Wij gaan voor onze 1e!!!!

Hey,

Bereke ik heb ze van Efamol gewoon bij de plaatselijke drogist, teunisbloemolie plus PMP.
Anders moet je het gewoon aan de medewerkster vragen van die natuurwinkel daar zijn
ze voor toch!! Anders maak je je misschien druk om niets....
Moatsje   wat grappig er word toch altijd gezegd kleine kinderen spreken de waarheid dus
wie weet!!
Ik heb volgende week me nod spannend.... Maar weet nu al bijna zeker dat ik gewoon ongie ga
worden heb nl af en toe al buik en rugpijn maaaaar geen bloed geeft moed toch!!
Zo ga weer werken, fijne dag allemaal hier schijnt zowaar het zonnnetje

Groetjes

hallo dan,

Wij gaan ook voor de eerste. een paar weekjes gestopt dus eigenlijk ronde 1 waar we nu inzitten. Maar we gaan er niet vanuit dat wij deze maand ook al zwanger worden. Want mijn cyclus loopt niet echt lekker en weet dus totaal niet wanneer ik op mijn vruchtbaarst ben

Wij zijn  ons nu ook aan het voorbereiden om zwanger te worden, forums zoeken hoe lang het kan duren voordat je zwanger wordt (deprimerend, want ik dacht zo'n twee maandjes omdat mijn moeder met 1x sex mij heeft gekregen en mijn broertje is ze gstopt met de pil ongesteld geworden en nooit weer en op forums lezen we nu vooral dat het wel een jaar kan duren, dus deprimerend als je graag kindje wil en misschien wel moet wachten tot volgend jaar :S).
Daarnaast slik ik nu foliumzuur en zijn hard aan het klussen om de 2 dagen. want ja wanneer ben je op je vruchtbaarst he, dus de hele maand maar door ....

Daarnaast ben ik er ook erg mee bezig, dus heb nu ook klachten zoals buikpijn, gevoelige tepels, soms last van onderrug en van mijn heupen. Ik ben soms zelfs misselijk maar dat vooral 's avonds.

als je dat dan opzoekt zou het best een zwangerschap kunnen zijn, maar denk dat het eerder stress en spanningen zijn omdat we zo graag willen.

dus vooral ik ben er erg mee bezig en dat is best zwaar want alleen wat je nu nog bezig houdt is dit.

Ik was voor dat we stopten vooral ook aan het fanaseren hoe de babykamer er uit meost zien, waar de box meost komen etc , maar nu we er eenmaal mee bezig zijn totaal niet het enige wat me bezig houdt is zwanger worden en dat alles goed gaat komen.

erg he, want zit nog in de eerste ronde het komt bijna niet voro dat het de eerste maand meteen raak is 15 % of zo pas 90 % jaar verder  ent och hoop ik stiekem dat ik niet meer ongesteld wordt terwijl er in mijn hoofd ook wel weet dat het bijna onmogelijk is.

dus wie stips weet of er minderm ee bezig te zijn en misschien mensen die mij kunnen vertellen hoelang zij er over hebben gedaan om zwanger te worden zou al heel fijn zijn :D

liefs wjenannet

kleine kinderen kunnen inderdaad soms aanvoelen of je zwanger bent/wilt worden of niet, tenminste zo lijkt het wel..
ik werk dan zelf met verstandelijk gehandicapten, maar een collega van mij was net zwanger, had het nog niemand verteld, totdat een bewoner zegt, jij hebt een baby in de buik!
moeilijk geheim houden op die manier...

gisteravond toch nog even stiekem lopen gluren naar babykleertjes, wat zijn er toch een leuke dingen te koop.
mijn man is er net zo mee bezig als ik, op een andere manier dan, hij kijkt niet op een forum, maar zit wel te glunderen als we het er over hebben. Hij was er ook al eerder klaar voor dan ik, hij is altijd gek geweest op baby's en kleine kinderen, terwijl ik er eerder niks van hoefde te weten...
gek toch hoe snel zoiets kan veranderen

nou helaas, 1e ronde negatief ( volgens de dokter ) heb het net ook al in het andere topic gezet...maar volgende week probeer ik het weer, nog steeds overtijd, dus hopelijk gewoon zwanger maar te vroeg getest!

wjenannet: ik heb geen tips om er minder mee bezig te zijn omdat ik het zelf ook niet kan laten. Mijn cyclus is ook niet in orde, nog steeds geen natuurlijke maandstonden gekregen terwijl ik eigenlijk nog niet zwanger kan zijn (condooms gebruikt). Maar vanaf maandag vrijen we gewoon zonder. Maar is wel vervelend hé!

Hey hey!

Nou mijn zoontje is nu alweer 9 mnd!!

Meis heel erg veel suc6! En probeer ook te genieten van de tijd dat jullie bezig zijn om een kindje te maken!! Ookal duurd het soms mss naar je zin te lang!!

Heel veel suc6!!

En vooral lekker genieten!!

Liefs Patricia

Hallo allemaal,
wij gaan ook voor onze eerste! Leuk om daar met jujjie naar toe te leven en af en toe over te fantaseren... Ben 29 jaar en in juli gestopt met de pil. de afgelopen 2 maanden ook allerlei klachtjes gehad, van misselijk tot gevoelige borsten, helaas was het bij mij gewoon ontpillen. zit nu in ronde 2 en ben van die klachtjes af. waardoor ik er ook gelijk een stuk minder mee bezig ben nu ik niet bij elke steek denk, zou ik...
Zit nu in m'n klusperiode, hoop deze week m'n ei te krijgen!
omdat ik een lange cyclus lijk te hebben (36 dagen)  wil ik de volgende ronde ook met teunisbloem beginnen, alle beetjes helpen toch?
Spannend allemaal...
X siem

Hey hallo!!

Net op kraamvisite geweest, zo n klein popje in je armen helemaal geweldig...
Leuk om een beetje de zelfde gevoelens bij iedereen te lezen, het idee dat jij niet alleen
zwanger wil worden maar o zo veel meiden met jouw, fijn om te delen toch?
Hopelijk is het voor iedereen gauw zover

Lekker weekend...... Morgen shoppen joehoe

Weltrustezz

Terug
Bovenaan