Wij gaan voor onze 1e!!!!

Hallo allemaal,

Wat heerlijk herkenbaar alle verhalen op dit forum! Zo was mijn man er ook veel eerder aan toe als ik, maar ben nu ook helemaal om! Wij hebben ook al helemaal bedacht hoe het babykamertje eruit komt te zien en waar de box komt te staan. Op internet en op forums ben ik constant aan het kijken. Ben zelfs abonnee geworden van Ouders van Nu (had gisteren het eerste blad binnen), terwijl wij ook nog maar in ronde 1 zitten! Heb ook last van gevoelige borsten en misselijkheid. Misselijkheid met name 's avonds. Pas in de supermarkt, ik wist niet hoe snel ik moest gaan afrekenen! Las ook dat één van jullie ook in het onderwijs werkt, Moatsje volgens mij.. op wat voor soort school werk je, in welke groep en voor hoeveel dagen in de week? Heel fijn weekend allemaal!

Groetjes

Hallo Meiden....

Ook wij gaan voor onze eerste!! Alle verhalen zijn inderdaad zooo herkenbaar...Soms denk ik dat ik er helemaal van doordraai. Kijk af en toe al in Prenatal enz, en dat voelt zo geweldig!! We zijn nu ronde 1 aan het afwachten, erg spannend hoor. Eigenlijk denk ik er de hele dag wel aan. Owja, en de babykamer is tot dusver af, dat er alleen nog maar meubels etc. in hoeven. Maar daar wachten we mee, eerst maar eens een positieve test in handen krijgen en afwachten hoe alles verloopt.

Xjes Iesy (21)

Hallo,

Ik weet niet wat me gebeurt!
We zitten in de tweede ronde en  ik ben gewoon ZWANGER!!!!!!!!!!!
Vanmorgen twee tests gedaan en allebei vet positief!
Kan het alleen nog niet echt bevatten.
Ik loop al de hele dag met een grote smile op m'n gezicht, ben echt zo gelukkig ermee!

Aan iedereen die ook zwanger wil worden, hier mijn glitters *****************************************
Hopelijk mogen jullie ook snel een positieve test in jullie handen houden!

Groetjes Maaike.

Heey stuiter_balletje...VAN HARTE!!!
Jullie zijn ook voor de eerste gegaan?? Ronde 2 is zeker snel, wauww!
En het is zeker waar dus geniet er maar goed van......

Ik wordt ook helemaal positief van zulk goed nieuws! Dames, we gaan ervoor!
Xjes Iesy.

Ja het is ons eerste kindje.
Ga morgen eerst maar een afspraak maken bij de huisarts om een bloedtest te laten doen! Tot dan kan ik het niet geloven, maar ja, een streep is een streep toch?

Vind het allemaal zo ontzettend spannend!

Groetjes Maaike.

Haha, ja het lijkt mij ook heel onwerkelijk. Je hebt niet direct een dikke buik toch? Dat maakt enigzins dat je je echt zwanger voelt, met de bijbehorende eventuele klachten. Maar een streep is een streep inderdaad!! Dat worden spannende en mooie tijden...
Hoor graag hoe het jullie verder vergaat!

Groetjes Iesy.

Dat is het rare, je hebt niet meteen een dikke buik, maar ik heb ook nergens anders last van! Alleen ontzettend moe, maar ik dacht dat dat kwam door de griep want ben ook erg verkouden!
Dus ja, wie weet komen de kwaaltjes nog. Omdat ik nergens last van heb is het ook zo onwerkelijk. Wie weet kan de huisarts uitsluitsel geven haha!

Ik wens jou heel veel glitters toe!!!!!!!!!!!

Groetjes Maaike.

Ow...ik kan nu haast ook niet wachten! Heb af en toe nog wel een vreemd gevoel in mn buik, dat maakt me wel wat angstig. Over 6 dagen kan ik testen (=zondag), heb er echt zin in. Ja wat de huisarts zegt is officieel, al vermoed ik dat hij gewoon dezelfde testen gebruikt als wij in de winkel kunnen kopen ;) Je moet blij zijn dat je dan nog geen klachten hebt, want het hoeft dus niet persee!
XXXjes mij.

Terug
Bovenaan