Hoi meiden!
Bikkels!!
Bikkels zijn jullie! Allerlei onderzoeken, teleurstellingen, behandelingen enz. enz. Dat moeten jullie allemaal ondergaan...
Wij hebben het ook meegemaakt. Wij zijn 3,5 jaar 'bezig' geweest. Eerst een jaar zelf geprobeerd natuurlijk.Toen maar naar de huisarts. Werden we gelijk doorgestuurd, omdat ik al van 3 maanden een temperatuurcurve had gemaakt en daarop was te zien dat ik niet elke maand een eisprong had waarschijnlijk. Bij de gyn. eerst een half jaar met Clomid 50 en follikelmetingen geprobeerd, maar dat gaf geen resultaat. Toen een HSG onderzoek. Daar bleek dat mijn eileiders gewoon goed open waren. Doorgegaan met Clomid 50 en follikelmetingen en IUI. Het zaad van mijn man was trouwens niet helemaal top. Het was elke keer heel spannend, want het was heel erg verschillend van kwaliteit. Soms heel erg slecht, alleen nooit heel erg goed. Stress/drukte bij mijn man had heel erg veel invloed op zijn zaad.
Uiteindelijk, toen wij er niet meer in geloofde, was ik zwanger na de 7e IUI behandeling!! We zouden na die behandeling met IVF beginnen, waar we drukker mee waren in ons hoofd dan met die laatste IUI behandeling. Het mocht toch zo zijn!!
Ik heb heel erg veel op dit forum gelezen, veel geleerd van anderen, en haalde idd hoop uit de succesverhalen. Ook niet altijd, soms zat je in zo'n periode dat ook die verhalen wel eens pijn deden, hoezeer je het anderen ook gunt. Je gunt het jezelf ook zo ontzettend!!
Ik wil jullie alle moed, hoop en geluk wensen en wil zeggen dat ik respect heb voor jullie!! Ik zit nu met tranen in mijn ogen dit te typen, want ik vergeet niet hoe klote die periode was!
Probeer moed te houden en vergeet in je relatie elkaar niet! Dat is ook zo belangrijk! Gun elkaar een eigen manier van verwerken en doe fijne dingen met elkaar.
Een broer en schoonzus en onze buren zijn allevier nu bezig met IVF en dus hebben we het er regelmatig over. Wij zijn gelovig en bidden voor hun, maar ook voor alle anderen. Dus jullie worden door ons niet vergeten.
Go girls!! Heel veel sterkte en een dikke knuffel!!
Britt