Wonderolie

Oei, wat spannend hee. Echt niet leuk. kan me voorstellen dat je lag te brullen, je wordt er ook zo moedeloos van, die gebroken nachten..en dan proberen om voor je snotverkouden meisje t ook goed te doen, valt ook niet mee. en kost super veel energie..

Lief dat de vk langs is gekomen, wel balen dat je niet meer ontsluiting hebt. ook al was het maar 1 cm meer... zo balen dat t dan voor niets is...laten we t er dan maar op houden dat het de boel wel soepeler en weker heeft gemaakt waardoor je wel sneller onsluiting krijgt...om het maar een positieve draai te geven, anders zakt je de moed echt wel in de schoenen, als dat al niet is gebeurd..

Zo hee, wat heftig van je buurman, schrik je je toch ook wezenloos bah, vervelend voor 'm hoor. zielig. dat dat gebeurd he, onvoorstelbaar.

Lief dat je ouders jullie nu steunen, en een beeje gezellig leven in huis brengen, is wel nodig want van t weer word je ook niet beter. triest weer.

Wij zijn vandaag wel ff in de tuin bezig geweest, ondanks de regen, maar de hele dag binnen word je ook niet beter van.

Ook gezellig trouwens, ff lunchen buiten de duur.  Kon je t zitten op die, neem ik aan vrij harde stoelen, wel volhouden?
afgelopen week zijn wij ook ff buiten de deur wezen eten, heerlijk:)

Vandaag ff een moe dagje, heb continu last van mn buik. darmen of weeen ik weet het nit meer...wil eigenlijk wel kilometers wandelen als ik zeker wist dat dat hielp, maar totaal geen puf voor en zin in. wil alleen maar slapen maar dat gaat niet door de pijn...klaag klaag, maar ben t wel weer kwijt!

Nou fijne avond, voor zover dat lukt.
en hopen dat het vannacht begint voor ons, morgen is super mooie datum!

liefs, B

Ow ja, maandag allebij naar de gyn/vk, hopen dat we niet hoeven, we zullen wel zien.

Terug
Bovenaan