Wonderolie

Ja, die dochter van ons is echt een dot! Zit nu lekker naast me op de bank te klooien met magneetletters en cijfers. Ze vertelt me elke keer wat ze voor woorden maakt en vindt het helemaal gezellig!

Mijn vriend was in juni jarig en wist alsmaar niet wat hij wilde. Erg irritant, want shoppen kon ik niet door mijn bekken (inderdaad). Uiteindelijk op de valreep toch nog geslaagd. Hij wilde wel nieuwe teva-slippers en ik had ook nog stiekem een boek bedacht dat hij graag wilde hebben. Dus ik naar de boekhandel in het dorp. Bestellen ze de verkeerde, namelijk die in het Engels! En ik met mijn zwangere hoofd heb wel de achterkant gelezen en het is me niet eens opgevallen dat het in het Engels was. Hoe suf kan je zijn????

Het slapen gaat wel redelijk de laatste tijd. Al dat plassen 's nachts, oef! En elke keer lig ik eerst even stil om te voelen of er iets gebeurt in mijn buik, haha!
Maarre het blijft bij voorpret, zoals jij het noemt (mooi woord!).

Morgen nemen de kinderen van groep 8 van mijn school afscheid met een musical en een feestje. De musical wil ik wel graag bijwonen, maar ik zie wel of ik dat morgenavond trek.
Woensdag is de jaarlijkse picknick voor kinderen en ouders. Onze nieuwe directeuren zijn daarbij aanwezig en ik heb hen nog niet gezien. Zij zijn aangenomen nadat ik met verlof ben gegaan. Eigenlijk wil ik ze dus nog wel even zien, maar ja, je weet maar nooit!!!

Succes vannacht (en het is eind van de week volle maan... Maar daar geloof ik niet zo in)
Liefs, K

Ja, dat plassen is wat:D. heb ik ook tijdje gehad maar moet zeggen dat ik het nu tot uur of 8 wel kan rekken:) dat scheelt.
Maar als ik wakker wordt en maar iets voel rommelen dan blijf ik wakker, van de spanning kan ik dan niet meer slapen;) ben veel te niewschierig, helaas.

Om naar de musical te gaan zou wel erg leuk zijn. is voor die kinderen zo bijzonder he, zo'n afsluiting!

Haha, boek in t engels, laten we t indd maar op hormonen houden.
Voor mijn man heb ik zn mountainbike laten repareren. hij kwam er toch nooit aan toe en nu kan ie dr lekker weer mee weg (of had ik dat al een keer getypt, nou ja.,..)
en verder een fietsstoel met windscherm voor voorop gekocht, aan hem de eer om straks als eerste onze kleine voorop mee te nemen. duurt nog een tijd, maar vondt t wel nuttig kado:)

Nou ik ga weer naar buiten, zijn lekker in de tuin aan t straten.
Hebben er 2 mannen voor ingehuurd, maar t gaat veel langzamer dan k dacht, en vannacht slecht geslapen, dus was net ff niet te genieten, haha. maar nu gegeten, en dan krijg je weer energie he;)

Nou fijne avond!

liefs

Ooooh, ik ben jaloers op je! Ik moet 's nachts echt wel 3 keer naar de wc, maar kan door dat stomme bekken nauwelijks mijn bed uitkomen!

Wat een leuk cadeau voor je man! Zijn mountainbike gerepareerd en een fietszitje! LEuk! Het is zo leuk om te fietsen met je kindje. Het gezellige is dat je zo lekker kunt knuffelen als ze voorop zitten. (Dat mis ik nu onze dochter achterop zit.) Alle dieren onderweg aanwijzen, liedjes zingen, kusjes geven, mmmm!

Ik hoop dat de volgende keer als het begint het ook echt doorzet! Je voelt je zo gammel na zo'n valse start hè? Ik heb me de hele donderdag zo blegh gevoeld. Hoofd vol watten, lijf vol pijn en zoooo moe. Ik was mijn ouders echt dankbaar dat ze onze dochter hadden meegenomen!

Sterkte meid! Liefs, K

Pff, 3 x op een nacht eruit, nee ben niet jarloers op jou:p

Ja, na zo'n valse start voel je je niet echt top, inderdaad.
Gelukkig konden jouwn ouders je dochter meenemen, wij hebben verder nog nits om handen dus dat scheelt wel. maar toch, vit voel je je er niet van,....raar ritme krijg je ook als je zo'n hele nacht in de weer bent,

verlies wel veel slijm vandaag, maar ja dat zegt ook niets. eigenlijk zegt t pas wat als je bijwijze van, 10 cm ontsluiting hebt...en dan nog:S

Maargoed, we houden vol en geniet ook nog van de zwangerschap hoor!

Kaskes, ga jij op maandag altijd 'over'? dus as maandag alweer 40 weken??

Spannend hoor, ben je vandaag al wel online geweest trouwens? of aan   bevallen?? nou ik hoop t voor je.

liefs

Ben nog niet online geweest, maar ik heb gewoon niet veel puf. De zoveelste slechte nacht met voorweeën, gevoelloze vingers door het vocht vasthouden, tig keer moeizaam naar de wc toe strompelen en dan in bed wachten tot de krampen voorbij gaan...

Ik ga op maandag inderdaad altijd over, dus as maandag ben ik 40 weken. Wat is jouw dag?

Slijmverlies, is op zich niet heel verkeerd nu ;-) Ik heb alleen 's ochtends wat meer en dan is het heel dun. Mijn onze dochter heb ik geen slijmverlies gehad of bloedprop verloren, dus daar reken ik nu ook niet op.

Ik heb al maanden 19 juli in mijn hoofd als DE datum, misschien dat ik me daarom een beetje dipperig voel vandaag: dan zou ik vannacht of morgen dus aan eht werk moeten ;-)

Ik hoop dat het bij jou snel door gaat zetten!
Liefs, K

He Kaskes,

Ach, niets aan joh, die slechte nachten. die breken je op he. Vandaag dus de magische datum..en??
Kan me voorstellen dat je dan ff in een dip zit..laatste loodjes he, klopt echt wel hoor. hoe gelukkig je ook bent met t wonder in je buik.

Ja, mijn man vond t heel erg leuk. heeft al ff gemoutainbike't (of zoeits;)) En fietsstoel vind ie ook leuk, voelt zich nu al trots haha, leuk!

Gister in bed trouwens echt mege pijnlijke buiken, zal t dan nu echt doorzetten?? nee dus. loop er weer gewoon bij en iedereen die vraagt maar, nog steeds niet??? NEE, NOG STEEDS NIET!!
Ik ga over op donderdag, dus as donderdag, na jou, ook 40 wk..maandag naar de gyn, ben benieuwd, hopen niet dat we naar die afspraak hoeven.

wanneer moet jij naar de gyn?

Veel beterschap/succes met je pijnlijke handen, niet leuk. en rust maar lekker uit als je dat kan.

liefs Bloem

Nou nog steeds niks hoor, net als bij jou! Gisteravond dacht ik dat de baby gedraaid was (naar stuitligging). Ik had heel erg pijn in mijn vagina en mijn buik zag er totaal anders uit. Ik voelde z'n voetjes niet en heb een flink potje liggen brullen in bed.
Mijn vriend heeft uiteindelijk de vk gebeld. Ze is even geweest ter geruststelling. Ze voelde en zei al meteen dat ze toch echt billetjes voelde (ook al vond zij ook dat mijn buik anders was dan anders). Dus voor de zekerheid getoucheerd en ze voelde duidelijk een hoofdje ipv billetjes. Ze zei wel dat de baby heel diep lag en dat verklaart de pijn in mijn vagina als hij z'n hoofdje beweegt en het gevoel dat ik heb dat ik hem soms bijna lijk te verliezen. De ontsluiting is, ondanks elke dag voorweeën, niet opgeschoten: nog steeds 1 cm... Daar had ik wel de balen van! Lig je elke nacht wakker, maar helpt het allemaal niks!
Daarna zijn we rustig gaan slapen, maar om 3 uur belde onze (vrijgezelle) buurman aan: Hij was beroofd en had dus niet eens een sleutel meer! Hij was uiteindelijk in het water gesprongen omdat die 5 jongens hem aftuigden (hij had niet eens een portemonnee bij zich en maar een heel goedkoop pre-payed telefoontje!). Hij stond hier dus kliedernat voor de deur met allemaal bulten op z'n gezicht van het slaan... Vandaag was hij flink blauw, maar het ging wel redelijk met hem.
Wat een verhaal hè? Ik kreeg meteen een harde buik en daarna een uur lang weeeën, maar dat was dus ook weer voor nop.
Jij dus precies hetzelfde gisteravond! BAH!!!! Maandag naar de gyn, ben benieuwd wat hij/zij zegt!
Ik ga pas met 42 wkn naar de gyn, dus ik heb nog ruim 2 weken. Weet je dat morgen ook een mooie datum is: 20-07-2008... Dat is onze nieuwe doelstelling, haha!

Wat leuk dat je man zo blij was met z'n cadeautjes, alleen jammer dat het weer er niet zo naar is... O ja, hoe je gemountainbike't schrijft weet ik ook niet!!!

Wij zijn vanmiddag even (met mijn ouders) wezen lunchen bij een brasserie hier in het dorp. Ik had zo behoefte om iets leuks te gaan doen, maar kan bijna niets meer. Lopen is echt een crime, buiten is het flut en zwemmen durf ik niet meer zo goed eigenlijk. Dit was dus onze enige optie en niet de ergste ;-)

Onze dochter is nu heel erg verkouden, het snot komt uit haar ogen. Wel sneu, want ze wordt er zelf ook kriegel van en mijn vriend en ik zijn ook niet op ons gezelligst door alle gebroken nachten... We proberen het zo leuk mogelijk te houden, maar eigenlijk hebben we weinig puf. Gelukkig komen mijn ouders dan wat leven in de brouwerij brengen voor haar! Daar geniet ze echt van.

We gaan zo wat eten! Succes voor vannacht ;-)
Liefs, K

Terug
Bovenaan