Groetjes, Marisa

hallo allemaal!

Ik heb helaas niet zoveel tijd gehad om te reageren , maar ik zag dat er in een week tijd enorm veel berichtjes zijn bijgekomen. allemaal veel succes!
Ik ben nu 1 maand gestopt met de pil en denk (hoop?) morgen ongesteld te worden zodat ik een beetje zicht kan krijgen op mijn "vruchtbare dagen "etc..
Mijn man vraagt zich soms  af ofehad het wel een goed idee is om er NU al voor te gaan omdat ik zo veel klaag dat ik het  heel druk heb met mijn werk, maar mijn voornemen is toch om een dag minder te gaan werken (van 4 naar 3) dus dat komt wel goed denk ik! en een kindje kun je toch niet plannen, wie weet duurt het allemaal wat langer dan bij de 1e (3 ronde raak)......

Doei!
Janne

Hallo hallo

even snel ben net uit m'n werk en ga zo m'n dochter ophalen van de creche.
Ze is 24 november 1 geworden.
We zijn sinds september bezig voor een tweede.
Heb nu heel erg last van m'n borsten en hoop dat dat van een ovulatie kan zijn.
Dus deze dagen zijn we druk aan de klus.
Morgen heb ik vrij dan zal ik uitgebreider reageren.

Liefs Maartje

Hallo dames,
Hier weer even een berichtje van mij. Heb een super drukke dag gehad en duik zo lekker m'n bedje in, maar wou nog even kijken wat er hier allemaal geschreven was. 't word alweer een soort verslaving. Net als bij de eerste...... hebben jullie hier ook last van? dat je steeds wil kijken of er berichten zijn?
Volgens mij heb jij dan het jongste kindje   Marieke ( sorry als ik me vergis in de naam,  ben erg moe).
Wel leuk als ze weinig schelen in leeftijd, maar ook erg druk lijkt mij.
Hoe gaat het met de andere dames? Het is een beetje rustig hier.....
Zit hier nu nog in de niks fase zegmaar..... geen klussen, geen oefenen, wachten tot de rd weg is..... Volgend weekend weer klustijd dus dan gaan we er weer voor.... Niet al te geforceerd, want dat helpt toch niet!
Ik ga slapen!

Tot snel maar weer!

Groetjes Jojo

Hallo,
Gezellig zeg al die moeders die willen gaan voor een tweede.
Mijn man wil ook wel graag een tweede maar heeft minder die drang om dat snel te willen. Als het aan hem ligt dan is het ook geen probleem om 4 jaar tussen de kids te hebben. Dat vind ik teveel. Mijn zoontje is nu 14 maand (bijna) en als ik weer zwanger raak is hij rond de 2 jaar (iets minder of meer) als zijn broertje of zusje komt.
Dat vind ik een mooi verschil.

Weet iemand van jullie wat stinkende urine betekent?
Ik heb sinds het weekend een sterk ruikende urine?
Afgelopen weekend had ik mijn eisprong kunnen hebben en hebben we wel gevreeën. Kan je lichaam daar zo snel op reageren, mocht het raak zijn?

Groetjes Marieke

Hey Allemaal,

Marieke ik heb even gekeken op het internet maar volgens mij heeft die sterk ruikende urine niet direct met zwangerschap te maken....google maar even.
Voor mij beginnen nu de "spannende dagen". Binnen nu en 4 dagen wordt ik of ongesteld of niet. Heb sinds gisteren wel weer een beetje buikpijn dus ik denk dat ik weer gewoon ongesteld ga worden morgen en dat het dan dinsdag pas weer gaat doorzetten. We zullen zien.

Groetjes Lotje

Terug
Bovenaan