Wupsie/M.L

Hoi

Van de omneo gaat de poep wel stinken erger dan bij gewone voeding vind ik hij wordt ook een beetje groenig.
Niet steeds wisselen he met voeding ze meoten er ook even aan wennen ongeveer 2 weken.
Hoeveel voeding geef je hem als je de fles geeft?

Fysio heeft al wel wat geholpen zijn voorkeur blijft nog wel naar rechts maar hij kijkt ook al vaker naar links als ik hem bv naar het licht toe draai.

Wat vervelend dat je zo aan het tobben bent dat is niet leuk en was ook niet wat je verwachte denk ik voordat je dominique kreeg.

Had het daar met de verloskundige over dat dit zo'n verademing was en dat ik dat nooit verwacht had dat ik ook rustige kindjes kon krijgen benzelf ook altijd nogal actief en bij Lisa gaf ik ook steeds mezelf de schuld maar lag echt niet alleen aan mijzelf ook aan haar temperament.(nu nog)
Hoop echt dat jullie snel eens een beetje aan je rust kunnen komen!! em dat jullie kereltje zich wat lekkerder in zijn velletje gaat voelen.

Groetjes en fijn weekend.
 
hoi,
is weer even geleden dat ik je mailde.Er is weer eea gebeurd.Weet niet of ik al verteld had,dat mn man snachts een keer met de kleine is gaan wandelen,omdat hij maar bleef krijsen.Die nacht hebben we niet geslapen.Ik denk doordat Dominique moest wennen aan de nieuwe voeding.We geven nu 150cc,ik geef iets meer water,om het wat te verdunnen.Donderdag gaan we naar het bureau,en zullen we waarsch meer mogen geven.
Zondag hadden we n communiefeest,mn man is met de kleine later gekomen,dus niet naar de kerk.Dit is prima gegaan.Gisteren zijn we alsnog met inbakeren begonnen en wat denk je;hij had om 18.45 een fles gehad en werd rond half 4 snachts pas weer wakker!!!Vanmiddag had ik terugkomdag vd yoga,daarna de fles en daarna inbakeren;en hij sliep weer.Lekker zeg;die rust.Ik hoop echt dat dit goed gaat.Nu heeft ie net de fles gehad en zit bij mn man omdat ik nu terwijl aan t kolven ben.Hij heeft wel steeds krampjes,maar dat heftige krijsen is echt weg hoor.Nu nog proberen zelf mn rust te krijgen.Gek,maar kon vannacht nog niet echt lekker slapen..
En,hoe gaat het met   jullie?????

groetjes weer!
 
Hoi

Fijn dat het nu beter gaat probeer je rust te vinen hoor maar dat is niet makkelijk als Nick slaapt van acht tot half zes lig ik ook geregeld op de klok te kijken.

Wij hadden zondag ook een communie Nick heeft de hele tijd in zijn kinderwagen liggen slapen van 11.30 tot 17.30 en toen heb ik hemzelf wakker gamaakt.

Hebben jullie Dominique laten dopen?Wij Nick niet .
Wat voor voeding geef je nu combinatie of allleen nog fles voeding.

Hoop voor je dat het zo blijft gaan maar dat zal best wel .

Nick krijgt van mij 5 flessen van 165 aangeboden en deze eet hij meestal op wil hij nog meer dan krijgt hij dat ook van mij.

Moest je vandaag voor de prikken naar het buro of gewoon een keertje extra?
Ik mag volgende week weer ben wel benieuwd hoe hij gegroeid is volgens mij flink i k zie hem gewoon groeien.

Even een minder leuke vraag wanneer mag jij weer gaan werken?

Nick is op het moment een echte lache bek zo leuk om te zien en wat gaat het allemaal snel zeg met een tweede gaat het nog sneller dan bij de eerste.

Heb ook weer een afspraak gemaakt bij de huisarts voor een spriraaltje  dat is me vorige keer goed bevallen maar ik stelde het steeds uit maar ja als het eenmaal zit ben je er voor 5 jaar weer vanaf.

Verder gaat het hier allemaal goed.
Ga nu zo meteen Nick meer eens zijn flesje geven.

Groetjes
 
hoi,
we merken echt een vooruitgang nu.heeeeerlijk gewoon.Gisterenmiddag is ook mn moeder geweest zodat ik kon slapen.Heeft heeft gewoon van 2 tot 5 ingebakerd liggen slapen, dus ze had er geen omkijken naar.Ik vond het niks, om mn moder te vragen, maar moest echt even bijslapen.Heb de hele middag geslapen tot half 5.Super.

We hebben Dominique niet laten dopen.Ik ben wel katholiek opgevoed, maar ga niet meer naar de kerk, dus vind het dan ook niet nodig..

Op dit moment geef ik alleen flesvoeding.We hebben het toen 2 dagen uitgeprobereerd, om te zien hoe hij op een hele dag fles zou reageren, vervolgens niet meer aan de borst gehad om dat het beter ging.Heb nog wel borstvoeding in de vriezer, maar zal het niet meer gebruiken denk ik.Hij heeft 6 weken borst gehad.Wat de reden is geweest weten we niet, maar nu is ie gewoon rustiger/suffer na de voeding.Hij krijgt meestal 6 flessen per dag, elke 4 uur.Maar vd week heeft ie dus een keer 5 flessen gehad.5 schepjes en ong 165 water.vandaag moeten we naar het cb.voor de prikjes.
De wijkvk zei me van de week al, bij het uitleggen van het inbakeren, dat we waarsch meer mogen gaan geven.Hij groeit echt super..ik zal morgen zn gewicht en lengte laten weten.

Eergisteren dus terugkomdag vd yoga.Was wel leuk, alleen jammer dat de helft er maar was.We hebben eerst ons bevallingsverhaal verteld en hoe het nu ging en verv. een foto van de baby's gemaakt.Enne..we hebben echt de mooiste   hihi


Nou groetjes, ga zo weer voor een behandeling naa rde fysio.....
 
Hoi

Hoe is het bij jullie?
Hier alles goed hoor heerlijk weer en ons ventje doet het prima , donderdag krijgt hij zijn eerste prikken ben benieuwd.

Hoeveel weegt Dominique nu en hoe gaat het met slapen ik hoop voor jullie nog steeds goed en dat jullie een beetje zijn bij getankt.

Ik krijg toch ook wel weer zin om te gaan werken hoor heb jij dat ook of moet je er juist niet aan denken!

Nick is een echte lachebek of had ik dat al verteld zo grappig dat smoeltje dan.

Ga nu lekker een bakkie zetten en op tijd mijn bedje in weet maar nooit hoelaat hij wakker wil gaan worden morgen.
Laatste fles drink hij slapend.

Groejtes
 
hoi marielle,
hoe is het ermee??Gaat het nog steeds allemaal lekker met Nick?
Ik hoop het voor jullie!!
Bij ons gaat het beter hoor!Dominique huilt nog wel, maar zooooveel minder, heerlijk.En nu bakeren we m tussendoor in en dat gaat best goed.
Hij woog afgelopen donderdag trouwens ruim 6 kilo en is al 59.5 cm lang.jee, wat gaat het allemaal snel zeg...

Vraagje; we hebben Dominique een paar keer rond 2300 wakker gemaakt, voor zn fles, maar hij komt dan gewoon weer na ong 4 uur.Nu hebben we m vannacht lekker laten slapen vanaf 20.15 , en sliep hj gewoon door tot 3uur!!Wat wij tuurlijk erg lang vinden.
Nu wisselt het allemaal nog erg.de ene keer krijgt hij om 7 uuur smorgens , dan om 8 uur dan om half 8, waardoor ons schema erg kan wisselen.We voeden elke 4 uur, maar snachts komt hij de ene keer sneller dan de andere vandaar die wisselende tijden.Zou jij het doen zoals we nu hebben gedaan; lekker laten liggen ?ik heb het idee nl, dat ie vroeg in de avond het beste slaapt.of zou je m wakker blijven maken?We hopen nl, datals we m rond half 10 voeden, hij verder de ochtend in wakker wordt.Weet niet of het zo werkt, maarja..

Enne, als jij m savonds in bad doet, maak je m daar eerder voor wakker dan?Want normaal probeer ik m in bed te houden, tot ik m de fles geef nl.
En gaat ie dan eerst in bad en dan de fles??

Alvast bedankt!

Oja, heb je gisteren mn tent is top gezien?Je komt toch uit de buurt van Breda?
Of was je er ook?haha

Succes morgen bij het bureau.
groetjes
 
Hoi

Zo het cb weer gehad voor een maandje en de eerste prikken ook .
Nick weegt nu 5630 en is ongeveer 59.5 cm .

Even mijn onvrede geuit over zijn voorkeurs houding krijg je een leuk verhaal over hun beleid enz enz.
Maar ok ze weten weer dat ik er ben.
2 mei moeten we een echo laten maken van zijn heupjes vandaag bij huisarts geweest voor mijzelf en toen maar meteen een verwijzing gevraagd.

Nick heeft ook een periode gehad dat hij van 20.00 tot 5 uur sliep en inderdaad toen ik die wilde verleggen en de laatste fles om 22.00 gaf werd hij ook gewoon om 5 uur wakker.
Dus toen een paar dagen maar gewoon om 20 uur gegeven maar gezien het feit dat 19 mei wel weer erg dicht bij komt had ik toch liever een ander ritme net als jij.
Ik ben dus weer gewoon om tussen 22 en 23 uur gaan voeden met als gevolg dat hij een paar dagen om 5 uur wakker werd, ik heb deze eindtijd in mijn hoofd gehouden en overdag dus wat geschommeld met tijden soms 3 en half uur tussen de flessen gehouden de eerste dagen kwam hij een enkele keer op 6 flessen maar meestal toch gewoon op 5.
Nu slaapt Nick van 22 uur tot ongeveer 6 uur half 7.
Het schijnt dat baby's een keer een periode hebben dat ze langer slapen volgens mijn kraamhulp dus zorg dat hij overdag genoeg binnen krijgt en sla geen fles over vertelde zij.

Ik wissel met het in bad gaan doe dit niet meer altijd voor de laatste voeding maar meestal rond half 8.
Nick eet rond 18.00 dan gaat hij in de box tot hij in bad of naar bed gaat(ongeveer 20.00 uur)  ik geef hem dan zijn laatste schone luier van die dag aan , of hij moet gaan poepen met deze luier redt hij het makkelijk tot de volgende ochtend.
Het is n.l een gegeven dat de eerste 2 uur na de fles het meeste geplast wordt is ook met zindelijk worden.
De laatste fles drinkt hij slapend boven bij mij op bed probeer hem te laten boeren doet ie bijna nooit en leg hem weer op zijn bed.

Hoop dat ik duidelijk ben nu lijkt mij nog al een verwarrend verhaal   en hoop dat je antwoord hebt op je vragen bij mij werkt het zo goed maar wil niet zeggen dat dit bij jou ook is natuurlijk moet jou en Dominique passen denk ik.

Ik wil de kids om uiterlijk 20 uur op bed hebben, Lisa door de week eerder i.v.m school.
Lisa is heel lang laat naar bed gegaan sliep 'smiddags nogal lang maar nu wil ik Nick meteen aan wennen vroeg naar bed en overdag wat minder.

Hoe is het met jou ben je al wat uitgerust? Geniet in ieder geval van het mooie weer.

Ik heb mijn tent is top wel gezien stond er niet tussen hoor , mijn schoonouders hebben er een keer gegeten het was goed maar duurde erg lang tussen de gangen door.

Ga hier nog evenwat opruimen en dan weer fles geven en naar bed.

Groetjes
 
hoi,
nou, Nick groeit dus ook erg goed!
Bedankt voor al je tips hoor!
Wat het huilen betreft; gaat stukken beter!!
Wat het slapen betreft; nog niet echt lekker, overdag leg ik m zo vaak mogelijk ingebakerd terug in bed.Maar 's avonds en 's nachts is nog lastig.We hebben m nu een paar dagen niet wakker gemaakt voor een late voeding en hij slaapt dan ong even lang als wel wakker maken.Gister was zn laatste voeding om 23.00 toevallig en om 3.20 de volgende.Hij was toen al even aan het brabbelen.
Vervolgens kletst ie weer en mn man zei dat ie om 6.00 weer begon met een soort pers geluid te maken, hij probeert zich dan uit de doeken te wringen, zn armpje komt dan weleens naar boven, zo erg wurmt ie dan.haha
niet de bedoeling natuurlijk.Mn man heeft m er om 6.45 maar uitgehaald en bij m gelegd.Om half 8 hebben we m de fles gegeven.IK ben na de nachtvoeding nl naar de logeerkamer gegaan, zodat ik nog even kon slapen.Ik lag echter ruim een uur nog wakker maarja..
Echt lastig hoor om een ritme te krijgen met Dominique.Na zn nachtvoeding slaapt ie dus niet echt veel meer zoals je kunt lezen.
Ik heb gevraagd of de wijkverpl k terug kan bellen om eens te overleggen.IK moet 1 juni weer gaan werken, dus hoop wel weer een beetje de goede kant op te gaan.

Mn baas belde net, is zelf 10 dgn geleden vader geworden.Die baby drinkt nu al om de 3-4 uur.Als het nog niet gaat, kan ik langer onbetaald verlof nemen zei hij, dus..maar eens kijken. Ben ik zeker niet van plan, maar moet we genoeg bijgeslapen zijn eerst..

Hoe kleedt jij Nick als je gaat wandelen , met het zonnetje??En smeer je m dan in?
Heb je ook een Babybjorn?

groetjes!
 
Terug
Bovenaan